Spring naar bijdragen

Project : Ravengrove village


FutureForce

Aanbevolen berichten

Hallo mijn naam is David aka FutureForce,

Ik speel al heel wat jaren Minecraft (vanaf alfa versie) en ben een tijd geleden op Torchcraft beland.

Na een tijdje skyblock spelen zag ik dat er een nieuwe map kwam voor survival 1 en dacht ik ga hier maar eens beginnen met een nieuw projectje.

Nadat ik een plaats had gevonden voor mijn project (ik had toen nog geen VIP++ en heb dus lopen moeten zoeken) ben ik begonnen met wat terraforming om mijn omgeving wat aan te passen naar mijn wensen.

Ik wilde een kasteel met een dorp en een haven er moesten natuurlijk ook villagers rondlopen om mee te traden en die voor mij het graan opnieuw plaatsen zodat ik dat zelf niet de hele tijd hoef te doen.

 

Diverse screenshot van kasteel (nog in aanbouw)

chxRA1k.pngAW3tU7M.png

UtuDSIM.png7QTowsF.png

 

UPDATE 1:

bezig met nieuw dorp met andere stijl van huizen.

UViQCgc.png

(tja nieuwe bewoners trekken al in zo te zien ;)  )

DS4XGpj.png

w1Q79pv.png

xPaxHDZ.png

rOHsxJG.png

 

draak op het dak en een of andere gek met een zwaard ben er nog niet echt tevreden over zal waarschijnlijk anders worden

scn1m9Q.png

inspiratie was even weg dus ben ik maar aan dorp begonnen daarna weer wat bedenken om kasteel van binnen en buiten verder af te maken.

op het moment heb ik even ruzie met wat zombies die de hele nacht zin hebben in vilagers hersenen of zo dus moet wat lampen of iets maken maar weet nog niet hoe ik dat zal gaan doen moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven uitzien

UPDATE 2:

Weer een kleine update.

Ik heb een klein eiland gemaakt dat voor de stad komt te liggen, op dit eiland zijn voornamelijk de boerderijen, kippenhok, een stal voor de dieren, en een botenbouwer te vinden.

er moet nog een visser en een soort houtzagerij komen 

zLSEuge.png

De boerderij:

2gS99JK.png

 

Een klein opslaghuis met steiger.

juCuPp1.png

 

De botenbouwer die wat vissers bootjes maakt.

87HwQ9W.png

OdWUaxN.png

Verder heb ik wat kleine aanpassingen gedaan aan de weg in de stad zelf en op Zondag kunnen de mensen eindelijk naar de kerk:

kiOL98P.png

 

Als ik weer wat verder ben zal ik hier weer een update plaatsen!!!.

 

 

 

2016-05-16_14.58.43.png

bewerkt door FutureForce
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woww mann! Ziet er echt zeer zeer goed uit! Tof project man, Goodluck verder! Als je ooit items nodig hebt mag je bij me aankloppen =)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal jullie op de hoogte houden en af en toe wat screenshots erbij doen.

8 minutes ago, Graseter (troes1) said:

Nice gedaan, blijf doordoen met je project en ik heb nog een idee: Bij die boerderij kan je een piraten schip maken ;)

dat ship komt er zeker als ik aan de haven ga beginnen.

Kost nogal wat tijd en pickaxes om alles bij elkaar te hakken.

 

ps als er iemand nog veel quarts block over heeft zijn ze altijd welkom,

en als er iemand een gate voor me kan maken zou ik ook zeer fijn vinden (als dat mag teminste)

 

 

bewerkt door FutureForce
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei FutureForce:

zal jullie op de hoogte houden en af en toe wat screenshots erbij doen.

dat ship komt er zeker als ik aan de haven ga beginnen.

Kost nogal wat tijd en pickaxes om alles bij elkaar te hakken.

 

ps als er iemand nog veel quarts block over heeft zijn ze altijd welkom,

en als er iemand een gate voor me kan maken zou ik ook zeer fijn vinden (als dat mag teminste)

 

 

wat voor gate heb je nodig, heb best wat ervaring met poorten groter dan 3 bij 2

i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minutes ago, MKVGJAIII said:

wat voor gate heb je nodig, heb best wat ervaring met poorten groter dan 3 bij 2

i

als ik het goed heb begrepen is er iets als craftbook op de server met automatische gates die open en dicht kunnen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei FutureForce:

als ik het goed heb begrepen is er iets als craftbook op de server met automatische gates die open en dicht kunnen

Met een sign bedoel je? Als je dat bedoelt heb je vgm Godlike of hoger nodig om dat te maken.. :P

 

Ook kan je dat 'alleen' maar met fences en Iron bars doen.

 

Enne het ziet er ongelofelijk goed uit.. Als je nog hulp nodig hebt, kan je me roepen :P

bewerkt door Kamiel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Kamiel said:

Met een sign bedoel je? Als je dat bedoelt heb je vgm Godlike of hoger nodig om dat te maken.. :P

 

Ook kan je dat 'alleen' maar met fences en Iron bars doen.

ja dat bedoel ik maar weet niet of het mag of mogelijk is dat een godlike dat sign voor me kan plaatsen en ik het kan bedienen. (vroeger kon men ook sign onder de gate zetten en activeren met redstone weet niet of dat nu ook nog kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is via een plugin en niet via redstone vgm... En ik weet ook niet zeker of het nog steeds werkt. Je zou is moeten vragen bij Staff of het nog werkt, zoja? Vraag Godlike of hoger of hij zo'n gate voor je wil maken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat  FutureForce zegt klopt volgens mij, er is een manier hoe je de sign kan linken aan een Redstone signaal. Maar hoe.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...