Spring naar bijdragen

PvP Event!


Niek013

Aanbevolen berichten

Hallo lieve Torchcrafters!

 

Ik ben op het idee gekomen om een PvP Event te gaan organiseren.

Het Event zal worden gehouden op de Factions server.

Alleen ik kan natuurlijk niet alleen zo mooi Event organiseren/bouwen daarom de vraag aan jullie ''Willen jullie mee bouwen of organiseren''

Ik heb in totaal 8 bouwers en 3 organisators nodig.

Ik kan het natuurlijk niet zelf.

Het zal een Event worden met 4 verschillende mappen in thema van de TorchCraft gamemodes, zoals Skyblock dan zal er waarschijnlijk een groot eiland in de lucht worden gebouwd.

Ik en ons Team gaan natuurlijk ons beste beentje voor zetten voor een mooi Event!

Niet alleen wij maken dit een mooi Event, maar ook jij want wij kunnen dit natuurlijk niet zonder jullie organiseren.

Jullie moeten ook interesse hebben in dit PvP Event, daarom kunnen jullie jezelf ook inschrijven maar dat volgt later net als de datum en het precieze tijdstip.

Er is natuurlijk ook een prijsje.

En als er 14 teams zijn geven wij een Diamond Sword met Sharpness VI (6) aan de winaars! die is niet te krijgen in de game.  

Ja, ik zeg winaars het word een 2v2 Event!

Er word natuurlijk ook goed gecontroleerd op Hacks etc, want er zal het hele Event durende minimaal 1 staff-lid alles goed in de gaten houden.

 

Verdere informatie volgt nog.

 

Wil jij nou mee mij en het team orginiseren/bouwen (8 bouwers en 4 organisators)

Stuur dan even een mailtje naar [email protected] 

Wat verwacht ik van jullie die een ''Sollicitatie'' doen:

Dat jullie goed kunnen comuniseren, een beetje kunnen bouwen, fotoshop KAN handig zijn, goed en rustig de tijd nemen en als iets lukt niet snel boos word.

 

Aangenomen:

-Smilyman03

 

Groetjess Niek (xWiivy)

 

bannern.jpg

bewerkt door xWiivy
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...