Spring naar bijdragen

Survival 1 (en 2): 1.9 en andere onverkrijgbare voorwerpen


Rambo

Aanbevolen berichten

Hallo beste TCers.

In de laatste update zitten een heleboel gave nieuwe dingen. Hiervan zou iedereen graag gebruik van willen maken maar helaas is een groot deel van de nieuwe voorwerpen niet beschikbaar, door meerdere redenen. Daarom wou ik daar wat aan doen.

De nieuwe voorwerpen die momenteel niet beschikbaar zijn (met uitzondering van een paar die je in de winkel kunt kopen):

  • Elytra
  • Purpur blocks
  • End rods
  • Chorus fruit/flower
  • Dragon breath
  • Dragon head
  • End stone brick
  • Beetroot

Hoe lossen we dat op?:

  • Elytra: beschikbaar in de winkel, mag wat mij betreft beschikbaar in de winkel blijven aangezien hij voor niet veel nut is, het is gewoon iets leuks om te hebben.
    1. Mits de end open word gesteld worden deze natuurlijk ook beschikbaar alhoewel ze zeldzaam zullen blijven.
  • Purpur blocks: beschikbaar in de winkel, wat onzin is in mijn mening. Het zijn bouwblokken en daar zouden we toegang tot moeten hebben. 
    1. Stel de end open. Claim het hoofdeiland en vergroot de border. Op die manier los je al heel veel dingen op in 1 keer.
    2. Zet ze in een adminshop voor in-game geld.
  • End rods: ook beschikbaar in de winkel, vind ik voor dezelfde reden onzin
    1. Stel de end open.
    2. Zet ze in een adminshop voor in-game geld.
    3. Maak chorus fruit beschikbaar zodat we ze kunnen craften.
  • Chorus flower: helemaal niet beschikbaar. Een aantal in de omloop is genoeg om ze overal beschikbaar te maken. Als deze beschikbaar zijn zijn end rods ook te krijgen.
    1. Stel de end open.
    2. Zet ze in een adminshop voor in-game geld.
    3. Geef er een hoop weg aan meerdere spelers zodat ze in omloop komen.
  • Dragon breath: zeer gelimiteerd beschikbaar. Ik en 2 anderen zijn de enigen die dragon breath in bezit hebben (alhoewel er geloof ik wel al wat verkocht is)
    1. Zorg dat de draak 1 keer in de week ofzo respawned als een gaaf wekelijks evenemt. Elke zaterdag of zoiets.
    2. Zet het in een adminshop voor in-game geld.
  • Dragon head: niet bepaald nodig, maar ook compleet niet beschikbaar momenteel. Geen probleem als dit voor echt geld verkocht zou worden.
    1. Stel de end open.
    2. Zet in een adminshop voor in-game geld.
    3. Verkoop in de tc winkel
  • End stone brick: helemaal niet verkrijgbaar wat zonde is aangezien het een hele mooie neutrale bouwblok is
    1. Stel de end open.
    2. Zet (als endstone) in een adminshop voor in-game geld.
  • Beetroot: niet beschikbaar, niet bepaald nodig, maar hoe meer voorwerpen hoe meer vreugd
    1. Vergoot simpelweg de map zodat er meer villages tevoorschijn komen.
    2. Zet in een adminshop voor in-game geld.

 

En hoe verdient TC geld dan? Je kunt toch niet alles in-game zetten?

Er zijn meer dan genoeg blokken en items die zeer gewild zijn omdat ze zeldzaam zijn en waar je zo geld voor kunt vragen (en van de ranks wordt natuurlijk ook al heel veel geld verdiend):

  • Zet de social media en monster hoofden weer terug in de winkel
  • Dragon head
  • Notch apples (zijn niet meer te maken)
  • Uncraftable potion (een mysterieus geval die niet normaal te verkrijgen is)
  • Potion of luck (een leuke potion waarmee je meer geluk krijgt met vissen. Leuk om te hebben)
  • 2 spawn eggs voor: ocelots, wolves, horses, sheep, pigs, cows, bunnies, chickens (goedkoper), mooshrooms (duurder) en straks met 1.10 icebears

