Spring naar bijdragen

Ik ben PlushTrap_


DesertSound

Aanbevolen berichten

Hallo beste TorchCrafters, ik heb besloten een remake te maken van mijn oude topic 'Even voorstellen: Unwithered'.

Wie ben je?

Ik ben PlushTrap (aka SoundSFM) ik speel Minecraft al 1/2 jaar, ik ben 15 jaar en speel veel KitPvP, Survival1 en Survival2. Ik heb veel vrienden op TorchCraft maar mijn beste vrienden op TorchCraft zijn: EvilThief, Thu2, Fearsum88, Ska21, Jonko1991, LaCaptainFluffy, iTessa_, PhineLove, Fellien, OnkeFloink, LeonardaTastiic, iSupx, xChippedCupx, fancykip en fancykonijn. Maar mijn nummer 1 is LaCaptainFluffy omdat ze me veel steunt bij dingen. :)

Wat vindt je van TorchCraft en de TorchCraft staff?

Ik vind TorchCraft een geweldige server, ik ben er helemaal aan gehe ht. Het heeft heel veel leuke gamemodes zoals: Factions, Skyblock, Survival1, Survival2, Creative, Skywars, KitPvP, Prison en Parkour. Ik vind de TorchCraft staff ook helemaal geweldig, ze zijn altijd vriendelijk, ze respecteren je, ze bannen niet zomaar iemand en er is meestal wel iemand van de staff online. ^_^

Hoe ziet je echte leven eruit?

Mijn echte leven is ook geweldig, heb een leuke familie (soms een irritante broer :P), we hebben veel plezier, ik zit in de 2e klas en heb ook goede vrienden op school, ik haal goede cijfers en als ik thuis ben maak ik eerst mijn huiswerk en daarna ga pas gamen, mijn broer is ook een gamer maar hij speelt meer van die oorlog games en ik en we gaan soms wel eens ergens heen. Ik heb zelf ook een Youtube-kanaal genaamd: SoundSFM, er staat nog niet zoveel op omdat ik FNAF animaties maak met Source Filmmaker en dan moet je per millieseconden aanpassen, maar verder is alles goed :D, dit was mijn remake. Tot in TorchCraft!

Groetjes,

PlushTrap (aka SoundSFM)

 

bewerkt door DesertSound
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu vergeet je helemaal je bijnaam/bijnamen in het topic te vermelden...:P;)

Maar leuk dat je je zelf opnieuw voorstelt :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...