Spring naar bijdragen

Oud account


Canastaa

Aanbevolen berichten

Hallo staff,

Ik ben een hele tijd inactief geweest op torchcraft / minecraft zelf. na een tijd inactief te zijn geweest ben ik het weer beginnen te spelen. dat dacht ik. Mijn volledige minecrfat account is verwijderd / overgenomen of iets in die zin. Hij is in ieder geval weg. Nu ik een nieuw account heb aangeschaft ben ik weer eens op torchcraft gekomen. Via /seen heb ik gezien dat Canastaa ( ik ) was veranderd in  DirtyLife_NL. Deze is al 1 maand en 27 dagen inactief. Nu vroeg ik mij af of er enige vorm is van vergoeding of iets terug te krijgen. Aangezien ik God++ was toch wel een klein beetje zonde van mijn geld. 

Op dit moment ben ik actief als: AmazingProWes. Ik heb / speel of S1

Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen. 

 

Mvg, Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Canastaa:

Hallo staff,

Ik ben een hele tijd inactief geweest op torchcraft / minecraft zelf. na een tijd inactief te zijn geweest ben ik het weer beginnen te spelen. dat dacht ik. Mijn volledige minecrfat account is verwijderd / overgenomen of iets in die zin. Hij is in ieder geval weg. Nu ik een nieuw account heb aangeschaft ben ik weer eens op torchcraft gekomen. Via /seen heb ik gezien dat Canastaa ( ik ) was veranderd in  DirtyLife_NL. Deze is al 1 maand en 27 dagen inactief. Nu vroeg ik mij af of er enige vorm is van vergoeding of iets terug te krijgen. Aangezien ik God++ was toch wel een klein beetje zonde van mijn geld. 

Op dit moment ben ik actief als: AmazingProWes. Ik heb / speel of S1

Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen. 

 

Mvg, Wesley

Ik zou een mail sturen naar [email protected] voor je rank over te zetten. Ik zou ook eerst kijken of mojang iets kan doen om je account terug te krijgen. 

bewerkt door Graseter (troes1)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...