 

En dan nog iets:

De 1.9 items die net zijn genoemd zijn niet alles wat niet beschikbaar is. Dus hier nog een lijst van andere dingen die niet verkrijgbaar zijn met potentiële fixes:

  • Skeletal horses: niet beschikbaar omdat weereffecten uitstaan (ze spawnen alleen door bliksem)
    1. Zet weereffecten aan (is al eerder gevraagd dus zal waarschijnlijk niet gebeuren).
    2. Laat ze heel zeldzaam willekeurig spawnen. Hier zijn plugins voor om het mogelijk te maken.
  • Charged creepers: zelfde verhaal. Kunnen gebruikt worden om skull te verkrijgen. Zouden ook een geweldige pet zijn.
    1. Zet weereffecten aan.
    2. Laat ze heel zeldzaam willekeurig spawnen.

 

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat hier wat van komt. Ik zou de mods/admins zeer dankbaar zijn. Endstone bricks is iets wat ik al langer wil gebruiken maar helaas niet kan bijvoorbeeld.

 

N1cknamed

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even afwachten! De items die op dit moment nog niet te krijgen zijn komen vanzelf wel, bijvoorbeeld via voten of leuke weggeef acties.

2 uur geleden zei CasBrother:

Ik denk dat dit een zeer goed idee is. Zelf vind ik het ook complete onzin om geld te betalen voor 8 blokjes, end rods kunnen nog wel bij mij. 

Mooie, overzichtelijke post, @N1cknamed!

We hebben er expres voor gekozen om het een zeldzaam block te houden zodat er wat meer waardevolle items in de wereld komen zodat mensen echt wat meer kunnen sparen voor waardevolle items. Zo kan je ook blij worden als je er eentje hebt!

Mocht je er niet een via de ingame winkel willen kopen dan kan je ze dus altijd wel kopen met coins. En stel... stel het lukt niet denk ik nog dat je zonder purper blocks wel overleeft. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei N1cknamed:

Hallo beste TCers.

In de laatste update zitten een heleboel gave nieuwe dingen. Hiervan zou iedereen graag gebruik van willen maken maar helaas is een groot deel van de nieuwe voorwerpen niet beschikbaar, door meerdere redenen. Daarom wou ik daar wat aan doen.

De nieuwe voorwerpen die momenteel niet beschikbaar zijn (met uitzondering van een paar die je in de winkel kunt kopen):

  • Elytra
  • Purpur blocks
  • End rods
  • Chorus fruit/flower
  • Dragon breath
  • Dragon head
  • End stone brick
  • Beetroot

Hoe lossen we dat op?:

  • Elytra: beschikbaar in de winkel, mag wat mij betreft beschikbaar in de winkel blijven aangezien hij voor niet veel nut is, het is gewoon iets leuks om te hebben.
    1. Mits de end open word gesteld worden deze natuurlijk ook beschikbaar alhoewel ze zeldzaam zullen blijven.
  • Purpur blocks: beschikbaar in de winkel, wat onzin is in mijn mening. Het zijn bouwblokken en daar zouden we toegang tot moeten hebben. 
    1. Stel de end open. Claim het hoofdeiland en vergroot de border. Op die manier los je al heel veel dingen op in 1 keer.
    2. Zet ze in een adminshop voor in-game geld.
  • End rods: ook beschikbaar in de winkel, vind ik voor dezelfde reden onzin
    1. Stel de end open.
    2. Zet ze in een adminshop voor in-game geld.
    3. Maak chorus fruit beschikbaar zodat we ze kunnen craften.
  • Chorus flower: helemaal niet beschikbaar. Een aantal in de omloop is genoeg om ze overal beschikbaar te maken. Als deze beschikbaar zijn zijn end rods ook te krijgen.
    1. Stel de end open.
    2. Zet ze in een adminshop voor in-game geld.
    3. Geef er een hoop weg aan meerdere spelers zodat ze in omloop komen.
  • Dragon breath: zeer gelimiteerd beschikbaar. Ik en 2 anderen zijn de enigen die dragon breath in bezit hebben (alhoewel er geloof ik wel al wat verkocht is)
    1. Zorg dat de draak 1 keer in de week ofzo respawned als een gaaf wekelijks evenemt. Elke zaterdag of zoiets.
    2. Zet het in een adminshop voor in-game geld.
  • Dragon head: niet bepaald nodig, maar ook compleet niet beschikbaar momenteel. Geen probleem als dit voor echt geld verkocht zou worden.
    1. Stel de end open.
    2. Zet in een adminshop voor in-game geld.
    3. Verkoop in de tc winkel
  • End stone brick: helemaal niet verkrijgbaar wat zonde is aangezien het een hele mooie neutrale bouwblok is
    1. Stel de end open.
    2. Zet (als endstone) in een adminshop voor in-game geld.
  • Beetroot: niet beschikbaar, niet bepaald nodig, maar hoe meer voorwerpen hoe meer vreugd
    1. Vergoot simpelweg de map zodat er meer villages tevoorschijn komen.
    2. Zet in een adminshop voor in-game geld.

