Spring naar bijdragen

Gezocht: Schuldeiser


Gast

Aanbevolen berichten

Beste (oud)survival I spelers

 

Sins ik eind januari op de torchcraft server kwam ben ik door veel mensen geholpen, Al die mensen hebben een sign in mijn kasteel, maar een iemand ben ik bijzonder dankbaar. Toen ik nog geen kwartier op de server speelde heb ik van iemand een lening gekregen van onder andere 16 stacks wood-logs etc. Als ik dat niet had gehad had ik nu noch met stone tools gewerkt.

Het was echter een lening, en ik had belooft dat ik het met rente terug zou betalen als ik goed zou zijn geworden. Nu ben ik lang niet de rijkste persoon van de server, maar ik ben wel in de gelegenheid om deze verplichting na te komen. Ik heb alleen een probleem. Ik weet niet meer wie het was.

 

Is er iemand die zich toevallig herrinnert dat hij een noob wat stuff heeft gegeven eind januari? reageer dan! Ik weet nog precies hoe de chestroom eruit zag dus ik kan erachter komen of je idd de waarheid spreekt. Ik ga proberen wat ik me kan herrinneren in een crea world na te bouwen en een screenshot evenals de exacte datum hier nog bij te zetten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...