Spring naar bijdragen

Bedankt [Tijdelijk?]


Anoniem255

Aanbevolen berichten

245ca3q.png

 

Tja, TorchCrafters & Vrienden waar moet ik beginnen?

Zelf zit ik al jaren op de server, leuke mensen zien komen en zien gaan een tijdje terug heb ik besloten afscheid te nemen niet alleen van TC maar eigenlijk van het gamen. Ik probeerde steeds te blijven maar eigenlijk houd ik mezelf een beetje voor de gek ik verspil wil me tijd gewoon volledig anders verspillen. Dus wil ik jullie bedanken voor de geweldige tijd die ik hier heb gehad. Ik heb veel mensen leren kennen, leuke dingen gebouwd, maar ik heb het wel voorgezien.

Kwa wat mijn projecten betreft misschien dat ik ze ooit weggeef of verkoop.

Ook wil ik graag @josken15 en @Jonko1991 bedanken voor alle hulp en gezelligheid die ik van ze heb gekregen de afgelopen tijd!

Graag wil ik deze mensen bedanken:

@josken15, @Jonko1991, @Ska21, @Spaghettisliert3, @Nehiris4you, @Cees, @SaintSDevastator, @Wiksxo, @raoulh, @CasBrother, @age111, @xDeluxe1, @Leroy2211, @Xoezer, @SilencedHD, @diecil, @ZoIsNatoer, @Xenzalybi, @JCreator, @DaanHeerw, @imThomaskuh1, @xCross_, @LarsMatena, @SvenDutch, @DeBowie1, @Silex_007_, @Arendara@Liounax, @RodneyJohnsonNL@stro_O & @Pim385.

Natuurlijk niet alleen deze mensen, maar alle mensen die ik nu en vroeger heb mogen ontmoeten!

Erg veel succes allemaal.

Soms kom ik wel weer eens langs zodat me claims niet vervallen. Op het forum zal je me ook nog wel eens treffen. Op Skype ben ik zeker te vinden!

Binnenkort komt er een topic met een lijstje claims/bouwwerken die ik ga verkopen.

Of het tijdelijk is, denk ik niet, maar kan altijd.

 

Tot ziens allen en laat gerust een fijn berichtje achter met eventueel een screenshot met ons leukste moment samen! ;)

 

 

 

 

 

 

 

bewerkt door KingDannyOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Danny,

Jammer dat je vertrekt man! We hebben de afgelopen 3 jaar veel toffe dingen meegemaakt, hier een klein lijstje:

  • Het OFCG Youtube kanaal (hehehe) 
  • Werken aan de WTC (2x zelfs)
  • Roddelen over de staf :o 

Ik kan het lijstje nog veel langer maken, maar dat bespaar ik jullie. :P 

Danny, wat hebben toffe dingen meegemaakt, en ik hoop je snel weer te zien! We zullen elkaar vast nog spreken :) 

Veel succes in de toekomst!

Groeten,
CasBrother

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei KingDannyOne:

245ca3q.png

 

Tja, TorchCrafters & Vrienden waar moet ik beginnen?

Zelf zit ik al jaren op de server, leuke mensen zien komen en zien gaan een tijdje terug heb ik besloten afscheid te nemen niet alleen van TC maar eigenlijk van het gamen. Ik probeerde steeds te blijven maar eigenlijk houd ik mezelf een beetje voor de gek ik verspil wil me tijd gewoon volledig anders verspillen. Dus wil ik jullie bedanken voor de geweldige tijd die ik hier heb gehad. Ik heb veel mensen leren kennen, leuke dingen gebouwd, maar ik heb het wel voorgezien.

Kwa wat mijn projecten betreft misschien dat ik ze ooit weggeef of verkoop.

Ook wil ik graag @josken15 en @Jonko1991 bedanken voor alle hulp en gezelligheid die ik van ze heb gekregen de afgelopen tijd!

Graag wil ik deze mensen bedanken:

@josken15, @Jonko1991, @Ska21, @Spaghettisliert3, @Nehiris4you, @Cees, @SaintSDevastator, @Wiksxo, @raoulh, @CasBrother, @age111, @xDeluxe1, @Leroy2211, @Xoezer, @SilencedHD, @diecil, @ZoIsNatoer, @Xenzalybi, @JCreator, @DaanHeerw, @imThomaskuh1, @xCross_, @LarsMatena, @SvenDutch, @DeBowie1, @Silex_007_, @Arendara@Liounax, @RodneyJohnsonNL@stro_O & @Pim385.

