Spring naar bijdragen

Te veel nuteloze warps!


Stro_O

Aanbevolen berichten

Dag beste torchcrafters!

Ik ben vandaag eens rond gegaan in elke warp en wat is me dat een zootje op survival1.

Problemen:

*   De helft van de warps zijn bijna shops. Waarvan meer of de helft van deze shops nog eens inactief is ook!
*   Nog eens 1/4de van de warps zijn een soort van /warp xp 's.
*   Van de overige 25 procent zijn misschien 10 procent warp waardig

Vroeger gingen mensen hele grote en prachtige projecten bouwen om een warp te krijgen. Dit gaf een voldoening en het was een hele eer om zo een warp te krijgen. Toen gingen de spelers vaak rond in de warps om de prachtige projecten van survival1 te bekijken en zo zelf insperatie op te doen.

Nu? Eerlijk wie kijkt er nu nog rond in de warps. Ik vind dat warps nu een soort region palen zijn geworden daar komt het mee overeen.

Oplossingen:

*  Alle warps met een shop zonder een mooi project er rond verwijderen. Zijn jullie /warp shops vergeten?
*  Al deze /warp xp of varianten ervan zijn echt leuk gevonden. Maar het zijn er bij mijn weten zoveel. De gene die er mooi uit zien zou ik laten staan maar er zitten er echt tussen dat op niets trekken. Of zelf niet werken.
*   Verder zijn er ook gewoon warps die in het niets staan. Of bij een klein huis, farms... Zet er dan gewoon een home? Want het nut van warp zie ik er niet van in.

Ik vind niet dat deze functie weg moet maar ik vind wel dat UltraGods eens goed nadenken voor dat ze een warp zetten. Want tegenwoordig staat er voor het kleinste ding al een warp en dat is echt niet overzichtelijk. Zo verdwijnen de mooie en grote projecten tussen de vele /warp shops, /warp xp's en /warp nutteloos. Wat niet leuk is voor niemand. Ik zit liever te kijken naar de grote projecten waar mensen maanden aan gezeten hebben dan naar een blokje dirt.

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens! Warp shops is nu verwaarloos omdat mensen hun eigen warp zetten bij hun eigen shop, zo hebben ze minder last van concurrentie en kunnen ze een grotere shop hebben.

 

Ook lijkt het mij een idee dat we een groep van actieve survival1 spelers maken met een on-even aantal. Dat deze groep beslist of een project/bouwwerk een warp kan worden, als het een 'ja' is zal de speler die het bouwwerk/project gemaakt heeft nog wel moeten betalen natuurlijk. De groep moet natuurlijk niet al te streng zijn of uit hele goede bouwers bestaan. Omdat het oneven is is het altijd een steam van minimaal 3-2. 

 

Is maar een (uitgewerkt) idee

 

-DaanHeerw

~Proffesionele en gecertificeerde Noob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei DaanHeerw:

Eens! Warp shops is nu verwaarloos omdat mensen hun eigen warp zetten bij hun eigen shop, zo hebben ze minder last van concurrentie en kunnen ze een grotere shop hebben.

Ik heb hier de perfecte oplossing voor:

Stap 1) Koop een shop bij /warp shops
Strap 2) Zet een Warp sign in je shop bij /warp shops
Stap 3) Via de warp sign kun je naar je veel grotere shop komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei stro_O:

Ik heb hier de perfecte oplossing voor:

Stap 1) Koop een shop bij /warp shops
Strap 2) Zet een Warp sign in je shop bij /warp shops
Stap 3) Via de warp sign kun je naar je veel grotere shop komen.

mag toch niet? een tp sign van /warp shops naar je eigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Raoulh:

mag toch niet? een tp sign van /warp shops naar je eigen?

Klopt! Je mag geen tp sign in je /warp Shop maken, naar een grotere of andere shop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die warps is inderdaad een zooitje.

13 hours ago, DaanHeerw said:

Ook lijkt het mij een idee dat we een groep van actieve survival1 spelers maken met een on-even aantal. Dat deze groep beslist of een project/bouwwerk een warp kan worden, als het een 'ja' is zal de speler die het bouwwerk/project gemaakt heeft nog wel moeten betalen natuurlijk. De groep moet natuurlijk niet al te streng zijn of uit hele goede bouwers bestaan. Omdat het oneven is is het altijd een steam van minimaal 3-2. 

