Spring naar bijdragen

Tot ziens (hoop ik)


DaanHeerw

Aanbevolen berichten

Beste Torchies, lezers, of waar ik allemaal een topic mee ben begonnen!

 

Nu er 2 vrienden van mij weg zijn gegaan ga ik me maar derbij aansluiten. Ik was al langer van plan dit topic te maken, maar kon het moment niet vinden. Weet wel dat ik dit echt moeilijk vind om te schrijven aangezien ik echt veel plezier hier aan heb beleefd.

 

Ik wil iedereen bedanken die ik tegen ben gekomen in mijn TC-carriére. 

@CrossfireLR99

Echt bedankt voor de leuke tijden tussen ons twee, en dat ik in jouw/jullie faction mocht. Ookal deed @AppleBel een goed woordje voor me. Erg beankt voor de hulp die je me mag, zowel op Creative als op Faction, survival, lobby en kitpvp. En natuurlijk dat je altijd op tijd kwam om mensen te bannen omdat ik niet wist hoe ik een screen moest maken/plaatsen. Bedankt voor de mooie tijden.

 

@A_DutchGamer

Terwijl ik je tegenkwam op Creative hadden we toen toch een mooi kingdom op Creative gemaakt, met jou als hertog en ik als koning hebben we mooie avonturen beleefd. Jij bleef meedoen in onze Roleplay, later gingen we switchen naar survival en toen werd onze band echt goed.

@raoulh

Echt bedankt voor de mooie tijden, ik zie je vast nog wel aangezien je bijna 24/7 op Survival1 zit! en we altijd nog ff Eggwars, skywars of Team skywars kunnen doen op andere servers.

@Spaghettisliert3

Ook jij bedankt voor de mooie tijden met @AppleBel en @Leonarda9. Wij vieren hebben mooie avonturen beleefd, op Kitpvp, survival 1 én 2 en nog wel andere game-modes. Ik kom natuurlijk nog wel af en toe op de server en kan je altijd nog spreken.

@Leonarda9

Mooie avonturen dat we hadden in de Party-chat. Met jouw mooie spam berichten als iemand ging en je kleine ruzie's met @AppleBel die de volgende morgen weer goed waren. En natuurlijk jou jaloezie toen AppleBel een cadeautje kreeg op haar verjaardag en ik die van jou vergat. Sorry daarvoor.

@AppleBel

Mooie avonturen dat we hadden en een mooi cadeautje dat je had toen je jarig was. En je nog ziek was op die verjaardag. Ook jou zal ik nog wel spreken, is het niet op MC dan wel op steam! ;)

@LarsMatena

Jou spreek ik vast nog wel....! Succes met je oorlog (in MC)

@KingDannyOne]

Jou spreek ik later hoop ik nog wel! Leuke tijden hadden we toen je ban voorbij was. Jammer dat ik het einde van je carriére gemist heb. Maar fingers crossed dat je terugkomt.

@pontis

Na een kleine ruzie waarin ik erg snitchy was ging het erg goed. Mooie tijden dat we samen hadden, zowel op Skype als in de Projecten.

@Ska21

Jij wist iedereen te helpen, alsof je 8 handen had om mee te typen. samen hadden we mooie tijden beleefd.

@Xenzalybi

Nog succes met je grote kasteel en de renbaan eronder, en de stallen eronder, te veel om op te noemen. succes dermet zoals wij in Drenthe zeggen :D!

@Jonko1991

Goodbye my lover! Goodbye my friend!!2

@Wiksxo

Onze tijden gingen erg lekker! En jouw projecten al helemaal!

 

Ben ik je vergeten, zeg het in de reacties!

20 april komt er een update in dit topic

 

Geloof me; Ik heb echt een leuke tijd beleeft in de 3,5 jaar dat ik speelde waarvan 2,5 echt actief waren. Het geld dat ik erin heb gestopt was het zeker waard. Ik heb dit ook bijna moeten schrijven met tranen in mijn ogen! Much love to you guys en naar TC toe!

 

-=+=-DaanHeerw!

Tot ziens!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Daan,  ik zag het al beetje aankomen. Hpoelijk tot snel nog een keer in de Server of op Skype ofzoiets. Dit was wel de laatste persoon van s1 toch die ging vertrekken toch? Want anders kan ik straks mijn 3 paar extra handen wel wegleggen ;). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel... *telt* Een, twee, drie, vier, vijf keer genoemd! Ik ga je echt vet missen man, je was supergezellig om mee te praten :( (en dan ben je natuurlijk ook nu nog!) Thanks voor de momenten die we hebben kunnen delen <3 Spreek je snel of Steam eh? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je stopt Daan, we hebben echt toffe dingen meegemaakt. Ken je UserStad nog? :P. Hoop dat ik je ooit nog tegen kom ingame!

