Spring naar bijdragen

Claim Block en the end


FutureForce

Aanbevolen berichten

Beste owners/admin en mobs, 

Ik had een paar vraagjes.

1. Zoals sommige van jullie weten ben ik bezig met mijn projectje en kan ik wel wat claim Block gebruiken.  

Met voten gaat dit niet echt zeer snel en ik heb reeds eerder via winkel gekocht. 

Nu heb ik al van enkele vriendelijke collega crafters te horen gekregen dat ze me best wat claim Block willen geven maar dit is helaas niet mogelijk. 

Nu zullen jullie zeggen laat het claimen en krijg trust maar ook dat is risico als persoon opeens beslist om zijn claim te verwijderen of ik mijn claim wil uitbreiden is dit niet echt handig. 

Kan er A. U. B. iets komen om alsnog claim Block te ontvangen of weggeven. 

2. Hoe zit het met de nieuwe gewassen in 1.9 kunnen we die bv via de vote krijgen als dit een maand lang zou zijn zou iedereen die biet hebben is net als wortel en aardappel dus lijkt mij dat deze vrij verkrijgbaar moet zijn. 

3. Heb discussie al vaker gezien maar kan the end niet open gesteld worden zet plugin voor claimen gewoon uit in deze wereld. (schijnt grootste probleem te zijn bang dat alles geclaimd wordt door hogere rangen).

Zo kunnen we toch draak verslaan nieuwe items zoeken en enderman  xp farm maken zodat ik mijn gereedschap kan repareren aangezien spanners op survival vaak uit staan. 

Het zijn maar wat vraagjes en misschien zijn ze al eens eerder gevraagd. 

Met vriendelijke groet David aka FutureForce 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FutureForce:

 

3. Heb discussie al vaker gezien maar kan the end niet open gesteld worden zet plugin voor claimen gewoon uit in deze wereld. (schijnt grootste probleem te zijn bang dat alles geclaimd wordt door hogere rangen).

Zo kunnen we toch draak verslaan nieuwe items zoeken en enderman  xp farm maken zodat ik mijn gereedschap kan repareren aangezien spanners op survival vaak uit staan. 

 

Een algemene Endermanfarm zou idd een heel goed idee zijn, vooral met mending

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk het ook wel vind het alleen jammer dat er bijna niemand op forum komt/leest of replay geeft als je ziet hoeveel mensen er soms op de server zitten.

zou het leuker zijn als er ook meer mensen gebruik maakte van de site maar heb het idee dat de meeste niet verder komen dan de vote link wat nest jammer is aangezien site best leuk is opgezet en er meer te beleven is dan de vote link en de shoutbox..

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FutureForce:

denk het ook wel vind het alleen jammer dat er bijna niemand op forum komt/leest of replay geeft als je ziet hoeveel mensen er soms op de server zitten.

zou het leuker zijn als er ook meer mensen gebruik maakte van de site maar heb het idee dat de meeste niet verder komen dan de vote link wat nest jammer is aangezien site best leuk is opgezet en er meer te beleven is dan de vote link en de shoutbox..

 

Er zijn wel degelijk veel mensen op dit forum, maar sommige onderwerpen interesseren anderen gewoon niet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van bijv. factions hier een uitgrbreid antwoord van 30 regels gaat schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik dat mensen die andere game mode spelen niet zo snel hier zullen kijken is ook het probleem niet.

maar we dwalen af topic gaat over ander onderwerp.

had stiekem alleen beetje gehoopt meer reacties te krijgen van mede spelers en admins/helpers/owners. aangezien ik vaker dit soort onderwerpen zie voorbij komen ingame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar dit is ook de 4de misschien de 5de topic over de end en ze willen allemaal het zelfde de end open en dat je het kan griefen nou dat vind ik zonde laat het maar mooi gesloten en zet zoals dat fruit en de blocks in de admin shop voor een leuk prijsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Raoulh:

maar dit is ook de 4de misschien de 5de topic over de end en ze willen allemaal het zelfde de end open en dat je het kan griefen nou dat vind ik zonde laat het maar mooi gesloten en zet zoals dat fruit en de blocks in de admin shop voor een leuk prijsje

prima idee, maar nog steeds is het niet zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Leanora2000:

Kunnen ze niet ook gewoon de end open zetten maar dat die dan wel geclaimd is zodat je nogsteeds endermans kan farmen maar niet griefen.

dat was namelijk vroeger zo geloof ik 

is nog steeds zo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

xp farm is beter.

