Spring naar bijdragen

Minder Online.


KhadaTom

Aanbevolen berichten

Hey vrienden en mensen van survival1!

Voor de gene die mij niet kennen ik ben RodneyJohnsonNL (ook wel bekend als Tom). Ik speel al jaren op torchcraft. ooit begonnen op survival2 en toen later verhuisd naar survival1. Ik heb meegebouwd aan de factions spawn, parkour en verschillende events. Ik hou van bouwen maar ik heb alles al een keertje gedaan.

 

Minder online?!

Ja helaas wel. Vroeger was ik niet van survival1 weg te denken. Maar na mate er nieuwe spelers komen en veel oude vrienden weggaan verlies ook ik mijn interesse. Ik heb verschillende projecten gedaan voor de server maar ook genoeg voor mijzelf en mijn vrienden. Ik heb vanochtend verkondigd aan mijn vriendengroep ( @SaintSDevastator @Wiksxo @Ska21 @pontis @iTzDo_Playz HandsomePoets @IMittie) (Dit zijn niet de enige vrienden die ik heb gemaakt). Dat ik zou stoppen. Ik heb me hierop bedacht en ik stop absoluut niet met tc. Maar zal ik wel veeeel minder online zijn.

 

Wat nu?

Ik ga me vooral bezig houden met mijn studie maar ook met technische zaken binnen minecraftservers. Iets wat ik op tc niet kan. Ik wip af en toe wel langs op survival1 maar echt bouwen op survival1 zal ik weinig tot niet meer doen. Tuurlijk als iemand hulp nodig heeft zal ik altijd helpen. Maar vraag t dan wel even. Ik zal wel in de chat te zien zijn ik bedoel iemand moet toch @SaintSDevastator in de gaten houden muahaha.

 

Mijn claims.

Mijn claims houd ik. op een aantal na. Ik heb een aantal claims waar ik niks meer mee doe. Waaronder een villa en een aantal farms. Deze claims geef ik weg aan vrienden zodat ze in elk geval goed terecht komen. 

 

Dankjewel!

Een gepast dankjewel voor iedereen waar ik de afgelopen jaren mee heb samen gewerkt/gespeeld. Jullie zijn allen geweldig en velen van jullie spreek ik zeker weer. Dus dankjewel!   

~Woop @Liounax, Daantje @DaanHeerw , Kebab man @Kamiel , Onze Natuur strijder @ZoIsNatoer Mijn pony en zuipschuit @Sita, Mn faction en bouwmaatje @stro_O , De man die mij introduceerde in de survival1 community @pontis , Iemand die ik als VIP++ hielp met zn shaders maar een van mijn beste vrienden werd @SaintSDevastator , Een van de eerste mensen waar ik bevriend mee raakte @Ska21 , Mijn gierige geldwolf en leverancier van bouwmaterialen (Want ik ben lui) @Wiksxo , Mijn vriendin van inmiddels 3 maand (Lange afstands relaties zijn zwaar). @Leanora2000 , Onze beroepsterrorist @LarsMatena , Een goede vriend en mede boer @Raoulh , Mijn favoriete zeurpietje @KingDannyOne , Onze Sir waar ik veel mee heb gebouwd @Jonko1991 , Een goede vriendin en uitvinder van de rauwe ham op je hoofd @lizadelana23 , Een goede vriend van vroeger @xCross_ , Natuurlijk het gehele TC team onder leiding van @Pixiio , @Monk_NL @Cees en @Xoezer . Verder iedereen van heel survival1 bedankt! en misschien tot snel.  (Mocht ik iemand zijn vergeten zeg het vooral ik ben een warhoofd haha)

Mochten er nog vragen zijn stel ze vooral!

 

Met Vriendelijke Groet

Tom,  (OpperdruifNL / RodneyJohnsonNL)

bewerkt door RodneyJohnsonNL
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gierig? hoezo gierig.. 

Jammer dat je stopt man! Ga je zeker missen, we hebben toffe dingen meegemaakt en gebouwd op Survival1. Succes verder, en hopelijk tot nog een keer ingame! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is de vind ik niet leuk knop op het forum  als je hem nodig hebt :(.

 

Tom veel plezier nog verder in je leven stiekem hoop ik dat je je binnen enkele maanden bedenkt en terug actief komt spelen.

Ik zal je missen man :(.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieverd,

Erg goed van je dat je meer bezig wil gaan met je studie en ook nice dat je meer bezig gaat met technische zaken binnen minecraftservers. Ik snap dat tc soms wat minder leuk is als je favoriete spelers groepje steeds kleiner wordt, dat was ook eens voor mij mede een rede om minder tot nauwelijks meer te spelen. Ik hoop stiekem wel heel erg dat je nog dingen gaat bouwen zo nu en dan want dat kun je namelijk heel goed :D 

Lea x

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...