Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey guys!

Ik ben de laatste tijd natuurlijk niet stil blijven zitten op event. Integendeel zelfs! In deze dagen heb ik SlapStick ontwikkeld, nieuwe maps gemaakt maar ook de bestaande events opgeknapt! Een paar voorbeelden: 2 nieuwe Spleef Arena's, DesertRun, begonnen met een enorm project (hier zullen jullie binnenkort van horen :P), SlapStick en meer! Dit zal natuurlijk zo blijven, en jullie kunnen veel toffe dingen nog verwachten! Maar nu, gaan we naar Super Vrijdag. Iedere vrijdag in april (5 keer), zal de Event server open gaan voor iedereen. We gaan dan gezellig een eventje doen. Wat zeg ik? Een eventje? Niet een, maar wel drie! Met iedere week een ander programma is er voor ieder wat wils. Een variatie van PvP, Parkour, Races en nog veel meer. Super Vrijdag vindt iedere vrijdag in april plaats, op de event server, rond vijf uur. De tijd kan variëren, houd daarom dit topic goed in de gaten! 

Maar nu gaan we naar het interessante gedeelte, welke events gaan we doen? Hieronder een schema voor iedere week.

Super Vrijdag - 1 april (dat is geen grap) Tijd: 17:15

  1. SlapStick (map: Berg) - NIEUW
  2. WipeOut
  3. DesertRun

Super Vrijdag - 8 april, Tijd: 16:45

  1. Race 
  2. PvP (map: Gladiator) 
  3. Boat Race (map: Tropic) - NIEUW

Super Vrijdag - 15 april, Tijd: 17:15

  1. Paardenrace (map: Magic) - NIEUW
  2. SlapStick (map: Vortex)
  3. DesertRun

Super Vrijdag - 22 april, Tijd: 16:30

  1. MobArena - Vernieuwd
  2. ForestRace - NIEUW
  3. PvP (map: Speelgoed)

Super Vrijdag - 29 april, Tijd: 15:30

  1. WipeOut
  2. PvP (map: Gladiator)
  3. Rainbow Road - NIEUW
  4. Paardenrace (map: Arena)
  5. Spleef

Super Vrijdag - 27 mei, Tijd: 16:00

  1. Elytra Parkour - NIEUW
  2. SlapStick (map: Kleurtjes!) 
  3. Paardenrace (map: Magic)

Op Super Vrijdag zal je als allereerste de nieuwe events spelen! Op 1 april wordt bijvoorbeeld voor het eerst de nieuwe SlapStick map gespeeld! Mis het dus niet!

Ik hoop dat jullie er veel zin in hebben, ik in ieder geval wel!

//EDIT: We gaan voor de ALLERLAATSTE KEER Super Vrijdag doen! Morgen om 4 uur 's middags zijn we er weer! 3 Super toffe Events waaronder een ELYTRA PARKOUR! Deze wil je niet missen!!

Groeten!

CasBrother

bewerkt door CasBrother
Nog 1 keer Super Vrijdag! Kijk snel!
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vandaag vrijdag, en we hebben net de allereerste Super Vrijdag gehouden! De winnaars op een rijtje!

  • SlapStick (Berg) - SpodurPanda
  • WipeOut - iFay_
  • DesertRun - Itsgotpvp

Gefeliciteerd winnaars! Volgende week zullen we lekker gaan vechten in een toffe arena, gaan we nog een leuke parkour map spelen, maar ook weer een nieuw event, wat nog even geheim blijft..!

Tot volgende week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was vandaag weer erg leuk! Dit zijn de winnaars van vandaag:

  • Race - ItsTiamo
  • Boat Race (map: Tropic) - Daphneponyforce

Winnaars, gefeliciteerd! Volgende week staat er weer een leuk programma op jullie te wachten, maar wat het is, blijft nog even geheim! 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was het wederom erg leuk op de event server! De nieuwe paardenrace viel erg in de smaak, en is dus zeker voor herhaling vatbaar, de winnaars op een rijtje:

  • Paardenrace (map: Magic) - ImThomaskuh
  • SlapStick (map: Vortex) - LionKing000306
  • DesertRun - spaghettisliert3

Volgende week staan er weer super toffe dingen voor jullie klaar! Het programma blijft nog eventjes een verassing, maar ik weet het zeker: Jullie gaan het leuk vinden!

Mocht je nou een leuk idee, een bug of iets anders op de Event Server aantreffen? Stuur het in een mailtje naar mij op het forum of ingame!

Groeten,
CasBrother

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk event! Jammer dat ik werd gekickt, had de rest ook graag willen beoordelen. Wss was het gwn geweldig :o Weet je wat ik nog echt mis? Het drobbleair event. Lijkt me tof als we dat ooit nog eens kunnen doen <3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was het weer Super Vrijdag! We hebben weer 3 leuke events gedaan, de winnaars op een rij:

  • MobArena - Raoulh
  • ForestRace - spaghettisliert3
  • PvP (map: Speelgoed) - Zodax

Screenshots:

JFw29hE.png De winnaars van de ForestRace

UvwML4C.png

De winnaar van PvP, Zodax!

Gefeliciteerd winnaars! Volgende week de laatste editie alweer van Super Vrijdag, we doen extra veel events, dus dit mag je niet missen! Tot volgende week! :D 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...