Spring naar bijdragen

Ska stopt als helper!? [Breaking News]


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

Beste TorchCrafters,

Voor velen van jullie zal dit waarschijnlijk als een onverwacht topic komen. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik ga stoppen als helper. Sinds 22 Maart 2015 ben ik helper, tot aan nu. Bijna 15 maanden later. In mijn helper tijd heb ik mij erg goed vermaakt met het helpen van users, en het rustig houden van de chat. Natuurlijk heb ik ook verder gebouwd aan (nog steeds niet afgemaakte :P ) projecten op survival1. En heel veel leuke aardige mensen leren kennen, ik ga ze maar niet opnoemen omdat het er heel veel zijn, en ik mensen ga vergeten ;).

Nu 15 maanden nadat ik helper werd, is het voor mij tijd om te stoppen als. De afgelopen tijd ben ik weinig online op TorchCraft. Mede omdat ik veel bezig ben met school en ook meer speel op andere servers. Mede daarom heb ik besloten te stoppen als helper, ik heb nu een beetje te veel de verplichting om online te komen, en dat heb ik liever niet. Het helper zijn vond en vind ik heel erg leuk om te doen, maar alleen als ik niet de verplichting voel om online te komen.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de gezellige tijd de afgelopen 15 maanden toen ik helper was. Dus bedankt :D!

Ook al stop ik als helper, ik stop natuurlijk niet met TorchCraften, dus helaas jullie zijn nog niet van me af ;).

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd, als je nog vragen hebt stel ze gerust hier onder.

Ik wens alle andere helpers, de moderators, admins en natuurlijk @Pixiio veel succes, en alle spelers natuurlijk veel speelplezier.

 

Ik zie jullie snel weer een keer ingame,

Ska21

a.k.a. Bart

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DaanHeerw:

GOODBYE MY LOVER!! GOODBYE MY FRIEND!!!

Ga je missen, man!

 

-DaanHeerw

Ik blijf wel spelen he :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aahw!!,, wel leuk dat je in ieder geval niet helemaal stopt met TC! Je blijft tenslotte de buurman van ZoIsNatoer & mij hehe >:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je stopt met je helper functie, we hebben leuke dingen mee gemaakt! Gelukkig blijf je nog wel op TorchCraft spelen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooo! Nu moet ik een nieuwe favoriete helper zoeken... :c

Jammer dat je stopt Bart! Je was een fantastische helper en je hebt me super vaak geholpen! Zie je snel weer ingame :D 

Groeten,
KjoetPoefje, aka CasBrother

bewerkt door CasBrother
hihihihihi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei CasBrother:

Nooo! Nu moet ik een nieuwe favoriete helper zoeken... :c

Jammer dat je stopt Bart! Je was een fantastische helper en je hebt me super vaak geholpen! Zie je snel weer ingame :D 

Groeten,
KjoetPoefje, aka CasBrother

Applied !:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooooo niet mijn bartje ;-; why oh why is this world so cruel. Ik spreek je natuurlijk nog wel vaker en veel plezier en succes man. Je was 1 van de eerste die ik leerde kennen op s1 en meteen een van de besten. Tot snel maatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Quafley:

dit.. uhm.. Kwam wel onverwachts man.. Jammer.

Tja ik ben onverwachts :P

12 minuten geleden zei lizadelana23:

Aahw!!,, wel leuk dat je in ieder geval niet helemaal stopt met TC! Je blijft tenslotte de buurman van ZoIsNatoer & mij hehe >:D

Jazeker buurvrouw :D

11 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Ongewild en onverwacht,

niemand had dit ooit verwacht :(

 

Maar fijn dat je blijft spelen dus ik hoef geen afscheid te nemen :lol:

Nee ik kan ook nooit jou sliertjes missen :P

12 minuten geleden zei Wiksxo:

Jammer dat je stopt met je helper functie, we hebben leuke dingen mee gemaakt! Gelukkig blijf je nog wel op TorchCraft spelen :P

Ik blijf zeker spelen :), komen vast nog wel meer leuke dingen

9 minuten geleden zei CasBrother:

Nooo! Nu moet ik een nieuwe favoriete helper zoeken... :c

Jammer dat je stopt Bart! Je was een fantastische helper en je hebt me super vaak geholpen! Zie je snel weer ingame :D 

Groeten,
KjoetPoefje, aka CasBrother

Thnx Cas, jij bent ook een fantastische helper en KjoetPoefje :D

2 minuten geleden zei RodneyJohnsonNL:

Nooooo niet mijn bartje ;-; why oh why is this world so cruel. Ik spreek je natuurlijk nog wel vaker en veel plezier en succes man. Je was 1 van de eerste die ik leerde kennen op s1 en meteen een van de besten. Tot snel maatje.

Tot snel TawmTomTommetje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde t net...

Ik speel zelf nu wat langer dan een jaartje, en jij was de een van de eerste die mij hielp in mn usertijd (Je was toen snel ook de 2de in mn vl hehe). Je was (nog steeds stiekem hehe) mn favo helper en vond het geweldig toen ik samen met jou op dezelfde gamemode helper werd <3 Ik ben blij dat je tenminste wel nog is online komt, maar zal je zeker missen nu ik toch weet dat t wel iets minder is.

(Nu ben ik niet een held op het gebied van berichten van "OMG we hebben dit en dit samen gebouwd" of "Ah bruh, spreken nog wel een keer" want dat hebben we nou ook weer niet echt, maar ik ga je zeker missen <3 xd)

WAAROM GAAN STEEDS DE LEUKE MENSEN MINDER ONLINE ;n;

Zie je hopelijk snel weer online ;3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Liounax:

Hoorde t net...

Ik speel zelf nu wat langer dan een jaartje, en jij was de een van de eerste die mij hielp in mn usertijd (Je was toen snel ook de 2de in mn vl hehe). Je was (nog steeds stiekem hehe) mn favo helper en vond het geweldig toen ik samen met jou op dezelfde gamemode helper werd <3 Ik ben blij dat je tenminste wel nog is online komt, maar zal je zeker missen nu ik toch weet dat t wel iets minder is.

(Nu ben ik niet een held op het gebied van berichten van "OMG we hebben dit en dit samen gebouwd" of "Ah bruh, spreken nog wel een keer" want dat hebben we nou ook weer niet echt, maar ik ga je zeker missen <3 xd)

WAAROM GAAN STEEDS DE LEUKE MENSEN MINDER ONLINE ;n;

Zie je hopelijk snel weer online ;3

misschien komen er nieuwe voor in de plaats

 

MKVGJAIII, een nieuwe speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei CasBrother:

Nooo! Nu moet ik een nieuwe favoriete helper zoeken... :c

Jammer dat je stopt Bart! Je was een fantastische helper en je hebt me super vaak geholpen! Zie je snel weer ingame :D 

Groeten,
KjoetPoefje, aka CasBrother

wat casbrother al zei nu moet ik ook kijken naar een nieuwe favo helper snik... helper komen en gaan maar ska blijft altijd bestaan!

Maar gelukkig blijf je nog! (en hopelijk nog voor een lange tijd!)NAzZg.jpg

bewerkt door Leroy2211
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...