Spring naar bijdragen

De end in 1.9


Gast

Aanbevolen berichten

De meeste extra voorwerpen van 1.9 zijn in de end te verkrijgen, bijvoorbeeld de elytra, dragons breath, endstone bricks en chorus fruit. Nu het mogelijk is in 1.9 om de enderdraak in surival te respawnen met endcrystals (gasttear en eye of ender) wil ik het volgende voorstellen

Ik heb op youtube een command gevonden dat er voor zorgt dat de enderdragon de elytra dropt. Nu in 1.9 de enderdragon een stuk sterker is geworden zou het redelijk zijn om de elytra zo te krijgen. mensen hoeven niet de hele end te exploren en het is ook weer niet te makkelijk. (behalve voor mensen met /god en /fly misschien dat die in de end uit moeten staan net als bij pvp?)

de chorus flower kun je farmen dus dat is het probleem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat de end geunclaimd wordt, zodat je de enderdraak kan respawnen die vervolgens de elytra dropt.

enderdraak is te respawnen in surival, elytra drop is 2 commandblocks

anders is de end zo leeggeloot door mensen die /fly hebben, hoe groot de border ook wordt hen heeft 90% van de mensen geen toegang tot een van de leukste dingen in mc (al moeten ze er flink moeite voor doen)

ik heb dit idee van een andere server maar ga die naam niet noemen ivm reclame

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de end claimed omdat anders andere mensen de end gaan claimen en dan alle zeldzame blocks voor zichzelf houden. Bovendien is de end dan binnen de korste tijd weggehakt. Toch ben ik het met je eens dat na 1.9 belangrijke items alleen in de end te krijgen zijn en dat ze dus op een andere manier te verkrijgen moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar als de end geclaimt is is het onmogelijk de draak te verslaan doordat je niet in staat bent de iron bars weg te hakken.

hoe dan ook, het is een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer de End wordt vrijgegeven, zal deze binnen de kortste keren worden leeggehakt en worden gedomineerd door spelers met /god. Het was een goede suggestie, maar in de praktijk zal het niet het gewenste effect hebben. Misschien dat de items in het nieuwe votesysteem kunnen worden opgenomen als reward. 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Mr_Symons:

Wanneer de End wordt vrijgegeven, zal deze binnen de kortste keren worden leeggehakt en worden gedomineerd door spelers met /god. Het was een goede suggestie, maar in de praktijk zal het niet het gewenste effect hebben. Misschien dat de items in het nieuwe votesysteem kunnen worden opgenomen als reward. 

Verbied /god in de end en /fly 

De nether word ook door idereen geclaimd het is een beetje hetzelfde en ooit zal er hier wel een plug-in voor komen ik denk dat we moeten wachten voor we beslissen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei MKVGJAIII:

als alleen het main island wordt vrijgegeven (geclaimt) kan je de draak verslaan en kunnen anderen niets weghakken

dat is nu toch al zo?

de draak is gekilt en je kan endermens killen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn idee met de end is om de echte spullen te verkopen in een adminshop voor hoge prijzen. Zo verdwijnt er wat geld uit de economie.

Dus bv die vleugels (ben even de naam kwijt) voor 50 K en zo kun je nog wel wat leuke dingen verkopen in de adminshop.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎22‎-‎5‎-‎2016 at 14:50 zei stro_O:

Mijn idee met de end is om de echte spullen te verkopen in een adminshop voor hoge prijzen. Zo verdwijnt er wat geld uit de economie.

Dus bv die vleugels (ben even de naam kwijt) voor 50 K en zo kun je nog wel wat leuke dingen verkopen in de adminshop.

ik vind dat een goed idee maar 50k voor een paar vleugeltjes vind ik veel

maar zoals end stone moet een zeldzaam item blijfen vind ik

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei stro_O:

Daarom maken we het ook een rare item. Zodat alleen de super rijken dit gaan kopen en een deel van hun budget verdwijnt wat ten goede is voor de economie.

de superrijken hebben alles al, waarom zouden zij ook als enige dit hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-5-2016 at 14:50 zei stro_O:

Mijn idee met de end is om de echte spullen te verkopen in een adminshop voor hoge prijzen. Zo verdwijnt er wat geld uit de economie.

Dus bv die vleugels (ben even de naam kwijt) voor 50 K en zo kun je nog wel wat leuke dingen verkopen in de adminshop.

Ik vvind dat de vleugels goedkoper moeten in admin shop...

Ik wil gewoon kunnen elytraen in de wereld...

Mischien gewoon iets als een end reset...

Als het verkocht word mag het niet te duur zijn...

Als het wel duur is moeten we het kunnen vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei BelgiumFury:

Ik vvind dat de vleugels goedkoper moeten in admin shop...

Ik wil gewoon kunnen elytraen in de wereld...

Mischien gewoon iets als een end reset...

Als het verkocht word mag het niet te duur zijn...

Als het wel duur is moeten we het kunnen vinden...

Ik denk niet dat je het snapt wat de reden is dat het zo duur wordt. Als je zou Willen elytraen ga je er iets voor over moeten hebben en dus veel geld tellen en er wel even voor sparen. Zo verdwijnt er in een korte tijd een redelijk  groot bedrag wat juist goed is voor een economie. 

Iedereen zit constant te zagen van ja de economie is slecht maar als we er iets aan  willen doen dan zijn ze er plots tegen hmmm... :mellow:

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei MKVGJAIII:

de superrijken hebben alles al, waarom zouden zij ook als enige dit hebben

Nou, de meeste 'superrijken' spelen nogal veel op de server en handelen ook veel... Ennn je hebt weer een item die weinig mensen hebben. Zoals Liza met haar Silverfish spawner :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei age111:

Ik ben het helemaal met Stro_O eens. Die vleugels worden dan echt een luxe en dus voor de wat rijkere. 

 

9 uur geleden zei stro_O:

Ik denk niet dat je het snapt wat de reden is dat het zo duur wordt. Als je zou Willen elytraen ga je er iets voor over moeten hebben en dus veel geld tellen en er wel even voor sparen. Zo verdwijnt er in een korte tijd een redelijk  groot bedrag wat juist goed is voor een economie. 

Iedereen zit constant te zagen van ja de economie is slecht maar als we er iets aan  willen doen dan zijn ze er plots tegen hmmm... :mellow:

Rijke hebben dit niet nodig zij kunnen al vliegen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...