Natuurlijk niet alleen deze mensen, maar alle mensen die ik nu en vroeger heb mogen ontmoeten!

Erg veel succes allemaal.

Soms kom ik wel weer eens langs zodat me claims niet vervallen. Op het forum zal je me ook nog wel eens treffen. Op Skype ben ik zeker te vinden!

Binnenkort komt er een topic met een lijstje claims/bouwwerken die ik ga verkopen.

Of het tijdelijk is, denk ik niet, maar kan altijd.

 

Tot ziens allen en laat gerust een fijn berichtje achter met eventueel een screenshot met ons leukste moment samen! ;)

 

 

 

 

 

 

 

Dit zag ik niet aankomen

Sorry @KingDannyOne voor hoe moeilijk ik vroeger voor je deed... :(

Toch is het jammer dat je ons verlaat hopelijk kom je ooit nog eens terug 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He verdorie ):

Zaten al te chatten in msg, maar ook even een forumberichtje <3

Gelukkig kom je nog wel is online, want je kan ons natuurlijk niet missen eh? ;D
Zie je nog wel is online, mijn "WB POPCORNBUDDY" staat klaar~

GL in life :)

~Liounax, ya popcornbuddy, hehe xd


(Omg ik heb achter elk bericht wel een smiley ofzo x_x (Alweer))

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer man!
 

Ik zal je herinneren als een aardige gozer waar je een leuk praatje mee kan houden, en herinneringen op kan halen over van alles!

Samen veel veranderingen meegemaakt, rondom nieuwe spelers, TorchCraft zelf en meer.
Vooral in het begin van TorchCraft toen we allebei nog erg actief waren hadden we idd een geweldige tijd!     

Ik wens je het allerbeste toe, en ik zal je vast wel eens spreken in-game, op het forum of op Skype <3

-debowie1 aka Thijs 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dannnyyy, wat doe je me aan mienjong!

Echt onwijs jammer dat je er 'tijdelijk' mee gaat stoppen man, maar je beslissing is zeker te begrijpen! 3/4 jaar actief op de server zijn is dan ook een behoorlijke tijd. Zelf heb ik ook regelmatig de gedachtes gehad om er mee te gaan stoppen, maar ondertussen zit ik er nog steeds..

Wat je het beste kan doen is, ga gewoon even een lange tijd iets anders doen. En dan zul je zien dat je 'hoop ik' ooit weer de zin en energie vind om weer eens aan tc/mc te beginnen. Zou super leuk zijn om je weer eens terug te zien.

Wat hebben we toch een aantal leuke dingen mee gemaakt hé! Ik ga het zeker missen maatje!

Ik hoop dat ik je ooit weer eens op de server mag zien! En in de tussentijd hoop ik dat je net zoveel plezier mag beleven in de andere dingen die je gaat doen, net zoals je die plezier had wanneer je op tc zat!

Met vriendelijk groet
Je maatje jonko1991!;)

bewerkt door Jonko1991
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎9‎-‎4‎-‎2016 at 13:35 zei Jonko1991:

Dannnyyy, wat doe je me aan mienjong!

Echt onwijs jammer dat je er 'tijdelijk' mee gaat stoppen man, maar je beslissing is zeker te begrijpen! 3/4 jaar actief op de server zijn is dan ook een behoorlijke tijd. Zelf heb ik ook regelmatig de gedachtes gehad om er mee te gaan stoppen, maar ondertussen zit ik er nog steeds..

Wat je het beste kan doen is, ga gewoon even een lange tijd iets anders doen. En dan zul je zien dat je 'hoop ik' ooit weer de zin en energie vind om weer eens aan tc/mc te beginnen. Zou super leuk zijn om je weer eens terug te zien.

Wat hebben we toch een aantal leuke dingen mee gemaakt hé! Ik ga het zeker missen maatje!

Ik hoop dat ik je ooit weer eens op de server mag zien! En in de tussentijd hoop ik dat je net zoveel plezier mag beleven in de andere dingen die je gaat doen, net zoals je die plezier had wanneer je op tc zat!

Met vriendelijk groet
Je maatje jonko1991!;)

Bedankt ouwe maat van me! Jouw ga ik nog het meeste missen, hoop je ooit nog eens tegen te komen voor je cadeautje die ik voor je heb.

 

Ook alle andere mensen bedankt voor jullie lieve reacties! <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...