Spring naar bijdragen

Goodbye!


FPsStone

Aanbevolen berichten

Hi TorchCrafters,

 

misschien hebben jullie het al door dat ik geen TC meer speel. Eigenlijk Minecraft gewoon niet. :unsure:

 

Afgelopen zondag heb ik mijn E-Mail veranderd van mijn account, later dacht ik (5 minuten later) laat ik het maar terug veranderen. Alles klaar en toen kon ik niet meer inloggen op Minecraft. Niet op Mojang site, niet op Optifine.net niet in de launcher en al doe ik 'wachtwoord vergeten' met beide e-mails krijg ik niks binnen.  :o

 

Dus simpel gezegd: mijn accoumt heeft geen e-mail meer.  <_<

 

Dus helaas r.i.p. mijn account. Toch wil ik jullie bedanken voor een geweldige ervaring 3 jaar lang op een van de grootste Nederlandse servers! Iedereen nog veel plezier & succes! Maak er wat moois van :D

---

FpsStone (Jullie kennen mij waarschijnlijk als: iPingx & Fpss)

 

(mocht je me kunnen helpen en weten wat het probleem is, zou dat geweldig zijn ^_^)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt iedereen voor de reactie, en hulp. Ik zal alles proberen, alleen heb ik geen idee hoe ik Mojang hiermee kan informeren. 

14 uur geleden zei BelgiumFury:

ik had dit ook een aantal maanden geleden soms duurt het een paar dagen/ weken / of zoals bij ²een vriend van me 2 maanden.

Er is ook kans dat je je vorig e-mail mis hebt ingetypt.

Ik kreeg van de eerste mail een confirmation en alles klopte, bij de 2e mail zie ik niks, eigenlijk is die niet eens aangekomen. Als ik indd zoals je zegt mijn e-mail verkeerd heb ingetoetst ben ik wss mijn account voorlopig kwijt.

 

Hopelijk zal dit probleem wat jij hebt ook het zelfde zijn bij mij. Maar voor nu ben ik machteloos en heb ik geen idee wat ik zou moeten doen, of hoe ik mojang hiermee kan inlichten.

bewerkt door FPsStone
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei KingDannyOne:

@FPsStone via deze link kan je je informatie sturen, wanneer je je mailtje hebt geschreven maak je een screenshot van je scherm met het venster van je minecraft waar je account naam bij staat, deze doe je als bijlage erbij. Voor meer vragen kan je me altijd contacteren via Skype: kingdannyone

Thanks,

maar kan dat ook met de vele mails die ik van hun heb ontvangen? Want ik kan niet inloggen en dat betekent dat ik ook niet op dat scherm kan komen. Tenzij je een andere bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei FPsStone:

Thanks,

maar kan dat ook met de vele mails die ik van hun heb ontvangen? Want ik kan niet inloggen en dat betekent dat ik ook niet op dat scherm kan komen. Tenzij je een andere bedoelt.

Voor dat scherm hoef je nergens op in te loggen, gewoon je gegevens invullen en doen wat ik in me vorige reactie zij. ;)

bewerkt door KingDannyOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei KingDannyOne:

Voor dat scherm hoef je nergens op in te loggen, gewoon je gegevens invullen en doen wat ik in me vorige reactie zij. ;)

Ik heb de mail gestuurd, en zij hebben het ontvangen. Nu nog afwahten...

 

Nogmaals, thanks iedereen!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20 februari 2016 at 20:54 zei GamerLittleKing:

@FPsStone waarom verander je je mail eigenlijk??

Greatz,

GamerLittleKing

Ik dacht dat andere mail beter zou zijn, maar heb het toch weer terug verandert.

_________

Ik heb gister mail terug ontvangen...

 

Zij willen transaction ID maar ik kan die zelfs niet op mijn moeders e-mail vinden dus ik heb verder geen bewijs. En als ik mail stuur naar skrill met mijn eerste mc e-mail zegt hij ook dat die e-mail onbekend is

samengevat: ik ben onbekend bij hun. :/ 

weet iemand het probleem? Ik heb mc gekocht 2013 10 tot 18 maart, wss 15 maart. Anders zal ik maar moeten sparen voor een nieuw account. 

 

Thanks iedereen,

Fpss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei GamerLittleKing:

Je Transactie he, hoe heb je het gekocht?

dat email moet je zeggen dat je dat niet meer weet maar het aankoopsbewijs is het handigst!

Greatz,

GamerLittleKing

Ze zeggen dat ik een mail kreeg, maar ik kan 'm echt niet vinden. En als ik hem had verwijderd dan maakte dat niet uit want als ik een mail naar [email protected] stuur met Minecraft als subject (onderwerp) met mijn moeders e-mail en met mijn 1e minecraft e-mail zelfs dan sturen ze terug dat zij me niet kennen, wat dus weer aansluit aan het feit dat mijn account gone is. 

 

Ik kan verder niks doen, want het moet via mijn e-mail en als ze me niet herkennen heeft het geen zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...