Spring naar bijdragen

Gg TC!


LazYtTimes

Aanbevolen berichten

Hi TC-Team,

geweldig hoe jullie de zwakte laten zien om Tzyc en Fpss te bannen van de site. Zij deelden hun meningen, waar tenslotte iedereen recht op heeft. Ook wouden zij TC helpen en verbeteren, maar doordat er teveel van hun goede argumenten waren, bedachten jullie maar om een ban te geven. Eerlijk, gg TC! Kom je ergens mee. LOL

TC-Staff verliest van members = ban? Zo gaat dat op TC. En hebben de staff-leden hun zin niet of weten ze dat zij geen gelijk hebben/verliezen, besluiten ze om die persoon te gaan verbannen van de community. 

Het idee erachter is nogal wanhopig. Spelers zijn er ook om te helpen en staff hoeft niet altijd gelijk te hebben. 

Ga voor 1.9 en we zullen zien wie gelijk gaat hebben. 

Heel veel liefs,

 

SickG0DAcer

 

Ontkennen hoeft niet. Er is genoeg bewijs

bewerkt door LazYtTimes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei LazYtTimes:

Ook wouden zij TC helpen en verbeteren, maar doordat er teveel van hun goede argumenten waren, bedachten jullie maar om een ban te geven. 

Van de ban weet ik niets af, dat zal vast wel een goede reden hebben.

Wel wil ik er even bij zeggen dat ze absoluut geen 'goede' argumenten hadden waarom KitPvP naar 1.7 moest ipv. 1.9. Het enige argument van hen was dat je in 1.7 meer skills hebt, maar de rest was complete onzin.

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Van de ban weet ik niets af, dat zal vast wel een goede reden hebben.

Wel wil ik er even bij zeggen dat ze absoluut geen 'goede' argumenten hadden waarom KitPvP naar 1.7 moest ipv. 1.9. Het enige argument van hen was dat je in 1.7 meer skills hebt, maar de rest was complete onzin.

 

Beste Spaghettisliert3

De argumenten waren zeer goed onderbouwt dus aub lees het een keertje na.
Ook is het feit waar dat je van tc meteen word geband als je kritisch bent tegen de staff over bepaalde zaken? Moeten we allemaal dan bij elke update zeggen: OMG GOEIE UPDATE. Als hij eigenlijk gewoon waardeloos is. Ik snap ook niet hoe jullie allemaal blijven volhouden dat kitpvp gegroeid is want dat is het totaal niet. Het krimpt eerder met elke update. 

Met vriendelijke groet,

De Pvp G0D Combo_O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, ik kwam wat oude logs tegen van kitpvp en had ze even doorgenomen.

Alle *kuch* *kuch* liefdevolle reacties die door bijna steeds dezelfde spelers geplaatst worden, zijn vrijwel hetzelfde als een jaar geleden. Er zit echt geen verschil in xD

Het is elke keer dezelfde haat die verkondigd wordt. TC is slecht, de staff is slecht, spelers zijn slecht, kits zijn slecht, map is slecht, pvp wordt... (gevolgd door een grote variatie van scheldwoorden).

Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee, en ga beginnen om op te ruimen. Ik ben de afgelopen 2 maanden elke dag op kitpvp geweest, en heb gezien dat er wel een gezellige community kan zijn. Iedereen die daar van afwijkt ga ik bannen.

Dus wees gewaarschuwd...

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL locked this discussie

''TC-Staff verliest van members = ban? Zo gaat dat op TC. En hebben de staff-leden hun zin niet of weten ze dat zij geen gelijk hebben/verliezen, besluiten ze om die persoon te gaan verbannen van de community.''

Eeeh, volgens mij snap je het niet helemaal. We hebben in dit topic juist de mening gevraagd van de leden om een beslissing hierover te nemen, juist omdat wij er niet over uit kwamen. :P

De leden waar jij over praat hebben inderdaad een ban gekregen omdat er al eerder werd gevraagd om ''normaal te doen''. Maar in plaats werd er nog meer getrashed, deze reacties zijn dan ook verwijderd.

In ieder geval ga ik er niet veel meer over vuil maken. Wat ik wel wil mee geven is dat wij de aandacht gaan besteden aan de mensen die wel normaal kunnen doen. Mocht je niet op onze servers willen spelen dan verwijs ik je graag door naar een andere server! ^_^

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...