faatimaatje Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 (bewerkt) Hallo mensjes, Zoals de meesten wel weten heeft * x-ray gebruikt om veel geld te verdienen zodat hij snel naar Z kon. Hij heeft een domme fout gemaakt door een screen van de warp a op de site te zetten waardoor hij 2 maand ban kreeg. Nu bedacht ik samen met vele andere om een petitie te beginnen. Monk vind dat hij er hard voor heeft gewerkt. Maar op 3 juli is hij weer lekker rijk en kan hij zo door minen en sneller naar Z. Onderteken jij het? Ik hoop dat er zo wat aan gedaan wordt! Gr faatimaatje! 9 mei 2016 bewerkt door Xoezer Haat campanges tegen spelers worden hier niet gevoerd. Fqmke en Zak_Patat > 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zak_Patat Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hay Faatimaatje, Ik onderteken deze discusseie.... En ik vind eigenlijk dat iedereen dat moet doen die dit bekijkt.... Want ik vind het niet eerlijk om zo aan geld te komen... En al helemaal niet eerlijk dat hij het mag houden... Dus ik hoop dat meer mensen dit ondertekenen... Grtjs. Zak_Patat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lozox Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hij komt toch vast niet meer terug. Zak_Patat > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
faatimaatje Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 13 minuten geleden zei lozox: Hij komt toch vast niet meer terug. 3 juli komt hij terug 2 maand ban heeft ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Everttwix Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik dacht dat er werd gezegd dat er veel op werd gecontroleerd op x-ray. Ik onderteken ook lol faatimaatje > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fqmke Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik onderteken xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
faatimaatje Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 1 minuut geleden zei Femkeehh: Ik onderteken xD Dankjewel Fqmke > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamerLittleKing Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hij heeft al een straf er voor gekregen.... ik weet het niet.... BelgiumFury > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pontis Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Iedereen verdient een nieuwe kans. Enkel de ban volstaat lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xoezer Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Voorstellen m.b.t. strafmaatregelen kunnen worden ingediend via [email protected] Haat campagnes tegen spelers worden hier op het forum niet gevoerd. Topic gesloten. GamerLittleKing, Gipoulou, BelgiumFury en 1 andere > 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cees Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Overigens is X-Ray niet effectief op prison, waardoor je met of zonder zowat even snel bent. Desondanks is het wel verboden natuurlijk. BelgiumFury, Gipoulou, CasBrother en 1 andere > 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten