Spring naar bijdragen

De Beste Parkourder van Torchcraft!


CasBrother

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters!

Ik heb alweer een awesome event klaar staan voor jullie! Niet eens een week geleden was het vorige event en ik ben er alweer met het volgende event :)

Check de video wat voor een event het nou eigenlijk is!

Op 8 maart beginnen we de zoektocht naar de Beste Parkourder van TorchCraft. We doen dan 1 keer in de week, 5 keer achter elkaar, een voorronde. De 2 beste die uit die voorronde komen, mogen door naar de Halve Finale, ook daarvan zijn er 2, deze zullen op 12 en 19 april plaatsvinden. En daarvan zullen de 5 beste het uitvechten voor de titel De Beste Parkourder van TorchCraft! Iedere voorronde is om 19:00, op de parkour server. Je uiteindelijke score wordt bepaald door je tijd en deaths! Deaths zullen tellen voor een x aantal seconden, en kunnen er voor zorgen dat je tijd heel erg oploopt. 

Ook bij dit event gaat de winnaar niet met lege handen naar huis. De winnaar krijgt namelijk iets twv. 2,50 in de Torchcraft Webshop!

Je kan jezelf inschrijven door hetvolgende te schrijven in een comment: Minecraft naam + Datum wanneer je graag mee wilt doen.

Hieronder nog een mooi schema welke plekken nog vrij zijn. Er kunnen maximaal 5 mensen per datum.

8 maart: Geen plekken vrij meer! (Ska21 (afwezig), Liounax, Thu2, Coolemous (afwezig) en Anarchics (afwezig))

15 Maart: 2 plekken vrij. (Spaghettisliert3, verdan2002_DG_, Ska21)

22 Maart: Geen plekken vrij vrij meer! (Leonarda9, MindYourOwn, Quafley, Sven200, Wynss)

29 Maart: 2 plekken vrij. (Jale1, unibibi, Coolemous)

5 April: 4 plekken vrij. (ItsTiamo)

Als je nog vragen hebt, kan je die altijd stellen, veel succes parkourders en mogen de beste winnen!

Groeten,

CasBrother.

  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Leonarda9:

Leonarda9 - 22 maart :D (21 maart kan ik namechange hehe :p)

Even snel me naam naar Leonarda9 veranderen =p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, Thu2 said:

 

ja dat kan dus niet meer >:D ik ben bij 29 maart

Boeeee Overloper :P;)

 

9 minutes ago, Liounax said:

Ahww verdorie! Naja dan maar tegen Ska xD

Oeioei Hopelijk win ik :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nehiris4you_DG_ - 5 april. 1 dag na mijn verjaardag :o

Waarschijnlijk verlies ik meteen maar het gaat niet om het winnen maar om het meedoen <3!

Fijn dag je dit organiseerd. Parkour is niet echt mijn ding maar het valt te proberen :o

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei CasBrother:

Leuk dat jullie allemaal meedoen! Op 8 maart is er nog maar 1 plekje vrij, dus wees snel als je je die dag nog wilt inschrijven! 

ik ga winnen geloof me! xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...