Spring naar bijdragen

Geld per uur


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey Survivalers! Zoals jullie weten hebben we sinds kort het geld per uur weggehaald op Survival 1 en 2. De reden hiervoor is dat je eigenlijk maar meer en meer geld blijft genereren terwijl je er niets voor hoeft terug te doen.

Aangezien we graag een vervangend systeem willen vragen we jullie mening hiervoor, hebben jullie bijvoorbeeld tips? Waar ik aan zat te denken is een soort Admin Shops waar je spullen kan verkopen: hoe hoger je rank, hoe meer je ervoor krijgt. Zo krijg een user voor een diamond bijvoorbeeld 3 coins en een UltraGod 8, want er moet natuurlijk wel wat verschil blijven.

Hebben jullie een leuk idee? Laat het weten!

Thanks alvast :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Pixiio:

Hey Survivalers! Zoals jullie weten hebben we sinds kort het geld per uur weggehaald op Survival 1 en 2. De reden hiervoor is dat je eigenlijk maar meer en meer geld blijft genereren terwijl je er niets voor hoeft terug te doen.

Aangezien we graag een vervangend systeem willen vragen we jullie mening hiervoor, hebben jullie bijvoorbeeld tips? Waar ik aan zat te denken is een soort Admin Shops waar je spullen kan verkopen: hoe hoger je rank, hoe meer je ervoor krijgt. Zo krijg een user voor een diamond bijvoorbeeld 3 coins en een UltraGod 8, want er moet natuurlijk wel wat verschil blijven.

Hebben jullie een leuk idee? Laat het weten!

Thanks alvast :)

Lukt niet echt aangezien de minimum prijs van dia 6 is dus ultra's het bij users kunnen kopen voor 6 en verkopen in de admin shop voor 8...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei BelgiumFury:

Lukt niet echt aangezien de minimum prijs van dia 6 is dus ultra's het bij users kunnen kopen voor 6 en verkopen in de admin shop voor 8...

Toch goed? Je hebt 2 reacties: De diamond prijs gaat naar boven en een ultragod verdient 2$ meer per diamond :). 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt een grotere Adminshop ook een goed idee, Of een mogelijkheid voor ranks dat ze naar een /warp Vip, of /warp UltraGod kunnen waar je hogere prijzen heb dan de Adminshop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-4-2016 at 21:01 zei Wiksxo:

Mij lijkt een grotere Adminshop ook een goed idee, Of een mogelijkheid voor ranks dat ze naar een /warp Vip, of /warp UltraGod kunnen waar je hogere prijzen heb dan de Adminshop.

Dat lijkt mij een goed idee 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...