Spring naar bijdragen

nieuw vote systeem


sven200

vindt jij ook dat het nieuwe toe systeem totnutoe irritant is (per gamemode)  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. survival 1 en 2

    • ja
      5
    • nee
      7
  2. 2. kit pvp

    • ja
      5
    • nee
      7
  3. 3. prison

    • ja
      6
    • nee
      6


Aanbevolen berichten

Het is moeilijk te testen als je het niet in praktijk kan gebruiken. Bovendien zijn ze er nog hard mee bezig en daarom is feedback des te beter. Maar dan zou ik eerder je mening onderbouwen, dit is meer een bericht van dit is een slecht systeem.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het persoonlijk nogal irritant. Dat je kan voten en dat je geld per uur kreeg vond ik bijvoorbeeld veel chiller. Ik vote namelijk nooit want ik vind dat altijd zo'n irritant gedoe met al die linkjes enzo ik ben daar gewoon veel te lui voor. Vroeger deed ik dat vaker want toen zag ik het meer als extra maar nu voel ik me een beetje gedwongen omdat dat dan zo ongeveer mijn enige bron van inkomsten is aangezien ik alleen maar rondjes loop en bouwwerken van anderen bekijk terwijl ik met mensen praat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2016 at 11:53 zei age111:

Ik bedoel vooral dat de mening niet echt onderbouwt is. 

Misschien heb je er idd gelijk in dat je een systeem eerst in de praktijk zou moeten testen, dit gebeurt ook in mc zelf (snapshots) maar dan is er altijd een mogelijkheid om te wachten tot het stabiel en volledig is en dan pas te gaan spelen. Nu is dat bij een plugin iets anders maar misschien hadden ze het in ieder geval van te voren moeten aankondigen. Nu had ik zelf de dag ervoor al mijn tokens besteed, maar als ik dat toevallig niet had gedaan had ik 17 tokens kwijtgeraakt. dat is voor een beginnende user heel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12 mei 2016 at 07:58 zei age111:

Het is moeilijk te testen als je het niet in praktijk kan gebruiken. Bovendien zijn ze er nog hard mee bezig en daarom is feedback des te beter. Maar dan zou ik eerder je mening onderbouwen, dit is meer een bericht van dit is een slecht systeem.

 

oke dan verander ik de naam van de peiling 

bewerkt door sven200
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Sven,

Hartelijk dank voor het openen van dit Topic. We zijn inderdaad nog bezig om op al onze game-modes (niet alleen survival, kitpvp en prison) de reward voor het voten in te stellen. De oude plugin was onhoudbaar geworden, daarom moesten wij overstappen.

Mocht je in het vervolg nog eens een pol openen wil ik je graag wat tips geven. Zorg er altijd voor dat je stelling positief of neutraal geformuleerd zijn. Je stelling suggereert nu al dat het "irritant" is. Hierin stuur je mensen in het geven van hun mening. Een voorbeeld had kunnen zijn:

Wat zijn jouw ervaringen met het nieuwe vote-systeem?

  • Positief*
  • Negatief*
    *Onderbouw de bovengenoemde mening met een argument

Gezien het feit dat het vote systeem de komende dagen verder wordt ontwikkeld sluit ik voor nu dit topic. Het lijkt me verstanding om eerst het hele systeem optimaal werkend te hebben en daarna te kijken naar de feedback. De reward wordt bepaald aan de hand van de ervaringen uit het verleden.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Xoezer locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...