Spring naar bijdragen

[VIP] en [VIP++] tag op de site


dirk2001

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters ik zat weer is op de TC site te kijken naar al die mensen met de mooie tag's voor hun naam zoals [UltraGod] of [GODLIKE] en [GODLIKE++] ik vroeg me af: Waarom heeft een [VIP] of een [VIP++] dat niet ook? Zij hebben namelijk nou eenmaal ook gewoon voor hun rank betaald. :P

Ik snap ook wel dat het voor de [ADMINS] en [MOD'S] veel werk is om dat allemaal bij te houden maar het is wel leuk voor iedereen Ik vroeg me af of andere mensen hier ook zo over denken dus laat jou mening met Voor en/of tegenpunten achter in de reacties! Want alleen reageren mag ook maar het is helemaal fijn als je ook een argument er voor of tegen hebt!

Heb je nou meerdere ranks? Dan telt uiteraard je hoogste rank lijkt mij logisch.

 

MAAR LET OP! DEZE DISCUSSIE HEEFT NIKS MET DE COMMUNITY TE MAKEN DUS HET  IS NIET ZO DAT ALS DE MEESTE MENSEN JA ZEGGEN DAT HET DAN OOK JA WORD! DE DISCUSSIE IS ALLEEN OM DE STAFF EVENTUEEL TE LATEN ZIEN HOE DE REST ER OVER DENKT!

 

Met vriendelijke groet: Dirkman van uit het SuperHelden hoofdkantoor 

Schermafbeelding 2016-04-17 om 15.11.26.png

bewerkt door dirk2001
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het geen gek idee, maar ik hoor graag de tegen punten van de andere leden. Misschien wordt het bijvoorbeeld minder speciaal om een forum rank te hebben?

De poll lijkt me een minder goed plan: je krijgt nu ook stemmen van mensen die niet (meer) op TorchCraft spelen of mensen die willen trollen.

Groetjes,
Pixiio
 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Pixiio:

Ik vind het geen gek idee, maar ik hoor graag de tegen punten van de andere leden. Misschien wordt het bijvoorbeeld minder speciaal om een forum rank te hebben?

De poll lijkt me een minder goed plan: je krijgt nu ook stemmen van mensen die niet (meer) op TorchCraft spelen of mensen die willen trollen.

Groetjes,
Pixiio
 

oke ik zal de poll er ui halen dan kan met het zeggen in de reacties :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er zelf tegen, maar zou er geen probleem tegen hebben als het wel komt.

Nadelen hiervan zijn dat tags minder speciaal worden,  het heel druk wordt met alle kleurtjes (met name in de shoutbox), en dat er meer werk in zit voor de admins en moderators. 

We zullen zien.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vindt het persoonlijk een slecht idee. Ik vindt namelijk dat een forum rank zijn waarde een beetje verliest als je er bij het uitgeven van 10 euro iets krijgt. Een forum rank hoort voor mij gewoon iets bijzonders te zijn voor godlikes en hoger omdat die echt flink wat geld hebben uitgegeven. Ik denk ook dat al die kleuren een drukke aanblik geven.

En inderdaad zoals sommige mensen al aangeven lijkt me dit gewoon teveel voor de staff. Het staffteam heeft het op het moment al druk en dit lijkt me dan ook een onnodige bezigheid.

 

Groet,

Age

bewerkt door age111
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei CasBrother:

Ik ben er zelf tegen, maar zou er geen probleem tegen hebben als het wel komt.

Nadelen hiervan zijn dat tags minder speciaal worden,  het heel druk wordt met alle kleurtjes (met name in de shoutbox), en dat er meer werk in zit voor de admins en moderators. 

We zullen zien.

Dat is zeker waar Casbrother maar de goedkopere premium ranks verdienen het toch ook om een speciale tag te krijgen :P 

 

Groeten uit het Superhelden Hoofdkantoor, dirkman 

Schermafbeelding 2016-04-17 om 15.11.26.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei age111:

Ik vindt het persoonlijk een slecht idee. Ik vindt namelijk dat een forum rank zijn waarde een beetje verliest als je er bij het uitgeven van 10 euro iets krijgt. Een forum rank hoort voor mij gewoon iets bijzonders te zijn voor godlikes en hoger omdat die echt flink wat geld hebben uitgegeven. Ik denk ook dat al die kleuren een drukke aanblik geven.

