Spring naar bijdragen

Verkoop van 'oude' projecten! (survival1)


Jonko1991

Aanbevolen berichten

Hallo beste tc luitjes!

De afgelopen jaren heb ik een heel wat grote en kleine projecten gebouwd op survival1. Veel heb ik 'gelukkig' af kunnen bouwen maar er zijn er ook een aantal
waar ik aan begonnen ben maar nooit echt de energie heb gevonden om ze af te bouwen. Wat ik heel zonde vind want het zijn hele mooie/leuke projecten 'al zeg ik het zelf'.
Graag wil ik ze dan ook 'zoals de titel het al zegt' graag verkopen, in de hoop dat het een nieuwe en waardige user mag vinden die het uiteindelijk toch nog kan opknappen!

Het gaat hier om een aantal projecten, 5 projecten in totaal:

  • Western 'Een project in de mesa wat is gericht op het oude western'
  • Dorp 'een dorp + een heel onderwater systeem'
  • Villavolta 'een heel oud project wat is gebouwd door basserbas en mij'
  • dorp2 'een simpele dorp, wat ik in mijn beginnersjaren heb gebouwd'
  • Colossus 'mijn eerste 'grote' project + 1 van de eerste warps op de server'


Hieronder staat wat meer info over de projecten die ik verkoop.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Western
Grootte: Iets meer dan 27648 claimblocks
Staat: groot deel gebouwd, moet nog wel het 1 en ander aan gebeuren
Coördinaten: X:3548 Z:9475
Prijskaart: 15,000

Korte samenvatting: Dit project heb ik samen met jinxii (oud mod) mogen bouwen! Jinxii heeft de locomotief gebouwd en ik heb grotendeels van de huisjes gebouwd.
Dit project is te vinden in de mesa en er zijn weinig tot geen huisjes/projecten te vinden in de omgeving. Dus genoeg ruimte om nog dingen bij te bouwen!


mNMRsCR.png

---------------------------------------------------------------------------------------
Naam:
Dorp
Groote: 24112 claimblocks
Staat: Deel van het dorp staat er al maar er is nog genoeg ruimte om huisjes bij te bouwen. Wat betreft het onderwatersysteem.. de tunnels en ruimtes zijn al af, alleen deze ruimtes zijn nog niet ingericht.
Coördinaten: X: -1392 Z: -1734
Prijskaart 20,000

Korte samenvatting: Dit project is oorspronkelijk 'grotendeels' gebouwd door Gabberdutch. Zelf heb ik er nog het 1 en ander bij gebouwd (zoals huisjes etc).
Het project bestaat uit 2 delen.. het deel boven water en een groot deel onderwater. Van bovenaf lijkt het een vrij simpele dorp maar wanneer je in 1 van de huisjes de trap naar beneden neemt, dan vind je een groot onderwater systeem met allemaal tunnels die je naar verschillende 'grote' ruimtes brengen. Rondom het dorp zijn er wel wat huisjes/projecten te vinden.. maar die staan allemaal op grote afstand, dus je zult hier geen last van hebben


79NFloW.png
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam: Villavolta
Grootte: ongeveer 28.000 claimblocks
Staat: Grotendeels af. Wel is er nog een ruimte waar je nog een dorp o.i.d kan bouwen. De gebouwen zelf zijn grotendeels NIET ingericht.
Coördinaten: X:1911 Z:361
Prijskaart: 20,000

Korte samenvatting: Dit project is 1 van mijn oudste en eerste projecten die ik op de server heb gebouwd samen met basserbas. Het is dan ook alwel 3 1/2 jaar oud! Het was ooit de bedoeling van basserbas om hier lord of the rings dorp te maken, maar toen hij erachter kwam dat dit vrij 'onmogelijk' was voor hem heeft hij aan mij gevraagd of ik dit dorp verder kon uitbouwen. Dit heb ik natuurlijk gedaan en heb ik er toen een heel dorp bij gebouwd. Ook staan er 2 gigantische torens waar je fijn het hele dorp kan bezichtigen. Het enige nadeel aan dit project is, omdat het al 3 1/2 jaar oud is zijn er veel users geweest die er rondom heen hebben gebouwd.
 

