Spring naar bijdragen

Nieuw idee voor Ultragods in prison :)


MindYourOwn

Aanbevolen berichten

Hoi mensjes van TC!

Zoals jullie weten ben ik nog al geobsedeerd met minen :) maar, nu had ik een klein ideetje. Dit leek me een goed idee voor mensen met een ultragod rank. tegenwoordig zijn er zo veel ultragods, dat de mine telkens bijna helemaal leeg is (en hij dan ook gewoon niet reset). misschien is het een idee, dat als je Ultragod hebt, dat je dan ook een eigen Ultragod mine erbij kan kopen met echt geld. dus dat er in de winkel komt te staan 'Eigen Ultragod Mine (Alleen voor ultragods)!)'. Ik dacht aan een prijs tussen de 20-30 euro zodat je gewoon je eigen ultragod mine hebt.

Echter is dit maar een idee, maar laat weten of jullie dit een goed idee vinden of niet. :D

Groetjez, Mind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik echt een hele goeie!

 

Alleen €20-30.- vind ik wel een beetje te duur... Gewoon €5.- ofzo, want je hebt ookal €100.- betaald voor de rank zelf...

 

Maar ik vind dit echt een superidee!

bewerkt door Zak_Patat
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat "VIP++" mag je wel veranderen Zak_Patat :P Je bent nu UltraGod! Als je met elkaar rekening houdt dan is dit niet echt noodzakelijk. Als iemand een aparte mine heeft dan krijgt die persoon ook wel sneller resources. Je betaalt er ook voor, maar alsnog. Er kan hier ook zeker naar gekeken worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...