1> warp xp staat vaak uit omdat de spawners te veel lagg geven xp farm in de end heeft geen spawners nodig kijk in de ogen van de enderman en hij staat voor je neus.

2> the End heeft nu helemaal geen functie je kan er niets

3> een paar enderpearls zijn ook altijd leuk voor de heb en om wat enderchests te maken,

 

the end is nog mijn minste probleem ik zou voornamelijk willen zien dat de mogelijkheid er was om claimblocks te ontvangen en/of weg te geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei FutureForce:

xp farm is beter.

1> warp xp staat vaak uit omdat de spawners te veel lagg geven xp farm in de end heeft geen spawners nodig kijk in de ogen van de enderman en hij staat voor je neus.

2> the End heeft nu helemaal geen functie je kan er niets

3> een paar enderpearls zijn ook altijd leuk voor de heb en om wat enderchests te maken,

 

the end is nog mijn minste probleem ik zou voornamelijk willen zien dat de mogelijkheid er was om claimblocks te ontvangen en/of weg te geven

Dit klopt wel,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey! Ik wil even iets kwijt. Mijn /warp xp kan ik niet aan of uit zetten, als er lag aanwezig is ligt dat niet persee aan mijn xp farms. En als er lag is gaan nou eenmaal alle spawners uit, dus ook bij /warp xp. Ik kan daar niks aan veranderen.

 

Groet,

Wiksxo

bewerkt door Gast
Kaas.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta niet achter het end idee,  xp farms van warp xp zijn prima, daar naast zal de end binnen no time gegriefd zijn als het unclaimed wordt. Dingen in adminshop is betere optie.  

 

Over claimblocks,  je kan claimblocks kopen of voor voten. Het ruilen van claimblocks lijkt mij niet handig aangezien mensen later misschien hun claimblocks terug willen en dit dan niet gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Wiksxo said:

Hey! Ik wil even iets kwijt. Mijn /warp xp kan ik niet aan of uit zetten, als er lag aanwezig is ligt dat niet persee aan mijn xp farms. En als er lag is gaan nou eenmaal alle spawners uit, dus ook bij /warp xp. Ik kan daar niks aan veranderen.

 

Groet,

Wiksxo

geef jou ook niet de schuld van de lag heb zelf zelden tot nooit lag geef alleen aan dat vaak spawners worden uit gezet of iets me eigen spawner werkt dan niet eens en spawners veroorzaken volgens mij de lag niet is meer de redstone wat lag veroorzaakt .

 

3 hours ago, Ska21 said:

Ik sta niet achter het end idee,  xp farms van warp xp zijn prima, daar naast zal de end binnen no time gegriefd zijn als het unclaimed wordt. Dingen in adminshop is betere optie.  

 

Over claimblocks,  je kan claimblocks kopen of voor voten. Het ruilen van claimblocks lijkt mij niet handig aangezien mensen later misschien hun claimblocks terug willen en dit dan niet gaat.

heb al claimblocks gekocht alleen er zijn mensen die mij project willen steunen maar helaas is er geen optie voor claimblocks te krijgen van andere.

 

wat betreft The end vind het jammer dat er zo veel gegriefd zou worden maar ook daar zouden regels voor kunnen zijn als geen obidian hakken en geen complete eilanden zou ook niet weten wat je met al die end stone moet .

of alleen een xp farm maken zodat mensen ook daar hun xp kunnen pakken en het voor de rest geclaimed laten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

late reactie, vroeger kon je wel claimblokken geven aan andere (met een prijs natuurlijk) maar het werd amper/niet gedaan dus hebben ze de plugin er terug uitgehaald. (had ook bugs geloof ik en er werd idd soms geklaagd dat ze hun blokjes terug wilde)

 

dus bij deze hzb je een antwoord wat je zocht :)

 

grtjes,

dj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...