Spring naar bijdragen

Speciale Dingen! Nieuwe map


Thomaskuh

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Zoals de meeste mensen weten er is een nieuwe map in survival1 bij gekomen. Alleen ik vind er 1 ding GOED fout,

Survival2érs Ik heb niks tegen ze alleen ze claimen wel de Sea tempels terwijl ze er verder niks mee gaan doen of nooit op survival1 Komen...

Ook is de map miss onbereikbaar voor users, hun willen ook Sea tempels! ik wil Daarom 1 Random sea tempel van me weggeven aan een User

Natuurlijk Begrijp ik het dat het erg moeilijk is om speciale dingen niet te claimen als survival2ër alleen als je wat claimt Doe er dan a.u.b Iets mee! Zodat het er niet 2 maanden later nog hetzelfde bij ligt Ga het Give Awayen of Verkoop het en ruil coins om met Anderen spelers. 

Dit is MIJN mening en ik zou graag even Wat Meningen Van jullie Opvatten!

Succes met achterlaten,

Cya! ~ImThomaskuh

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

El Diablo zou je beetje minder aanvallende berichten kunnen posten in dit topic. Je mening geven is goed, maar vind jou manier beetje te, als je snapt wat ik bedoel. Hopelijk kun je hier in het vervolg wat rekening mee houden :)

Dan On-topic. Ik vind het een mooi gebaar van je ImThomaskuh dat je een seatemple weg gaat geven. Daarnaast ben ik het ook gedeeltelijk met je eens dat mensen dingen niet zouden moeten claimen wanneer ze er niks mee gaan doen, maar ik vind niet dat we andere spelers (van andere gamemodes bedoel ik dan) moeten verbieden om dingen te claimen. Das dus mijn mening, en ja uhh fijne avond nog :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aanvallend ik  nooit.

Bedoel het niet verkeerd gaf gewoon me mening.

 

Ik begrijp het ook vanuit zijn oogpunt. Een discussie kan gewoon gebeuren

en als helper zou u het toch wel kunnen begrijpen.

 

Maar ik zal er rekening mee houden om het wat anders uit te brengen

Excusez-moi, Madame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 hours ago, El Diablo said:

aanvallend ik  nooit.

Bedoel het niet verkeerd gaf gewoon me mening.

 

Ik begrijp het ook vanuit zijn oogpunt. Een discussie kan gewoon gebeuren

en als helper zou u het toch wel kunnen begrijpen.

 

Maar ik zal er rekening mee houden om het wat anders uit te brengen

Excusez-moi, Madame

Ik begrijp het zeker, vond alleen de dikgedrukte zinnen niet zo nodig. Vond het nogal aanvallend eruit zien. Denk dat je dat wel snapt. Maar bedankt voor je excuses en dat je het in het vervolg probeert anders te brengen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...