Spring naar bijdragen

Warp shops


Monk_NL

Aanbevolen berichten

Hi guys,

Er kwam een vraag binnen via ons ticketsysteem van een speler, deze wilde ik met jullie delen (de speler blijft natuurlijk anoniem):

"Hoi,

 

Ik weet niet of dit een ticket waard is. Want ik weet dat er belangrijke dingen zijn. Maar in warp shops heb je genoeg shops. Helaas zijn er een paar gewoon leeg of wordt er niets aan gedaan. En dit is al best wel lang zo. Al 1/2 week is shop 1 in opbouw. Maar dat duurt echt lang. En de shops worden gecontroleerd. Maar uiteindelijk kunnen we maar een paar shops gebruiken terwijl derest gewoon leeg staat. Ik hoop dat jullie er meer aan doen dan dat ik zie. (ga ik wel vanuit) Maar mijn vraag is of er ook een regel komt met bijvoorbeeld dat je shop gewoon niet leeg mag/kan zijn en anders moet je shop dicht? 

 

Ik hoop dat ik verbetering zie.

 

Gr ******"

 

 

Mijn antwoord hierop:

 

"Hi ******,

 

Daar wordt allemaal rekening mee gehouden. In de korte tijd dat de shops bestaan, zijn er al 5 van eigenaar verwisseld :)

 

Je kan natuurlijk altijd in-game een shop-eigenaar aanspreken en aangeven wat je in een shop verwacht. Dat creëert een marktwerking waardoor er vraag en aanbod ontstaat.

 

De shops is "voor" en "door" de spelers, jullie zullen het dus gezamenlijk moeten oplossen.

 

 

- Monk -"

 

 

Zoals jullie ondertussen wel weten wordt er gewerkt aan een aantal aanpassingen. Ik had vernomen dat er waarschijnlijk meer shops komen, maar als de huidige shops al niet volledig gebruikt worden, dan heeft het natuurlijk geen zin om meer shops beschikbaar te stellen, anders krijgen we een lege bedoening zoals de warp shops op Survival 1 & 2.

 

Het ligt geheel aan jullie zelf hoe de ontwikkeling van de warp shops verlopen. Worden er meer shops bijgeplaatst of houden we het zo? Worden de shops groter zodat je meer ruimte hebt of houden we het zo?

 

Mochten jullie nog ideeën of aanmerkingen hebben, dan horen wij dat graag in deze topic :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Monk_NL featured this discussie

Ik ben het met dit persoon eens: het is inderdaad zo dat er voldoende shops zijn. Toen ze net open waren werd er constant geklaagd over "meer shops bijbouwen" maar tegenwoordig hoor ik daar niemand meer over.

Er zijn shopeigenaren die lang doen over bijvullen of gewoon weinig aan hun shop doen. Er zijn (wat mij betreft) 2 oplossingen om dit te fixen:

  • Oplossing 1: Strengere regels (+ evt. meer controle's). Als een speler niet aan de regels voldoet zal zijn shop worden verwijderd bij opeenvolgende controle waarin hij niet voldoet.
  • Oplossing 2: Het verhogen van de huurprijzen. Wat mij betreft zijn de huurprijzen op dit moment best matig. $1000 is voor een UltraGod een paar minuten minen, laat staan de inkomsten van zijn shop. Dit geldt ook voor Godlike++ en Godlike. Van dit geld kan een UltraGod een week een shop huren. Aangezien deze prijs eigenlijk bijna niets is nemen spelers minder snel het initiatief om iets te doen met hun shop.

Zelf zou ik het ook fijn vinden als er alleen 'large' en 'medium' shops komen, of misschien alleen maar 'large'. De $250 verschil in huur zit het 'm niet in, dat is geen probleem, maar de rode shops (small) kan je niet eens een beetje versieren of je houdt nog maar 2 blocks breedte over.

 

Spaghettisliert3

Helper Prison

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna alle shops verkopen hetzelfde. Het lijkt mij sterk dat je bijvoorbeeld geen diamonds kan kopen. Er is altijd wel een shop die gevuld is, als de andere leeg gekocht zijn.

bewerkt door lozox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het er volkomen mee eens dat er strengere regels moeten komen want de shop van Anabelgaming ofzo is al den tijdje onvoldoende gevuld dit staat ook op het controlebordje. Alleen dit is al bijna een week!

En de shop van schildpad is al lang in opbouw.

bewerkt door Dark_Raver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...