Spring naar bijdragen

Survival armor enchantments


Mr_Symons

Aanbevolen berichten

Geen gouden of zilveren armor, maar een dia armor zal de beste bescherming bieden. Daarover zal iedereen het eens zijn, maar hoe zit het met de enchantments?

Hoe zou jij je complete dia armor het liefst betoveren voor je avonturen in Survival? Kopieer en vul aan!

Helmet enchantment:

Chestplate enchantment:

Leggings enchantment:

Boots enchantment:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het lang gehouden bij volledig protection, maar aangezien ik in pvp meestal boogschutter ben  ben ik nu aan het experimenteren met projectile protection, in ieder geval op de helm aangezien die daarvoor de basis vormt (zoals de boots voor fall damage) Blast protection is flut enthant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles wat ik nodig heb is een helm met respiration 3 (zodat je onderwater kan zien) en af en toe frost walker. Aqua affinity op de helm kan ook heel af en toe van pas komen maar vrijwel nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei N1cknamed:

Alles wat ik nodig heb is een helm met respiration 3 (zodat je onderwater kan zien) en af en toe frost walker. Aqua affinity op de helm kan ook heel af en toe van pas komen maar vrijwel nooit.

ik heb geen verstand van enchantments maar respiration is toch voor je langer adem kan halen?

en aqua inffinity voor het zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Raoulh:

ik heb geen verstand van enchantments maar respiration is toch voor je langer adem kan halen?

en aqua inffinity voor het zien?

Respiration is voor langer adem inhouden ja maar het heeft als bijeffect dat je onderwater kan zien.

Aqua affinty laat je sneller blokken breken onderwater. Dit is alleen nuttig als je een keer iets niet met een pickaxe kan breken voor wat voor reden dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-6-2016 at 15:00 zei N1cknamed:

Alles wat ik nodig heb is een helm met respiration 3 (zodat je onderwater kan zien) en af en toe frost walker. Aqua affinity op de helm kan ook heel af en toe van pas komen maar vrijwel nooit

Respiration en frostwalker werkt elkaar toch een beetje tegen? :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a

Op 4-6-2016 at 13:31 zei Leanora2000:

ik draag alleen schoenen omdat het er geinig uit ziet, die mobs gaan toch snel dood en daarbij helpt /god ook wel ;p

de mcwereld houdt niet op bij Torchcraft survival, /god is een uniek command

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...