Spring naar bijdragen

[Prison] Vote rewards


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Beste gevangenen,

 

ik schrijf dit topic vanwege een interessante conversatie die ik gisteravond had met Everttwix en Money_Gainz. We hadden het over de vote rewards en kwamen eigenlijk al vrij snel tot de conclusie dat er andere vote rewards moeten komen. Wij hadden zelf ook al wat ideeën, maar jullie hebben vast ook goede ideeën!

Vandaar dit topic. Samen werken we aan een betere gevangenis, dus dien hier vooral je ideeën voor de /tokens store in. Alle ideeën zullen op een overzichtelijke lijst worden gezet zodat de moderators en admins hier iets mee kunnen doen! :)

 

Voorbeeld:

 

Item: 16 oak wood logs

Aantal vote tokens: 3 tokens

 

Ik kijk uit naar jullie ideeën! Bedenk: Je kan per dag 3 vote tokens krijgen.

De volledige lijst met ideeën is in het bericht hieronder te zien.

 

Spaghettisliert3

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledige lijst met ideeën tot nu toe:

 

Item: 8 sand

Aantal vote tokens: 6

 

Item: 1 slimeball

Aantal vote tokens: 6

(^Het zou kunnen dat hier een bug mee was, maar als die opgelost zou worden zou ik het wel erg leuk vinden als slimeballs gekocht zouden kunnen worden).

 

Item: 1 sponge block

Aantal vote tokens: 12

 

Item: 32 torches

Aantal vote tokens: 3

 

Item: 1 cake

Aantal vote tokens: 3

 

Item: 1 diamond pickaxe

Aantal vote tokens: 9

 

Item: 1 diamond pickaxe (met efficienty 3)

Aantal vote tokens: 21

 

Item (Effect): Nightvision I (15:00)

Aantal vote tokens: 9

 

Item (Effect): Haste I (15:00)

Aantal vote tokens: 15

 

Item: Dragon egg

Aantal vote tokens: 120

 

Item: Beacon

Aantal vote tokens: 120

 

Item: Endportal frame

Aantal vote tokens: 120

 

Item: 16 bottles o' Enchanting

Aantal vote tokens: 6

 

Item (Money): $500

Aantal vote tokens: 6

 

Item (Money): $2500

Aantal vote tokens: 27

 

Item (Money): $10000

Aantal vote tokens: 90

 

Item (Plot): 1 extra plot in de escape wereld

Aantal vote tokens: 100

 

Item: 1 enchanted golden apple

Aantal vote tokens: 6

(^Werken alleen op nieuwe spawn).

 

Item: 24 uur lang in alle mines minen (A t/m Z)

Aantal vote tokens: 200

 

Vote crates! (Kisten waar loot in zit, een vote key kan je kopen in de tokens store).

Aantal vote tokens: ?

Common loot:

Uncommon loot:

Rare loot:

Legendary loot:

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei jasperke55:

Je kan per dag 4 tokens krijgen. Op de eerste site kan je om de 12 uren voten.

 

Mvg,

Dat weet ik, alleen ik denk dat over het algemeen mensen 3x per dag voten.

16 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_:

Item: Dragon egg

Aantal vote tokens: 120

 

Item: Beacon

Aantal vote tokens: 120

 

Item: Endportal frame

Aantal vote tokens: 120

Deze vind ik persoonlijk niet echt bij de prison passen :P maar dat is mijn mening :)

Ik denk dat het juist erg leuk is om een soort dure dingen in de tokens store te hebben. (Net als op Survival). Zelf vind ik het beacon het beste idee, maar ik heb de andere 2 er ook bij gezet. Het blijven natuurlijk ideeën, maar het is erg fijn dat je je mening geeft! Daar is dit topic tenslotte voor ;)

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

29 minuten geleden zei Nehiris4you_DG_:

Item: Dragon egg

Aantal vote tokens: 120

 

Item: Beacon

Aantal vote tokens: 120

 

Item: Endportal frame

Aantal vote tokens: 120

Deze vind ik persoonlijk niet echt bij de prison passen :P maar dat is mijn mening :)

Het ligt eraan welke Prison servers je hiervoor hebt gespeeld. Op een server waar ik speelde (noem geen namen) had je op elk plot haast wel een Beacon en dat soort dingen. Ik vind een beacon wel een goed idee, je moet toch minen om je beacon werkende te krijgen.

13 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Dat weet ik, alleen ik denk dat over het algemeen mensen 3x per dag voten.

