Spring naar bijdragen

Skyblock AFK mining


Justin (Spot)

Aanbevolen berichten

Afk minen... is dat dat je bijvoorbeeld plakband op je muis zet en je dan weg gaat van je pc?

In dat geval is dit niet toegestaan, dit word gezien als auto-click.

 

Zelf weet ik niet hoe een auto fish farm in elkaar zit, waarschijnlijk mag dit ook niet maar ik gok maar wat :P Afk minen is in ieder geval verboden

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Justin,

Allereerst bedankt voor je bericht op het forum.

Zoals de andere vaste leden al zeiden: Als lid op skyblock mag je niet afk minen/afk pool maken. Dit wordt tevens ook gezien als AFK-staan en dus niet toegestaan. Hierover staat een apart regeltje in de regels. AFK-Fishfarms zijn tevens ook niet toegestaan, omdat je dan het zelfde principe gebruikt voor het AFK staan. Als Ultragod binnen skyblock heb je wel mogelijkheid om AFK te staan, maar je mag nog steeds niet AFK farms gebruiken

Oftewel: AFK als niet Ultragod = niet toegestaan + Farms zijn niet toegestaan (autoclickr).

Mochten je nog vragen hebben over deze kwestie of andere vragen, kan je ook altijd mailtje sturen naar [email protected]

Met vriendelijke Groet,

Hete_Panda (Helper van Skyblock)

bewerkt door Hete_Panda
Aanpassing in woordkeuze :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hi Jonko,

AFK staan mag wel, alleen mag je de afk kick niet forceren. Je forceert de anti-afk kick door middel van bijv. een autoclick. Dat is niet toegestaan, omdat je hierdoor oneerlijk voordeel hebt op een ander.

In de winkel wordt alleen de /afk functie verkocht. Deze melding laat zien wanneer je afk gaat staan. Is door de speler te activeren met /afk. Ook deze speler ontvangt na 30/60 minuten een afk kick. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei NightFallsPvP:

even, ik snap dit wel maar hoe wil je dit voorkomen?

er zijn altijd wel manieren waarop dit gebeurt, miss zon anti hack ding voor autoclick??

:huh:

gr unnown

Hey Unnown,

Hier zijn al maatregelen tegen genomen. Welke precies ga ik uiteraard niet verklappen. Ook zullen moderators spelers controleren op het gebruik maken van auto-click systemen.

Groetjes!

@Jonko2938 Np!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

hey

de actie tegen afk staat zijn nu zo ver dat ug's ook terug een afk kick hebben

dit komt door de nieuwe afk checker

dit is een inv die opent en dan moet je op het icoontje klikken voor geen afk kick tekrijgen

deze is zeer effectief tegen afk

deze verplaatst u dan naar spawn

het rare is dat je op spawn ook nog steets deze afk checker krijgt

 

mvg

Nicsal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...