Groet,

Wiksxo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei DaanHeerw:

Beste Torchies, lezers, of waar ik allemaal een topic mee ben begonnen!

 

Nu er 2 vrienden van mij weg zijn gegaan ga ik me maar derbij aansluiten. Ik was al langer van plan dit topic te maken, maar kon het moment niet vinden. Weet wel dat ik dit echt moeilijk vind om te schrijven aangezien ik echt veel plezier hier aan heb beleefd.

 

Ik wil iedereen bedanken die ik tegen ben gekomen in mijn TC-carriére. 

@CrossfireLR99

Echt bedankt voor de leuke tijden tussen ons twee, en dat ik in jouw/jullie faction mocht. Ookal deed @AppleBel een goed woordje voor me. Erg beankt voor de hulp die je me mag, zowel op Creative als op Faction, survival, lobby en kitpvp. En natuurlijk dat je altijd op tijd kwam om mensen te bannen omdat ik niet wist hoe ik een screen moest maken/plaatsen. Bedankt voor de mooie tijden.

 

@A_DutchGamer

Terwijl ik je tegenkwam op Creative hadden we toen toch een mooi kingdom op Creative gemaakt, met jou als hertog en ik als koning hebben we mooie avonturen beleefd. Jij bleef meedoen in onze Roleplay, later gingen we switchen naar survival en toen werd onze band echt goed.

@raoulh

Echt bedankt voor de mooie tijden, ik zie je vast nog wel aangezien je bijna 24/7 op Survival1 zit! en we altijd nog ff Eggwars, skywars of Team skywars kunnen doen op andere servers.

@Spaghettisliert3

Ook jij bedankt voor de mooie tijden met @AppleBel en @Leonarda9. Wij vieren hebben mooie avonturen beleefd, op Kitpvp, survival 1 én 2 en nog wel andere game-modes. Ik kom natuurlijk nog wel af en toe op de server en kan je altijd nog spreken.

@Leonarda9

Mooie avonturen dat we hadden in de Party-chat. Met jouw mooie spam berichten als iemand ging en je kleine ruzie's met @AppleBel die de volgende morgen weer goed waren. En natuurlijk jou jaloezie toen AppleBel een cadeautje kreeg op haar verjaardag en ik die van jou vergat. Sorry daarvoor.

@AppleBel

Mooie avonturen dat we hadden en een mooi cadeautje dat je had toen je jarig was. En je nog ziek was op die verjaardag. Ook jou zal ik nog wel spreken, is het niet op MC dan wel op steam! ;)

@LarsMatena

Jou spreek ik vast nog wel....! Succes met je oorlog (in MC)

@KingDannyOne]

Jou spreek ik later hoop ik nog wel! Leuke tijden hadden we toen je ban voorbij was. Jammer dat ik het einde van je carriére gemist heb. Maar fingers crossed dat je terugkomt.

@pontis

Na een kleine ruzie waarin ik erg snitchy was ging het erg goed. Mooie tijden dat we samen hadden, zowel op Skype als in de Projecten.

@Ska21

Jij wist iedereen te helpen, alsof je 8 handen had om mee te typen. samen hadden we mooie tijden beleefd.

@Xenzalybi

Nog succes met je grote kasteel en de renbaan eronder, en de stallen eronder, te veel om op te noemen. succes dermet zoals wij in Drenthe zeggen :D!

@Jonko1991

Goodbye my lover! Goodbye my friend!!2

@Wiksxo

Onze tijden gingen erg lekker! En jouw projecten al helemaal!

 

Ben ik je vergeten, zeg het in de reacties!

20 april komt er een update in dit topic

 

Geloof me; Ik heb echt een leuke tijd beleeft in de 3,5 jaar dat ik speelde waarvan 2,5 echt actief waren. Het geld dat ik erin heb gestopt was het zeker waard. Ik heb dit ook bijna moeten schrijven met tranen in mijn ogen! Much love to you guys en naar TC toe!

 

-=+=-DaanHeerw!

Tot ziens!

Nee! Daan Niet jij ook al! Dan gaan er 3 vrienden van me weg!

:(

Succes nog in de toekomst

ImThomaskuh

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff weer zo'n leuke speler die er mee stopt...

Alhoewel dit er wel zat aan te komen blijf ik het ontzettend jammer
vinden dat je er 'tijdelijk' mee gaat stoppen!

Veel plezier/succes met wat je nu gaat doen.
Ik hoop dat je snel weer een keer op de server langs komt!

mvg
Jonko1991!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...