Ik denk dat het juist erg leuk is om een soort dure dingen in de tokens store te hebben. (Net als op Survival). Zelf vind ik het beacon het beste idee, maar ik heb de andere 2 er ook bij gezet. Het blijven natuurlijk ideeën, maar het is erg fijn dat je je mening geeft! Daar is dit topic tenslotte voor ;)

Ik ben zelf helemaal niet van de Tokens Store, het lijkt mij veel leuker als de Tokens Store uit Prison worden gehaald en word vervangen door iets leuks zoals Crates. Bijvoorbeeld: Per vote: 1 Vote Crate Key, dus dat is zo'n 3-4 crate keys per dag.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Everttwix:

 

Het ligt eraan welke Prison servers je hiervoor hebt gespeeld. Op een server waar ik speelde (noem geen namen) had je op elk plot haast wel een Beacon en dat soort dingen. Ik vind een beacon wel een goed idee, je moet toch minen om je beacon werkende te krijgen.

Ik ben zelf helemaal niet van de Tokens Store, het lijkt mij veel leuker als de Tokens Store uit Prison worden gehaald en word vervangen door iets leuks zoals Crates. Bijvoorbeeld: Per vote: 1 Vote Crate Key, dus dat is zo'n 3-4 crate keys per dag.

ja of gewoon dat je in de tokens store  carte keys kan kopen hoe meer tokens je besteed aan een key hoe betere rewards in de crate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crates hebben we het gisteravond inderdaad ook over gehad en dat vind ik zelf ook een erg goed idee. Wel ben ik bang dat de tokens store moet blijven, omdat die op heel TorchCraft geldt. De votetokens zorgen ervoor dat je kan kiezen op welke gamemode je je tokens wilt gebruiken.

Ik denk dat het het beste is om vote keys te verkopen in de tokens store en een aantal rewards erin te doen. (Common / Uncommon / Rare / Legendary). Maar... daarnaast ook wat andere losse dingen in de tokens store verkopen om het nut van de tokens store te behouden. (Dit is ook fijn voor de mensen die bijvoorbeeld liever geld hebben dan een 'kans' op een ander item).

 

Ik heb de vote crates toegevoegd aan de lijst. Ik zou graag van jullie horen wat voor (Common/Uncommon/Rare/Legendary) loot erin zou moeten en hoeveel tokens 1 vote key moet kosten. Mijn mening gaat uit naar 3 vote tokens per vote key. 

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Crates hebben we het gisteravond inderdaad ook over gehad en dat vind ik zelf ook een erg goed idee. Wel ben ik bang dat de tokens store moet blijven, omdat die op heel TorchCraft geldt. De votetokens zorgen ervoor dat je kan kiezen op welke gamemode je je tokens wilt gebruiken.

Ik denk dat het het beste is om vote keys te verkopen in de tokens store en een aantal rewards erin te doen. (Common / Uncommon / Rare / Legendary). Maar... daarnaast ook wat andere losse dingen in de tokens store verkopen om het nut van de tokens store te behouden. (Dit is ook fijn voor de mensen die bijvoorbeeld liever geld hebben dan een 'kans' op een ander item).

 

Ik heb de vote crates toegevoegd aan de lijst. Ik zou graag van jullie horen wat voor (Common/Uncommon/Rare/Legendary) loot erin zou moeten en hoeveel tokens 1 vote key moet kosten. Mijn mening gaat uit naar 3 vote tokens per vote key. 

Ik denk dat het het leukste is 1 key per 1 token, niet dat je hebt gevote, 1x een key gebruikt en wachten tot de volgende dag. 3 kansen maakt het toch net iets leuker dan 1 kans.

Ik weet niet of het mogelijk is maar als dat het wel is, dan lijkt mij het fijn dat je een herinnering in de chat krijgt als je weer kan voten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Spaghettisliert3:

Dan krijg je 3 keys per dag, maar je er maar 1 per dag gebruiken als ik het goed begrijp? :huh:

Een vote key voor 1 token vind ik ook prima, maar dan moeten er wel veel common prijzen zijn en de kansen op Rare en Legendary spullen erg klein.

Dat was ook wat ik mijn gedachte had, het is super leuk en motiverend als je een legendary item uit een Crate krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het leuk om een normale Crate Key te krijgen met 1 token, daar heb je een heel lage kans op een legendary item, een Goede Crate Key bij 3 tokens, daar heb je dan een lage kans op een Legendary item, maar wel minder kans op een Common. Dan heb je een Super Crate Key bij 9 tokens, daar heb je dan een normale kans op een Legendary Item, maar al veel voor een Rare / Epic. En dan misschien bij 15 tokens  een Ultra Crate Key,  daarbij heb je al een grote kans op een Legendary item en een kleine kans op een Rare en Common. Wel een erg leuk idee!

//note: Ik weet niet of dit mogelijk is, mij leek het alleen leuk als het zo zou kunnen. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...