Spring naar bijdragen

Asgard de stad der goden.


basserbas

Aanbevolen berichten

eCBlT.jpg?1?9545

Hallo jongelui en oude van dage,

Deze jonkheer heeft een nieuw project gemaakt, en wil dit graag showen op het forum!

Het heet Asgard.
Dit is de Godenstad uit de Noorse mythen en verhalen.
Wat ik bouw is gebaseerd op de film Thor.

Hierbij heb ik de ondestaande map aangehouwen en samengevoegt met mijn eigen stijl.

b08fc.jpg
 

Meer informatie:

 

Asgard is de stad der Goden. En het word bewoond door de Asen en Asinnen. Het is gebouwd door mij, basserbas, en is grotendeels gemaakt van donaties. De donateurs hebben een muur met hun naam bij de ingang van het paleis gekregen. Het dak, doolhof en tuinen zijn afgemaakt door Lobkestar.

De ingang werd tevens gebouwd door Vertaix. Het mechanisme van deze deur kan op 2 manieren bediend worden door 1 enkele redstone torch of redstone dust te vervangen door de ander. Hierdoor kan de deur handmatig bediend worden, maar de deur kan ook automatisch dicht gaan.

 

Weetjes

  • Het hoogste punt van Asgard staat op 192 blocks.
  • De Bifrost (aan het einde van de brug) zou eerst 1 beacon krijgen, maar door het even aantal blokken van de regenboogbrug werden het er 4.
  • De regionpaal vlakbij de Bifrost heeft basserbas een hekel aan, en Pixiio heeft deze op verschillende manieren proberen te verwijderen.
  • Er heeft een wedstrijd plaatsgevonden voor een ontwerp van het dak. De winnaar was ska212121. Het dak zat er een jaar later nog steeds niet op en is afgemaakt door Lobkestar.
  • Het paleis is super duur!
  • Link naar de wiki.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af hoe hoge gebouwen je daar nog op kunt plaatsen? want dat eiland ziet er al hoog uit! :D

wel vet idee! asgard is echt bruut, met veel mooie gebouwen, en veel relief in de stad, alleen lijkt me dat moeilijk te realiseren als je begint met een plat eiland... Ik zou zelf eigenlijk (tip)

eerst een aantal dagen lang aan het eiland bouwen, veel relief erin en gras enzo ;)

verder wil echt dik plan man! respect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af hoe hoge gebouwen je daar nog op kunt plaatsen? want dat eiland ziet er al hoog uit! :D

wel vet idee! asgard is echt bruut, met veel mooie gebouwen, en veel relief in de stad, alleen lijkt me dat moeilijk te realiseren als je begint met een plat eiland... Ik zou zelf eigenlijk (tip)

eerst een aantal dagen lang aan het eiland bouwen, veel relief erin en gras enzo ;)

verder wil echt dik plan man! respect

Kan nog tot zo'n 100 blocks hoog :D

Idee vond ik ook erg gaaf, en wilde al voor de mapreset gaan beginnen. Maar toen had ik Babylon nog, en dat was al gigantisch, met veel gold en lapis.

En bedankt voor de tip! Zal eens kijken of dat inderdaad beter is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...