Spring naar bijdragen

1.10


Gast

Aanbevolen berichten

Gisteren kwam de eerst 1.10 pre-release uit, dat betekend dat 1.10 deze maand waarschijnlijk al uitkomt.

Wat vinden jullie ervan dat dit al zo vroeg is? en zijn er ideeen over eventuele update van de server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MKVGJAIII:

Gisteren kwam de eerst 1.10 pre-release uit, dat betekend dat 1.10 deze maand waarschijnlijk al uitkomt.

Wat vinden jullie ervan dat dit al zo vroeg is? en zijn er ideeen over eventuele update van de server?

waarschijnlijk deze maand?

..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ze na de update de Survival 1 nether weer aan doen (van de oude wereld). Momenteel werken portals daar niet en op die manier krijg je ook gelijk de nieuwe magma blokken in de omloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei imThomaskuh1:

1.10 komt deze maand niet uit hoor! 1.9 duurde ook best lang na de snap shots,

en 1.10 heeft nog niet zoveel dingen ze willen een Grote update ervan maken! PS waarneer komt 2.0 :P

 

Juist niet, ze willen vanaf nu wat meer kleinere updates doen, dus niet van die enorme als 1.9 / 1.8. Zie bijv. deze tweet van een Minecraft Developer: klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey!,

Op de website van Mojang staat wat meer info. Waaronder een filmpje. Ze hebben bijvoorbeeld aan pistons updates uitgevoerd. Ze noemen het The friendly update. Zoals CasBrother al zei wil mojang kleinere updates doen ipv hele grote game veranderende updates. Ik raad iedereen aan die er in geintereseerd is om even naar de mojang website te gaan!

 

Mvg,

Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei RodneyJohnsonNL:

Hey!,

Op de website van Mojang staat wat meer info. Waaronder een filmpje. Ze hebben bijvoorbeeld aan pistons updates uitgevoerd. Ze noemen het The friendly update. Zoals CasBrother al zei wil mojang kleinere updates doen ipv hele grote game veranderende updates. Ik raad iedereen aan die er in geintereseerd is om even naar de mojang website te gaan!

 

Mvg,

Tom

Dat is alleen voor de Windows 10 edition en de Pocket edition.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-6-2016 at 12:59 zei imThomaskuh1:

1.10 komt deze maand niet uit hoor! 1.9 duurde ook best lang na de snap shots,

en 1.10 heeft nog niet zoveel dingen ze willen een Grote update ervan maken! PS waarneer komt 2.0 :P

 

dat dacht ik ook, maar pre-release betekend dat de release deze maand uit komt, 1.14 wordt pas weer een grote update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...