 

Dit vind ik eigenlijk wel een goed idee op het betalen voor een warp na,

warp xp en warp shops als hoofd warps is goed, en een aantal warps naar echt leuke en mooie projecten vind ik een beter plan dan wat er op het moment is.

ben in het verleden ook aantal warps af gegaan maar het is echt een zooitje.

men kan genoeg homes zetten dus al die warps is overbodig en shops over de hele wereld is ook niet echt handig alles shops centraal op 1 punt zou beter zijn om ook wat prijzen te kunnen vergelijken.

ook denk ik dat het fijn zou zijn als iedereen een shop kon maken (op dat centrale punt) met een limiet aan verkoop/buy signs per rang of zo.

warps naar mooie en/of nuttge projecten is ook mijn voorkeur 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Stro!,

Helemaal mee eens dit is al een tijdje een probleem. En er is ooit wat aan gedaan maar niet veel. Waar het volgensmij aan ligt is de prijs van de warps (1k). Ik denk alleen wel dat er wat aan gedaan word binnenkort aangezien het echt wel een bekend probleem is. En shops buiten warp shops moeten verboden worden na mijn mening.

 

Mvg,

Tom

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎6‎-‎2016 at 11:58 zei DaanHeerw:

Eens! Warp shops is nu verwaarloos omdat mensen hun eigen warp zetten bij hun eigen shop, zo hebben ze minder last van concurrentie en kunnen ze een grotere shop hebben.

 

Ook lijkt het mij een idee dat we een groep van actieve survival1 spelers maken met een on-even aantal. Dat deze groep beslist of een project/bouwwerk een warp kan worden, als het een 'ja' is zal de speler die het bouwwerk/project gemaakt heeft nog wel moeten betalen natuurlijk. De groep moet natuurlijk niet al te streng zijn of uit hele goede bouwers bestaan. Omdat het oneven is is het altijd een steam van minimaal 3-2. 

 

Is maar een (uitgewerkt) idee

 

-DaanHeerw

~Proffesionele en gecertificeerde Noob

Dit lijkt me totaal niks je hoeft maar 1 iemand niet te mogen en BOEM hij is overal tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎5‎-‎6‎-‎2016 at 11:50 zei stro_O:

Dag beste torchcrafters!

Ik ben vandaag eens rond gegaan in elke warp en wat is me dat een zootje op survival1.

Problemen:

*   De helft van de warps zijn bijna shops. Waarvan meer of de helft van deze shops nog eens inactief is ook!
*   Nog eens 1/4de van de warps zijn een soort van /warp xp 's.
*   Van de overige 25 procent zijn misschien 10 procent warp waardig

Vroeger gingen mensen hele grote en prachtige projecten bouwen om een warp te krijgen. Dit gaf een voldoening en het was een hele eer om zo een warp te krijgen. Toen gingen de spelers vaak rond in de warps om de prachtige projecten van survival1 te bekijken en zo zelf insperatie op te doen.

Nu? Eerlijk wie kijkt er nu nog rond in de warps. Ik vind dat warps nu een soort region palen zijn geworden daar komt het mee overeen.

Oplossingen:

*  Alle warps met een shop zonder een mooi project er rond verwijderen. Zijn jullie /warp shops vergeten?
*  Al deze /warp xp of varianten ervan zijn echt leuk gevonden. Maar het zijn er bij mijn weten zoveel. De gene die er mooi uit zien zou ik laten staan maar er zitten er echt tussen dat op niets trekken. Of zelf niet werken.
*   Verder zijn er ook gewoon warps die in het niets staan. Of bij een klein huis, farms... Zet er dan gewoon een home? Want het nut van warp zie ik er niet van in.

Ik vind niet dat deze functie weg moet maar ik vind wel dat UltraGods eens goed nadenken voor dat ze een warp zetten. Want tegenwoordig staat er voor het kleinste ding al een warp en dat is echt niet overzichtelijk. Zo verdwijnen de mooie en grote projecten tussen de vele /warp shops, /warp xp's en /warp nutteloos. Wat niet leuk is voor niemand. Ik zit liever te kijken naar de grote projecten waar mensen maanden aan gezeten hebben dan naar een blokje dirt.

2 nadelen, als iedere shop warp naar /warp Shops gaat komt /warp Shops vol en kan niet iedereen erin dit gaat ervoor zorgen dat men weer een eigen shop gaat maken en in /warp Shops mag je niet meer dan 20 shop signs /warp JTshop is nu ATM Aan het verbouwen alleen zo een grote shop als warp JTshop kan je niet in /warp shops kwijt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei imThomaskuh1:

