Spring naar bijdragen

Prison handleiding voor beginners :)


MindYourOwn

Aanbevolen berichten

Welkom op Torchcraft!

Vandaag ga ik een handleiding voor alle beginners hier schrijven. ik heb niks anders te doen, dus ja :P 

Welkom op prison!

Wat is prison en wat is het doel?                                                                                                                                                                                                                            Prison is een gamemode. Prison is het engelse woord voor Gevangenis. waarom is het leuk om in Prison te zitten? In real is het natuurlijk niet leuk, maar op minecraft is het zeker leuk! de bedoeling is dat je rank Z word (De ranks gaan van A/Z). Nu is de vraag: Hoe kom ik ooit rankup? Je kan rankup door te minen, en het dan te gaan verkopen. bij /warp winkel kan je de koekiemonster vinden, waar jij je gehakte items kan verkopen :) rechts op je scherm staan je 'Kosten' en je 'Portemonnee'. Kosten betekent hoeveel coins je moet om rankup te kunnen, en Portemonnee betekent hoeveel coins je hebt. Heb jij evenveel of zelfs meer dan er staat bij 'Kosten'? Leuk! Dan kan je eindelijk rankup! je kan 2x /rankup in game doen om rankup te gaan, maar je kan ook sparen tot je de rijkste van prison wordt (/baltop)!

Waarom zou ik rankup willen?                                                                                                                                                                                                                                 Het is leuk om rankup te gaan. omdat:  

- Als je chat, dan zie je naast je naam aan de linker kant welke rank je bent. en hoe hoger je rank is, hoe meer mensen met je om willen gaan. (Klinkt heel vervelend, maar zo werkt het nou eenmaal)

- Je krijgt iets na al dat lange werk, een hogere letter in het alfabet!

- je krijgt een betere mine, waardoor je sneller geld kan verdienen en meer verschillende items kan hakken.

- Je hebt meer kans dat je in een gang wordt aangenomen (Scroll naar beneden om te zien wat een gang is).

- Bij rank G kan je een plot claimen! maar dan moet je wel eerst escapen langs al die enge bewakers...

- bij /list kan iedereen zien hoe hoog jij bent :) en dan is het wel fijn om een goeie indruk te maken hea ;) 

Wat is een Gang?                                                                                                                                                                                                                                                  Een gang is een kort woord voor een groep mensen. Je kan een gang oprichten door /gang create (naam) in game te typen. Kost wel 10k, dus dat wordt flink sparen :P. Je kan mensen uitnodigen in je gang door /gang invite (gebruikersnaam) ingame te typen. Als je gezellig wilt chatten, met alleen je gang leden, doe je simpelweg /gangchat. Als je een gang hebt opgericht, zie je elke keer als je chat in de globale chat, de naam van je gang naast je naam. Leuk he? je kan /gang levelup doen als je genoeg geld op je gang hebt staan (/gang deposit (aantal geld)). Als je gang levelup is kan je meer mensen inviten, en ook nog eens een mooiere gang naam kleur :) je kan ook mensen promoten in je gang, waardoor ze meer kunnen (/gang promote).

De basis commands van prison                    

- /kit pickaxe - Begin met minen! je krijgt een gratis pickaxe!

- /warp A - Je eerste mine! veel succes! vergeet niet eerst je pickaxe te claimen :) 

- /warp ores - kijk welke ores er in elke mine verstopt zitten.

- /warp shops - lekker inkopen! Je kan dingen bij de admin shops kopen, of dingen bij de shops van de community halen!

- /buy - doneer voor meer ;)

- /rankup - eindelijk een hogere letter in het alfabet halen :lol:

- /pay - betaal mensen als je aan het onderhandelen bent :)

- /warp (Mine) - teleporteer naar elke mine waar je toe instaat bent!

- /plot (home/tp/visit/auto) - eindelijk rank G? Escape (vraag aan iemand of hij je wilt helpen om te escapen, het is handig als diegene de weg weet) en claim een plot!

 

Dankje voor het lezen! ben ik iets vergeten? reageer dan effe dan bewerk ik het later wel :) <3 love y'all

x Mind

    

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL featured this discussie
  • Monk_NL pinned this discussie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
1 uur geleden zei MKVGJAIII:

okee, ik ben nu rank H, wat is nu de bedoeling, nog een jaar steen hakken?

Naar mate je hogere ranks wordt, unlock je steeds meer (leuke) dingen. Hier een paar voorbeelden:

D: Zombie XP farm

G: Een plot om een huis of opslag op te bouwen, schapenfarm, skeleton XP farm

L: Witch XP farm, konijnenfarm,

Iedere rankup: Een mine met bijvoorbeeld meer lapis of redstone dan in een paar mines terug.

Om de paar rankups: Nieuwe soorten hout, die je kunt gebruiken bij het bouwen van je huis.

Natuurlijk zijn er nog veel meer leuke dingen om te unlocken en te doen. Denk aan winkels / pvp / vissen / en meer ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • Monk_NL unpinned en unfeatured this discussie
  • 8 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...