Spring naar bijdragen

Ik ben Evert 2.0!


Everttwix

Aanbevolen berichten

Heey Torchcrafters!

 

Omdat het sinds gister een jaar geleden is dat ik een ''stel je voor'' topic heb gemaakt, en ik nu veel meer te weten ben gekomen over deze o zo mooie server, leek het mij leuk om een nieuwe topic te maken!

 

Ik ben Evert, ook wel bekend als Everttwix. Ik ben 14 jaar oud en speel zo nu en dan minecraft. Ik joinde de server een paar jaar geleden om op Survival (?) in de put te springen. :lol:Sinds 2015 ben ik echt weer actief geweest met het spelen van minecraft, op server zoals Torchcraft. Mijn 2 main-gamemodes zijn KitPvP en Prison. (Misschien ga ik met Survival 1 beginnen :D) Ook heb ik een donatie aan de server gegeven omdat deze server natuurlijk zo goed is hehe.

Ik ben niet altijd een speler geweest, nee, ik ben ook Helper geweest. Alleen ik ben sinds 1 maand geleden gestopt als Helper omdat ik Minecraft een beetje saai begin te vinden. Ik heb natuurlijk ook andere games. Je kan mij ook toevoegen op Steam: Everttwix, en als je mijn skype wilt weten, dat kan niet want hij is lekker Privé ^_^. (Alleen mensen die ik vertrouw geef ik natuurlijk mijn skype)

Hopelijk weten de nieuwe mensen nu meer over mij af.

 

Niemand boeit dit wat, feitjes: 

Wist je dat ik mijn minecraft naam nog nooit veranderd heb?

Wist je dat ik Rank Y ben op Prison?

Wist je dat Spaghettisliert3 mij Survival voorstelde?

Wist je dat ik bijna 1000 uur playing tijd heb bereikt?

 

See you ingame! 

-Bounty

 

 

bewerkt door Everttwix
Niemand boeit dit wat, feitjes toevoegen.
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...