Spring naar bijdragen

Hier ben ik dan!


witch04

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik zal me eens even voorstellen. :P 

In de fantastische game 'MineCraft' luister ik naar de naam 'witch04'.

Ik ben een meisje; 12 jaartjes jong en woon ergens in de wolken op m'n Bezemsteel! :o 

Ik speel vooral de gamemode Prison; waar ik levenslang heb gekregen...

Als ik eerlijk ben heb ik geen idee wanneer ik precies ben begonnen met MineCraft spelen, wat ik wel weet ik dat TorchCraft één van mijn eerste servers was. Ik heb er erg veel vrienden gemaakt op TC waarvan sommige spelers nog steeds spelen! Ik ben begonnen op de gamemode 'Prison' waar ik nu nog steeds gezellig speel. Ondertussen heb ik daar de rank 'UltraGod' waar ik super blij mee ben. Ik speel al aardig lang actief TorchCraft wat me nog steeds niet verveeld! ^_^

:D Mijn complimenten naar de staff voor alle orde, waardoor het spelen nog leuker is. :D

Zolang ik kan blijven spelen, blijf ik gewoon doorspelen en zal ik gezellig actief blijven. Alleen ik vrees dat als ik naar de middelbare school ga ik voor mijn eigen best wil wat minder MineCraft ga spelen omdat anders mijn huiswerk er onder zal lijden. :wacko:

Gelukkig duurt dat nog even en kan ik nog een aantal maanden de Prison goed onveilig maken!!! >:D  

Ik sta open voor meer vraagjes en kan er niet op wachten om jullie in-game te zien!

 

Liefs,

 

witch04

 

0A4163FB-3767-4CCE-B1FA-DD6B3B612C81.png

  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een goeie advocaat, van je levenslang kan ik 16 jaar afkrijgen, minimaal. Haha, welkom!!

 

-DaanHeerw                                                                                                                                                    ~Proffesionele Noob

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...