Spring naar bijdragen

diepe rouw


88TS

Aanbevolen berichten

Het is erg, ik woon zelf ook in belgie

Maar sommige reacties van de staat zijn overdreven

het originele plan was dat iedereen tot 7 uur op school moest blijven (en wij hadden net laatste  examen)

dan hebben ze het veranderd tot 4 uur 

of tot je ouders je kwamen ophalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei BelgiumFury:

Het is erg, ik woon zelf ook in belgie

Maar sommige reacties van de staat zijn overdreven

het originele plan was dat iedereen tot 7 uur op school moest blijven (en wij hadden net laatste  examen)

dan hebben ze het veranderd tot 4 uur 

of tot je ouders je kwamen ophalen

Bij ons waren alle poorten gesloten en in de middag mocht je niet naar buiten. Rond 16 uur 30 gingen de poorten dan open voor even en dan weer dicht ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Nehiris4you_DG_:

Zo vaak gebeurd in turkije... boeit het iemand? nee...

Vinden we het raar dat niemand iets geeft om de aanslagen in turkije? blijkbaar niet..

Alle mensen zeggen dat, maar we geven er wel om. Het krijgt gewoon minder aandacht omdat het daar effectief terreurgebied is. Hier, in het hartje van de westerse wereld, gaat het natuurlijk meer aandacht krijgen. Het is een aanslag op alles waarvoor de EU staat. 

Ik vind het ook erg wat er gebeurd aan Ivoorkust, etc. Het zijn ook maar mensen.. Dus niet stereotyperen dat niemand erom geeft omdat het gewoon minder in de media komt..

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Asskicker:

Alle mensen zeggen dat, maar we geven er wel om. Het krijgt gewoon minder aandacht omdat het daar effectief terreurgebied is. Hier, in het hartje van de westerse wereld, gaat het natuurlijk meer aandacht krijgen. Het is een aanslag op alles waarvoor de EU staat. 

Ik vind het ook erg wat er gebeurd aan Ivoorkust, etc. Het zijn ook maar mensen.. Dus niet stereotyperen dat niemand erom geeft omdat het gewoon minder in de media komt..

Dat noemen ze dus een tunnel vision.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreselijk wat er gebeurd is.

Ik ga langs het centraal station in Den Haag wanneer ik naar school ga en daar is een heel groot politie team met grote guns zoals rifles enzo... ook hebben ze een kogelvrij vest aan, brrrr...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...