Spring naar bijdragen

UltraGod+?


troes1

Aanbevolen berichten

Yo mensen,

Een paar maandjes geleden was er spraken van ultragod+. Ik heb het niet over de op features want dat was een 1 april grap. Er waren geruchten dat ze later UltraGod+ zouden toevoegen en dat je het alleen zou kunnen krijgen als je op elke gamemode de hoogste donator rank hebt. Alleen heb ik de laatste tijd er niet meer veel over gehoord. Het zou leuk zijn als het komt het moet geen features hebben een unieke tag [UltraGod++] dat bijna niemand heeft is ook wel speciaal. Ik wou even de mening van mensen uit andere gamemodes weten wat ze hier van vinden dus heb ik dit idee op het forum gepost. 

Groetjes,

Troes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Pixiio:

Hey Troes,

Ik had een tijd geleden een leuk idee voor de personen die overal de hoogste rank hebben, ik zal hier zo snel mogelijk werk van maken :)

Groetjes,
Pixiio

ik kijk hier wel er naar uit dit 

ik hoop voral dat je de tag krijgt op elke gamemode ook op de gamemodes waar god++ normaal de hoogste rank is, dan hoop ik  dat je dan ook de tag krijgt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kamiel:

Wutt. Hebben mensen srs op elke server de hoogste rank? :o

Kamiel er is zon meisje een raar kind die een vader heeft die echt raar is en die koopt dus voor haar alle ranks. Geen idee welk meisje dat is maar niemand mag haar ;p. GRAPPJE LOE <3

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei iFay_:

Kamiel er is zon meisje een raar kind die een vader heeft die echt raar is en die koopt dus voor haar alle ranks. Geen idee welk meisje dat is maar niemand mag haar ;p. GRAPPJE LOE <3

Ssssssssst :x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-6-2016 at 15:26 zei Pixiio:

Hey Troes,

Ik had een tijd geleden een leuk idee voor de personen die overal de hoogste rank hebben, ik zal hier zo snel mogelijk werk van maken :)

Groetjes,
Pixiio

Overal owner dat lukt niemand. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei KingDannyOne:

Aangezien je vroeg of laat toch denkt van shit... had ik maar verder gespaard voor een scooter of auto ofzo, of wat dan ook.. ;) 

daar het je in gelijk maar, je kan het ook van 2 kanten bekijken, je helpt de server ook.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...