Spring naar bijdragen

Ik zoek graag een baantje bij TC [Niks op creative]


Tobiasonyt

Aanbevolen berichten

Beste @Pixiio, @Monk_NL en @Cees

 

Ik wil graag een baantje op TorchCraft. Niet in creative want daar heb ik al VIP++ ! Dus mag ik een rank? Dat kan Helper of Mod zijn of zelfs Builder! Het hoeft niet per see. Want @Pixiio bepaalt het samen met jullie!

 

 

 

 

 

 

Laat het in de reacties achter als jij vind dat ik [HELPER] of [MOD] of zelfs [BUILDER] moet worden! of helemaal niet!

bewerkt door DJ_tobias2006
geen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DJ_tobias2006:

Beste @Pixiio, @Monk_NL en @Cees

 

Ik wil graag een baantje op TorchCraft. Niet in creative want daar heb ik al VIP++ ! Dus mag ik een rank? Dat kan Helper of Mod zijn of zelfs Builder! Het hoeft niet per see. Want @Pixiio bepaalt het samen met jullie!

 

 

 

 

 

 

Laat het in de reacties achter als jij vind dat ik [HELPER] of [MOD] of zelfs [BUILDER] moet worden! of helemaal niet!

Je kan helper, mod worden wanneer men hiervoor vraagt. Dit zal dan op de voorpagina staan dat men stafleden zoekt. Om builder moet je even na gaan bij de staf denk ik. Ze zoeken alleen builders als ze een project maken en je moet heel erg goed kunnen bouwen. Meeste helpers zijn ook builders. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Graseter (troes1):

Je kan helper, mod worden wanneer men hiervoor vraagt. Dit zal dan op de voorpagina staan dat men stafleden zoekt. Om builder moet je even na gaan bij de staf denk ik. Ze zoeken alleen builders als ze een project maken en je moet heel erg goed kunnen bouwen. Meeste helpers zijn ook builders. 

Oké bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...