Spring naar bijdragen

Het beste moment op torchcraft?


Quafley

Aanbevolen berichten

ik kan niet kiezen xD ik moest dit bericht 10 keer opnieuw schrijven omdat ik dacht in me hoofd:  nee, dat was veel leuker. maar ik vind alle momenten wel leuk en 1 ding zeker! er komen er nog veel aan :lol:

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, beste moment zou ik eigenlijk niet weten. Enkele zeer leuke momenten in Survival waren in ieder geval:

- toen ik voor het eerst de vriendelijkheid van andere spelers op TorchCraft mocht ervaren

- toen ik doneerde voor godlike

- toen ik ultragod pre-orderde en even later een dragon egg ontving

- toen ik mijn eerste lang gewenste eiland claimde

- toen ik helemaal met niets opnieuw begon op survial1, na rijkdom te hebben gekend in survival2

- toen ik helper mocht worden voor survival1

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet kiezen... heb in die 3 jaar zoveel meegemaakt, veel mensen leren kennen, veel mensen gedag gezegd. Idk.. Graag zou ik toch al die mensjes terug willen zien met wie ik toen omging :(

 

Bedankt mensjes voor mijn ''beste moment'' en mijn ''lol''!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoeh... Leukste moment... Dan kan ik niet kiezen... Heb wel een paar erg leuke dingen:

  1. Toen ik VIP++ werd! (Eerste rank voor mij, voelt toch meer speciaal dan de anderen)
  2. Toen ik Helper werd op de Event server!
  3. Toen ik hoorde dat de Torchlympische Winterspelen op de Event server gehouden mochten worden. 
  4. De awesome mensen die ik ontmoette... DeBowie1, KingDannyOne, Ayava Ska21, Midrag, Wiksxo... Ik kan heel lang door gaan.
  5. Toen ik, op mijn eerste dag op TorchCraft, een plek aangeboden kreeg in het dorp van Jelbo12345 en superkris3. Dit laat maar zien hoe belangrijk het is om een goed begin te hebben op Torchcraft, dat nieuwe leden een warm welkom krijgen, en dan krijg je dit, iemand die 3 jaar lang op TorchCraft zit. :lol:
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei CasBrother:

Toen ik, op mijn eerste dag op TorchCraft, een plek aangeboden kreeg in het dorp van Jelbo12345 en superkris3. Dit laat maar zien hoe belangrijk het is om een goed begin te hebben op Torchcraft, dat nieuwe leden een warm welkom krijgen, en dan krijg je dit, iemand die 3 jaar lang op TorchCraft zit. :lol:

Jezus, Apeldoorn, das oud! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja mijn Echt aller aller beste Moment <3

Toen ik Samen Met Bas12345678 aan een achtbaan begon op survival1, nu /warp Pretpark Zeker goede Tijd door bas en mij staat het pretpark er nu we zijn bezig het tot een Succesvolle warp te maken met veel leuke attracties!

#Teampretpark

MedeWerker list Nu:

@Thomgameboy

@Liounax

@Jale1

@NFoverkill

@VuurwerkFanaat

@Jarno_br

@bas12345678

@Choco_junk

@Anarchics

@CasBrother

@ImThomaskuh

@ZoIsnatoer Als supporter Samen met @Jonko1991

En nog veel meer Spelers van Torchcraft survival1

#WijMakenHetMogelijk! TorchcraftTeam Survival1 <3

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎18‎-‎3‎-‎2016 at 21:41 zei JudaPvP:

Mijn beste moment was, de tijd van tc van ongeveer 3 jaar geleden.

 

Mis m'n maatjes GamerRobin123 & Mikeyloco123 .....

Ik kan je in contact brengen met mikey. Zat voor het laatst nog bij de fac van mijn broer en mij. Stuur me maar prive berichtje als je bv zijn Skype wil. :P

 

Mijn mooiste tijd was toen ik samen met me teammate ZadoxG0D iedereen kilde en een grote chaos maakte door iedereen af te slachten. :D 
#BestTeamEver

bewerkt door Combo_O
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja beste momenten..., zijn er veel, denk teveel, maar zal er eens een paar noemen :P

- Toen ik voor het eerst op de server kwam en vriendelijk door iedereen werd ontvangen.

- Het moment dat ik van 'eeuwige user' een bijnaam die ik had gekregen door Jinxii74, oud mod, veranderde naar Vip++, een mooi moment waarbij ik super blij was met de features zoals /fly en /spa.

- Mijn factionstijd, ook al was dit niet heel lang, half jaartje ofzo, heb ik mij erg vermaakt, met bases bouwen, doen alsof ik goed ben in pvp :P en de leuke events die er georganiseerd werden.

- Ook mijn skyblock tijd vond ik erg leuk, helemaal toen ik eindelijk genoeg hout had om een heel plateau op mijn eiland te maken. Speel af en toe nog wel eens skyblock, maar...

- Survival1 is toch wel echt mijn gamemode, vond het een leuk moment toen ik helper werd, maar daarvoor ook al. Een leuke, gezellige community met vele leden. We zitten dacht ik al over de 125.000 leden die ooit survival1 zijn gejoined. Ik heb ook vele leuke leden zien langskomen, waarvan sommigen nu nog steeds spelen, maar ga ze allemaal maar niet op noemen, het zijn er honderden zo niet duizenden. Helaas zijn ook heel veel niet meer actief of nog maar heel weinig.

- En als laatste als afsluiting mijn upgrades van Vip++ naar Godlike, Godlike++ en toen UltraGod op Survival en mijn Vip rank op Kitpvp :)

 

Nou dit was het nu wel zo een beetje,

Ska21

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn beste moment is zonder twijfel mijn hele tijd hier <3

Het moment dat ik bijna een ban kreeg van Sick, in de cel gesmeten werd en hard moest werken voor m'n centjes.

Gezellig gemined met mn mede gevangenen en gevraagd werd voor helper!

Af en toe afdwalen naar skyblock en skywars, mijn mede helpers plagen :P

En toen werd ik gevraagd voor Moderator! Sowieso het coolste moment evah! 

Ik vind jullie allemaal geweldig en dankjewel voor alle gezelligheid!! :D

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Skycrypt @EvilThief @Silex_007_

 

Ik kocht Vip++ en voelde me awesome.

 

1 Team 1 Taak - Team Vendetta.

Dat was zeker 1 van de vetste momenten uit mijn TC geschiedenis.

De eeuwige battle tussen KitPVP en Factions.

Met 5 man op 1 iemand van factions en visa versa.

 

Elkaar op onmogelijke plekken in de OUDE kitpvp map weten te hengelen

Hier het eerste Fishing filmpje. (Als eerste op de ballon)

 

Ik kocht als eerste Godlike++ op kitpvp en voelde me wederom awesome.

 

@Pixiio De beste man had nieuwe kits ontwikkelt waarmee ik mezelf opblies en uit de map geraakte.

 

Daarnaast uiteraard dat ik na zolang spelen op mijn geliefde KitPVP Helper ben geworden.

 

Hieronder laat ik genoeg ruimte vrij om hopelijk nog heel veel aan te kunnen vullen.

 

Fearsum88 = soms haat, soms vervelend, soms te stoer(maar zo stoer is hij niet), maar heel vaak :wub:??? (G..!)

 

 

 

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...