Spring naar bijdragen

TorchCraft op de radio!


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters! Als alles gaat zoals geplanned zijn Sjules en ik maandag te horen op Radio 1, de radiozender van de NOS. Super tof! Tijdens deze uitzending gaan we praten over wat Minecraft is, de veiligheid van kinderen op Minecraft en nog meer!

Mocht je willen luisteren dan kun je maandag luisteren naar Radio 1 via de radio of via nederland.fm om 14:00 uur. Note: het is altijd mogelijk dat er wat tussen komt waardoor het wordt uitgesteld, zoals een belangrijke gebeurtenis.

We hebben er erg veel zin in! :D

  • Leuk 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sheshou_zuo:

Erg vet! Dat bewijst toch wel iets over de kwaliteit van deze server! :)

Inderdaad! Erg leuk. :D

Je kan overigens ook via de website van Radio1 live mee kijken met de webcam, dan zie je mij waarschijnlijk wel. Overigens ga ik de voorbereidingen misschien vloggen. (dus tot het gebouw, binnen filmen is natuurlijk niet de bedoeling.)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pixiio:

Hey TorchCrafters! Als alles gaat zoals geplanned zijn Sjules en ik maandag te horen op Radio 1, de radiozender van de NOS. Super tof! Tijdens deze uitzending gaan we praten over wat Minecraft is, de veiligheid van kinderen op Minecraft en nog meer!

Mocht je willen luisteren dan kun je maandag luisteren naar Radio 1 via de radio of via nederland.fm om 14:00 uur. Note: het is altijd mogelijk dat er wat tussen komt waardoor het wordt uitgesteld, zoals een belangrijke gebeurtenis.

We hebben er erg veel zin in! :D

WIE NEEMT HET OP en zet het op het forum ik kan niet luisteren naar nederland 1 want ik woon in belgie :(

en ik ben dan op reis naar Duitsland :(

@Thu2 @Pixiio @Sjules @CasBrother

bewerkt door BelgiumFury
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pixiio:

Hey TorchCrafters! Als alles gaat zoals geplanned zijn Sjules en ik maandag te horen op Radio 1, de radiozender van de NOS. Super tof! Tijdens deze uitzending gaan we praten over wat Minecraft is, de veiligheid van kinderen op Minecraft en nog meer!

Mocht je willen luisteren dan kun je maandag luisteren naar Radio 1 via de radio of via nederland.fm om 14:00 uur. Note: het is altijd mogelijk dat er wat tussen komt waardoor het wordt uitgesteld, zoals een belangrijke gebeurtenis.

We hebben er erg veel zin in! :D

Wow, Dat is nogal wat promote :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, ging wel stuk om die vrouw MainKweft TorchKwaft , En enzo knol zijn hoogtepunt, het totale dieptepunt van het hele artikel :P:P:P:P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...