Spring naar bijdragen

Mijn bunker! [DEEL 3]


CasBrother

Aanbevolen berichten

Beste fakkeltjes,

Dit spel was vroeger heel populair op het forum, ik heb er toen der tijd ook erg van genoten, dus mij leek het leuk om het weer terug te brengen! Het spel heet Mijn Bunker! Jouw doel is om de persoon er op zo'n origineel mogelijke manier uit de bunker te halen, en er zelf in te gaan zitten. In iedere bunker zijn regels, dus ook in deze:

  • De bunker kan niet kapot
  • Er zijn geen wapens in deze bunker
  • Mensen kunnen niet dood
  • Het hoeft niet in minecraft te zijn, je kan dus ook sloopkogels of hijskranen gebruiken!

Deze voorbeelden zijn fout:
Ik schiet de eigenaar neer, mijn bunker! (Er zijn geen wapens en mensen kunnen niet dood)
Ik graaf ondergronds en maak de onderkant van de bunker kapot, mijn bunker! (De bunker kan niet kapot)

Deze voorbeelden zijn goed:
Ik leg een paar cookies neer buiten de bunker, daardoor gaat de vorige eigenaar er uit, mijn bunker! 

Laat je creativiteit helemaal los gaan en bedenk zo'n origineel mogelijke manier om iemand anders er uit te halen. Veel succes! 

Ik begin: Ik organiseer een event, daardoor gaat de vorige eigenaar weg, maar ga ik stiekem snel naar de bunker, mijn bunker! 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig kunnen spinnen niet tegen healing potions, dus ik gooi vanuit een boom verderop een aantal 'lingering healing 2 potions' richting de bunker!

Ennuuh, de koningspin was niet zo'n probleem.. die was zo verdwenen toen ik zijn kroon pakte met mijn sliertige arm en hem ver weg gooide! ^_^

MIJN BUNKER!

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik roep dat kaana3817 buiten staat, eenmaal uit de bunker ga ik er in!

kaana stond er helemaal niet, wat ben ik toch evil :3 Hoe ik hier weer ben gekomen na dat een raar manneke met een slierterige arm mij ergens heen gooide? Wist je dat spinnen ook met de trein mogen, we mogen alleen niet op de stoelen...

MIJN BUNKER

 

(oh wacht mocht je maar 1x? Muhahaha.. ik ben badass)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Legt legoblokjes onder de poten/voeten van Nehir* Muahaha!!

MIJ....

Huh? Hoezo tellen legoblokjes als wapens? ;n;
*Ahem*

*Komt vanachteren en kietelt Nehir de bunker uit met roze knutselveertjes van de Action*

MIJN BUNKER

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Wiksxo:

Dreigt dat @Liounax belasting moet betalen over de bunker waardoor ze vervolgens de bunker verlaat... 

Mijn bunker!

Uiteindelijk komt Belasting dienst thomas en die claimt het! Muhahahahhaha!

Anders als jullie niet wegggaan Haal ik me Zus zonder make-up

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leg een bord versgebakken chocolat-chip koekjes naast de opening van de bunker, Cas ruikt het natuurlijk en rent naar buiten! Gelukkig rent hij er straal voorbij, zoekend, neem ik het bord mee en peuzel de koekjes op in...

Mijn bunker!!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-4-2016 at 14:15 zei Spaghettisliert3:

Gelukkig was ik Liounax een stap voor!

Toen Cas de bunker had verlaten en Liounax het bord koekjes pakte, heb ik snel een nep-bunker neergezet waar Liounax nu in zit!

Correctie: Mijn nep-bunker! 

 

Mijn bunker!

Maar wie is nou de echte winnaar? Ik heb de koekjes en zit lekker droog! :D;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De superkrachten van Dirk zitten op een cooldown! Ja ehm... te makkelijk :D  Ik loop lekker rustig naar binnen en  dirk mag blijven :o Maar dan moet hij mij wel even koekjes brengen!

 

MIJN BUNKER (miss ook die van Dirk maar dan moet hij mij koekjes geven)

LIOUNAX GEEF DIE KOEKJES

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nehiris4you:

De superkrachten van Dirk zitten op een cooldown! Ja ehm... te makkelijk :D  Ik loop lekker rustig naar binnen en  dirk mag blijven :o Maar dan moet hij mij wel even koekjes brengen!

 

MIJN BUNKER (miss ook die van Dirk maar dan moet hij mij koekjes geven)

LIOUNAX GEEF DIE KOEKJES

Dirkman bedenkt zich en bakt met zijn super krachten snel goeie koekjes zodat hij in zijn bunker mag blijven! 

ONZE BUNKER! (Dirkman en Nehir)

Vanuit het superhelden hoofdkantooor, Dirkman

Schermafbeelding 2016-04-17 om 15.11.26.png

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...