VCTHYwp.png
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam: Dorp2
grootte: 15486 claimblocks
Staat: Grotendeels af. Er is nog een kleine ruimte om in te vullen, en het kasteel + huisjes moet nog ingericht worden.
Coördinaten: X:190 Z:9656
Prijskaart: 10,000

Korte samenvatting: Dit is een vrij simpel project wat ik in mijn beginnersjaren heb gebouwd. Dit project is dan ook weer 3 1/2 jaar oud.
Het project zelf is niet heel groot, maar voor een beginnende user is dit een heel leuk dorpje om mee te beginnen.


sXnA7lV.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam: Colossus
Grootte: 80.352 claimblocks
Staat: Grotendeels af. Achterste gedeelte van de arena moet nog ingericht worden, maar voor de rest is 90% van alle huisjes ingericht.
Coördinaten: X:-4981 Z:-1232 (/warp colossus)
Prijskaart: 100,000

Korte samenvatting: Colossus, wie kent het nou niet! Dit project is 1 van mijn eerste 'grote' projecten waar ik mee bezig ben geweest en is ook 1 van
de eerste projecten die een warp heeft gekregen. Dit project bestaat uit 2 grote arena's, in het voorste gedeelte zit een theater en het achterste gedeelte zit een ruimte waar je gevechten en spleef kan organiseren. Rondom het arena kun je 3 soorten dorpjes vinden, desert, jungle en snow. Ook is er een gigantische schip te vinden.
Grotendeels van alle huisjes zijn ingericht door trashyou. Rondom het project zijn weinig tot geen huisjes/projecten te vinden.

Zf0oZrL.png

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Over de prijs valt nog het 1 en ander over te handelen.. maar de prijzen die erbij staan zijn ongeveer wat ik het liefst ervoor wil hebben.
Als je interesse hebt, laat het me hier weten of anders ingame!
Graag alleen bieden wanneer je echt interesse hebt, en alsjeblieft kom niet met 'onlogische' bedragen.

Ik hoop dat deze projecten snel bij hun nieuwe eigenaar terecht mogen komen!

Mvg Jonko1991!

bewerkt door Jonko1991
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei raoulh:

jaja hij wil gewoon op baltop nummer 1 blijfen hij is bang dat natoer hem in haalt :P

 

Hahah ja dat is 1 van de redenen dat ik het probeer te verkopen.. Maar dat is niet de hoofdreden waarom ik de projecten verkoop. De hoofdreden is dat ik het jammer vindt dat ik grotendeels van al mijn projecten niet meer gebruik.. en als ik er iemand mee blij kan maken, wrm niet dan! :P

 

6 minuten geleden zei KingDannyOne:

Graag zou ik je willen spreken over Zonnetempel! :) @Jonko1991

Vanavond ben ik vrij van werk, dus ik kan je vanavond wel ff spreken over de tempel! 'als jij ook kan natuurlijk' ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei iFay_:

Het spijt me zeer Jonko dat ik je fantastische project niet kan betalen :3 anders zou ik het sws kopen

Fijn om te horen toch <3?

 

-Fay

Jaa, zwz goed om te horen! Dan weet ik in iedergeval dat je het mooi vindt! :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 10-3-2016 at 16:34 zei Jonko1991:

Naam: Dorp2
grootte: 15486 claimblocks
Staat: Grotendeels af. Er is nog een kleine ruimte om in te vullen, en het kasteel + huisjes moet nog ingericht worden.
Coördinaten: X:190 Z:9656
Prijskaart: 10,000

Korte samenvatting: Dit is een vrij simpel project wat ik in mijn beginnersjaren heb gebouwd. Dit project is dan ook weer 3 1/2 jaar oud.
Het project zelf is niet heel groot, maar voor een beginnende user is dit een heel leuk dorpje om mee te beginnen.


sXnA7lV.png

--

 

Jonko, een beginnende user heeft geen 10.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...