Spring naar bijdragen

Gesnapt op het juiste moment!


Monk_NL

Aanbevolen berichten

Je kent het wel, loop je gezellig een rondje door Minecraft heen, kom je opeens een speler tegen die daar afk staat. En tja, die staan soms net op de juiste plek op het juiste moment.

Kom je dit ook tegen? Maak dan een screenshot en post hem hier :)

zPixR7M.png

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
1 uur geleden zei Liounax:

Beetje sneu voor de kip dat-ie net voor 'Mob Drop' liep =x
Verder zou je er eigenlijks een hartje boven moeten tekenen :wub:
(Ugh ik kan ImThomaskuh niet taggen XD)
6DEehg7.png

Laat mij  in de ogen kijken van de liefde van me leven :S

 

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Ik liep relaxed een beetje langs de plots op Prison, toen ik opeens een luide gil hoorde van ArianaGrandex_! Ik rende zo snel ik kon naar de richting waar de gil vandaan kwam! Op de grond lag ze dan... Ali123cia... vergiftigd door compelintje met een vervloekte appel zoals in Sneeuwwitje... Zal er ooit een prins komen om haar te ontwaken? Who know... Want Prison zit natuurlijk wel vol met boeven!
2016-08-22_12.29.53.png
 

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
1 minuut geleden zei Monk_NL:

Aw... Zo cute! <3

20160917020303.png

Tsja... Amira en ik wilden het al een tijdje vertellen...

We hadden niet gedacht de de waarheid zo naar boven zou komen, maar we zijn dus samen. We hebben al plannen voor een fijne toekomst samen. Een mooi huis, kinderen... En natuurlijk een goed sociaal leven daarnaast met veel vriendinnen.

(ja ik typ dit om 2 uur snachts...)

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel alleen maar dat nieuwe kloons geprogrammeerd moeten worden. Je vind de kloonmachine en het klaslokaal in de /lobby.
Elke ochtend om 05:00 wordt er een nieuwe kloon gemaakt, en om 06:00 geprogrammeerd. Juf is er niet altijd, omdat zij menselijk is en slaap nodig heeft. In zo'n geval gebeurt het programmeer werk later op de dag, zoals te zien was in de screenshot.
Dit vergt uiterste concentratie, ander kan het zomaar eens voorkomen dat er willekeurig spelers gejaild worden :naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Monk_NL:

Bedoel alleen maar dat nieuwe kloons geprogrammeerd moeten worden. Je vind de kloonmachine en het klaslokaal in de /lobby.
Elke ochtend om 05:00 wordt er een nieuwe kloon gemaakt, en om 06:00 geprogrammeerd. Juf is er niet altijd, omdat zij menselijk is en slaap nodig heeft. In zo'n geval gebeurt het programmeer werk later op de dag, zoals te zien was in de screenshot.
Dit vergt uiterste concentratie, ander kan het zomaar eens voorkomen dat er willekeurig spelers gejaild worden :naughty:

goed onderuit gepraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...