2 nadelen, als iedere shop warp naar /warp Shops gaat komt /warp Shops vol en kan niet iedereen erin dit gaat ervoor zorgen dat men weer een eigen shop gaat maken en in /warp Shops mag je niet meer dan 20 shop signs /warp JTshop is nu ATM Aan het verbouwen alleen zo een grote shop als warp JTshop kan je niet in /warp shops kwijt,

er is in de huidige /warp shops waarschijnlijk genoeg plaats want je hebt ook nog een 2de verdieping die open kan

en ja je kan niet zoveel kwijt in de shop (al vind ik 20 sel/buy signs best veel) maar de meeste hebben 30 buy signs in hun shop bij een losse warp maar zijn ze goed bij gevuld? nou nee... en met 20 buy signs heb je genoeg bij te vullen en je kan wel geod verdienen als je de juiste items verkoopt waar vraag naar is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je in /warp shops niet echt ruimte hebt om een eigen stijl voor je shop te maken. maar volgens mij kun je dit ook op een andere manier oplossen:

1.  houd bij hoe vaak een warp bezocht word. verwijder inactieve warps

2. controleer de voorraden, alleen actieve shops mogen hun eigen warp. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MKVGJAIII:

Ik denk dat je in /warp shops niet echt ruimte hebt om een eigen stijl voor je shop te maken. maar volgens mij kun je dit ook op een andere manier oplossen:

1.  houd bij hoe vaak een warp bezocht word. verwijder inactieve warps

2. controleer de voorraden, alleen actieve shops mogen hun eigen warp. 

En wie moet dat dan weer allemaal gaan doen? De staff heeft echt wel betere dingen te doen.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei age111:

En wie moet dat dan weer allemaal gaan doen? De staff heeft echt wel betere dingen te doen.

Ik wil het prima zelf doen, en ben daar denk ik niet de enige in.

het is het me heus wel waard om duidelijke warps te krijgen

Zojuist zei age111:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei MKVGJAIII:

Ik wil het prima zelf doen, en ben daar denk ik niet de enige in.

het is het me heus wel waard om duidelijke warps te krijgen

 

Users zijn niet allemaal te vertrouwen. Bovendien hebben sommige users inderdaad moeite met objectief blijven.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze moeten alle warps weghalen en 1.000 teruggeven aan degene waar van de claim is waar de warp in staat. Vervolgens gewoon warp 50,000 laten kosten, dan krijg je veel minder warps.

En stel, de warp staat niet in een claim, krijgt niemand geld terug

 

bewerkt door Kamiel
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kamiel:

Ze moeten alle warps weghalen en 1.000 teruggeven aan degene waar van de claim is waar de warp in staat. Vervolgens gewoon warp 50,000 laten kosten, dan krijg je veel minder warps.

En stel, de warp staat niet in een claim, krijgt niemand geld terug

 

Dat gaat niemand ervoor betalen. bij /warp JTshop kan dat nogwel maar voor een Beginnende UltraGOD is de huur van een shopje in /warp shops al duur en willen ze gwn een warpje zetten en 50K voor een Mooi gebouw is ook veel als je er niks kan doen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei imThomaskuh1:

Dat gaat niemand ervoor betalen

Dat is precies wat ik wil!

Dan gaan er meer mensen naar warp shops -> warp shops wordt populairder -> Meer winst uit warp shops -> minder shop warps :D 


De XP warps doen t dan natuurlijk ook niet meer dus dat zijn nog minder warps... Alleen de mensen die ECHT een warp willen, die krijgen er 1tje :D

 

Zo, probleem opgelost

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kamiel:

Dat is precies wat ik wil!

Dan gaan er meer mensen naar warp shops -> warp shops wordt populairder -> Meer winst uit warp shops -> minder shop warps :D 


De XP warps doen t dan natuurlijk ook niet meer dus dat zijn nog minder warps... Alleen de mensen die ECHT een warp willen, die krijgen er 1tje :D

 

Zo, probleem opgelost

het oude systeem terug komt het op neer eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geschreven Stro, ben het helemaal met je eens! Al die onnodige warps, de zoveel shops waar een warp bij staat. Het gaat bijna nergens meer over. Ik stel voor dat alle shops waar een warp bij staat gewoon weg moeten, de /warp shops is er niks voor niks. Zo heb je gelijk al 25 á 30 warps minder. Zelfde kan ook bij xp farms, dat alle xp farms verwijderd worden, en dat er 1 Admin claim komt waar 1 grote /warp xp bijv op komt te staan.

De hele /setwarp command eruit halen, is denk ik geen goede optie.. We hebben er als UltraGod wel voor betaald, en is een donateurs functie. Wel zou ik de prijs flink omhoog gooien zoals @Kamiel al zei, rond de 10k lijkt mij een betere prijs. Zo gaan mensen echt nadenken als ze wel echt de warp willen neer zetten, aangezien 10k best een groot bedrag is.