 

En hoe verdient TC geld dan? Je kunt toch niet alles in-game zetten?

Er zijn meer dan genoeg blokken en items die zeer gewild zijn omdat ze zeldzaam zijn en waar je zo geld voor kunt vragen (en van de ranks wordt natuurlijk ook al heel veel geld verdiend):

  • Zet de social media en monster hoofden weer terug in de winkel
  • Dragon head
  • Notch apples (zijn niet meer te maken)
  • Uncraftable potion (een mysterieus geval die niet normaal te verkrijgen is)
  • Potion of luck (een leuke potion waarmee je meer geluk krijgt met vissen. Leuk om te hebben)
  • 2 spawn eggs voor: ocelots, wolves, horses, sheep, pigs, cows, bunnies, chickens (goedkoper), mooshrooms (duurder) en straks met 1.10 icebears

 

En dan nog iets:

De 1.9 items die net zijn genoemd zijn niet alles wat niet beschikbaar is. Dus hier nog een lijst van andere dingen die niet verkrijgbaar zijn met potentiële fixes:

  • Skeletal horses: niet beschikbaar omdat weereffecten uitstaan (ze spawnen alleen door bliksem)
    1. Zet weereffecten aan (is al eerder gevraagd dus zal waarschijnlijk niet gebeuren).
    2. Laat ze heel zeldzaam willekeurig spawnen. Hier zijn plugins voor om het mogelijk te maken.
  • Charged creepers: zelfde verhaal. Kunnen gebruikt worden om skull te verkrijgen. Zouden ook een geweldige pet zijn.
    1. Zet weereffecten aan.
    2. Laat ze heel zeldzaam willekeurig spawnen.

 

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat hier wat van komt. Ik zou de mods/admins zeer dankbaar zijn. Endstone bricks is iets wat ik al langer wil gebruiken maar helaas niet kan bijvoorbeeld.

 

N1cknamed

a.u.b geen charged creepers! als die ontploffen naast zombies krijg je een zombie skull en dat is bij elk mob zo zo verpest het de skull ecenomie,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

skull economie ?.

bestaat dat is toch maar wat decoratie zie niet echt meerwaarde in een skull.

wat betreft The End met de bij behorende blocks die zou ik wel graag open willen zien .

en beetroot en chorus fruit zou ik ook wel willen (geef een dropparty of voeg ze voor enkele dagen toe aan de vote reward zodat ze in omloop komen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei FutureForce:

skull economie ?.

bestaat dat is toch maar wat decoratie zie niet echt meerwaarde in een skull.

wat betreft The End met de bij behorende blocks die zou ik wel graag open willen zien .

en beetroot en chorus fruit zou ik ook wel willen (geef een dropparty of voeg ze voor enkele dagen toe aan de vote reward zodat ze in omloop komen.

 

beetroot en chorus flower zijn gewoon gewassen net als melon en potato, waarom zouden die moeilijk verkrijgbaar moeten zijn?(Alhoewel ik snap dat als er chorus flower beschikbaar is de end-rods en de purper-blokken niet meer verkocht gaan worden.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...