En inderdaad zoals sommige mensen al aangeven lijkt me dit gewoon teveel voor de staff. Het staffteam heeft het op het moment al druk en dit lijkt me dan ook een onnodige bezigheid.

 

Groet,

Age

De VIP rank kost dan wel 10 euro, maar hoe zit het dan als iemand op alle mogelijke gamemodes de rank heeft gedoneerd. Dat is ook 70 euro, terwijl iemand die op 1 gamemode Godlike++ er 5 euro meer voor doneert. Dit argument is daarom niet volledig vind ik.

Verder zou het een leuk idee zijn mits er een goed systeem komt voor het aanvragen van deze forumrank.

- Jordy

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hierzelf tegen. Net als Casbrother zou ik het geen probleem vinden als het erin komt :P

Ik vind persoonlijk dat taggs dan hun waarde verliezen. Mij lijkt het leuker om een tag wat exclusiever te houden.. Dit is mijn mening :P 

Ps, sorrie for mein speling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dirk2001:

Dat is zeker waar Casbrother maar de goedkopere premium ranks verdienen het toch ook om een speciale tag te krijgen :P 

 

Groeten uit het Superhelden Hoofdkantoor, dirkman 

Schermafbeelding 2016-04-17 om 15.11.26.png

Een VIP betaald €10,- een VIP++ betaald €25,-. Een Godlike daarintegen betaald €50,-. Zie je het verschil? Ik denk dat je er wat voor over moet hebben, ook al is het maar een kleurtje op het forum.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei CasBrother:

Een VIP betaald €10,- een VIP++ betaald €25,-. Een Godlike daarintegen betaald €50,-. Zie je het verschil? Ik denk dat je er wat voor over moet hebben, ook al is het maar een kleurtje op het forum.

Het verschil is dan wel weer dat er VIP staat voor je naam, en niet Godlike.. Godlike staat toch stukken toffer. ;)

Maar ik snap je punt. 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei CasBrother:

Een VIP betaald €10,- een VIP++ betaald €25,-. Een Godlike daarintegen betaald €50,-. Zie je het verschil? Ik denk dat je er wat voor over moet hebben, ook al is het maar een kleurtje op het forum.

Als oplossing hiervoor zoutje ook de [VIP] em [VIP++] kleurtjes wat midermfell kunnen doen en een beetje licht zodat ze minder opvallen en er duidelijk een verschil is in ranks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ben ik het hier NIET mee eens aangezien ik vind het iets voor godlike en hoger, Nou zou ik niet zeggen dat je godlike  koopt voor de rank op de site. Aan de anderen kant heb je vrij weinig aan een form rank, Het enige wat je hebt is een "Tag". Eerst had je op het form nog een "Agenda" waar je events die je ging organiseren in kon zetten met een form rank. 

 

 

 

- Coolemous

bewerkt door Coolemous
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Coolemous:

Zelf ben ik het hier NIET mee eens aangezien ik vind het iets voor godlike en hoger, Nou zou ik niet zeggen dat je godlike  koopt voor de rank op de site. Aan de anderen kant heb je vrij weinig aan een form rank, Het enige wat je hebt is een "Tag". Eerst had je op het form nog een "Agenda" waar je events die je ging organiseren in kon zetten met een form rank. 

 

 

 

- Coolemous

en dit is wat wij horen van iemand met een Vip++ rank

Congratz

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ehhm ja dit forum word zo ongeveer niet meer extra bekeken dus ik vroeg me af wat u er van vond

om dat makkelijk te laten verlopen zal ik even alle PLUS en Min punten op een rijtje zetten:

Plus:

- Leuke toevoeging

- Veel mensen blij met een Vip of Vip++ rank

- Als je nou 1x Godlike koopt of op 5 gamemodes vip dan ben je t zelfde bedrag kwijt

- Maakt de VIP en VIP++ voor sommige mensen misschien interessanter om te kopen

- Niet eens extra werk voor de mods dit gaat automatisch

Min:

- Word drukker qua kleuren op het forum

- Het verliest misschien zijn waarde om een kleurtje te hebben

- Dan word een tag minder exclusief

 

 

@Pixiio dit is wat ik er van heb kunnen maken hopelijk kunt u hier wat mee :) 

 

 

 

bewerkt door dirk2001
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...