Groet,

Wiksxo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wiksxo:

Goed geschreven Stro, ben het helemaal met je eens! Al die onnodige warps, de zoveel shops waar een warp bij staat. Het gaat bijna nergens meer over. Ik stel voor dat alle shops waar een warp bij staat gewoon weg moeten, de /warp shops is er niks voor niks. Zo heb je gelijk al 25 á 30 warps minder. Zelfde kan ook bij xp farms, dat alle xp farms verwijderd worden, en dat er 1 Admin claim komt waar 1 grote /warp xp bijv op komt te staan.

De hele /setwarp command eruit halen, is denk ik geen goede optie.. We hebben er als UltraGod wel voor betaald, en is een donateurs functie. Wel zou ik de prijs flink omhoog gooien zoals @Kamiel al zei, rond de 10k lijkt mij een betere prijs. Zo gaan mensen echt nadenken als ze wel echt de warp willen neer zetten, aangezien 10k best een groot bedrag is.

Groet,

Wiksxo

helemaal mee eens maar de echte mooie projecten een gratis warp misschien dat je die aan kan vragen via de mail

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ik reageer hier ook eens op.

Warps zijn een enorm probleem geworden. Waar vroeger een warp écht speciaal was, is het nu iets wat je voor maar 1k kan neerzetten. Iets wat een UG vrij snel binnenhaalt. Controles op warps is niet te doen. Iedere week +/- 100 warps controleren op activiteit, nieuwheid en mooiheid? Lukt gewoon niet. Staf heeft echt wel wat beters te doen. 

2 uur geleden zei Kamiel:

Ze moeten alle warps weghalen en 1.000 teruggeven aan degene waar van de claim is waar de warp in staat. Vervolgens gewoon warp 50,000 laten kosten, dan krijg je veel minder warps.

En stel, de warp staat niet in een claim, krijgt niemand geld terug

 

Prima idee. Is alleen jammer als mensen een warp willen zetten voor een evt. Evenement en zo 50k kwijt is. 50k vind ik in die zin ook een beetje overdreven. 25k zou beter zijn, maar zo'n refund is erg handig (als het mogelijk is) als je niet meer aan je warp werkt. 

2 uur geleden zei imThomaskuh1:

Dat gaat niemand ervoor betalen. bij /warp JTshop kan dat nogwel maar voor een Beginnende UltraGOD is de huur van een shopje in /warp shops al duur en willen ze gwn een warpje zetten en 50K voor een Mooi gebouw is ook veel als je er niks kan doen,

Mag ik vragen waarom je telkens je eigen shop in topics er bij haalt? Is zéér irritant en het lijkt net of jou shop hét voorbeeld is van alle shop warps. 

9 minuten geleden zei imThomaskuh1:

laten we de admins dit gwn even oplossen, lijkt me beter we komen nu allemaal met een ander idee heb je ideeën hoe je dit kan oplossen stuur maar gwn naar [email protected]

Dit is juist handig! Het team heeft plannen om warps op S1 te verbeteren, dus dan zijn tips vanuit de community alleen maar handig :)

Op 5-6-2016 at 11:50 zei stro_O:

Oplossingen:

*  Alle warps met een shop zonder een mooi project er rond verwijderen. Zijn jullie /warp shops vergeten?
*  Al deze /warp xp of varianten ervan zijn echt leuk gevonden. Maar het zijn er bij mijn weten zoveel. De gene die er mooi uit zien zou ik laten staan maar er zitten er echt tussen dat op niets trekken. Of zelf niet werken.
*   Verder zijn er ook gewoon warps die in het niets staan. Of bij een klein huis, farms... Zet er dan gewoon een home? Want het nut van warp zie ik er niet van in.

Stro, mooi bericht met goede, duidelijke oplossingen! Hier ben ik het helemaal mee eens. Warps voor projecten (zoals grote bouwwerken) --> toelaten. Shops & xp warps gewoon weg ermee. Die hebben we namelijk al! (Ja, de ene warp xp is misschien beter dan de ander, maak er dan gewoon een voor jezelf.) 

Ja... Ook dit kost tijd, maar verwijder gewoon alle warps waar de woorden 'xp' en 'shop' in staan en je bent klaar. 10 minuten werk!

Groeten,
CasBrother. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we deze "Discussie" gwn stoppen ideeën hoe je iets kan stoppen word gewadeerd via een mailtje naar [email protected] @SaintSDevastator is al druk genoeg bezig met een oplossing als we hier alleenmaar elkaars ideeën gaan verbeteren helpt ook niet zo. we hebben tenslote wel betaald voor de warp functie als die weg gaat hebben we toch iets minder straks halen ze ook /dis weg wegens overlast en irritatie straks hebben wij als UltraGOD's geen functies meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...