Spring naar bijdragen

Op reis!


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey allemaal! Even een persoonlijk postje deze keer.. Ik ga 5 juli op reis naar Colombia om mijn broer daar op te zoeken die daar een kind heeft, lang verhaal... :rolleyes: Na de 11 dagen Colombia ga ik nog zelf door naar Costa Rica wat op 2 uurtjes vliegen zit van Colombia. Totaal ben ik tot 1 augustus weg. Duurt nog wel even dus maar ik wil jullie er wel vroeg en goed over geïnformeerd hebben, vandaar nu al een post.

Het is natuurlijk belangrijk dat TorchCraft wel goed onderhouden blijft in deze dagen, hier wordt dan natuurlijk ook goed voor gezorgd. De admins hebben toegang tot alle servers en kunnen alles aanpassen en blijven onderhouden en de helpers/moderators gaan gewoon door met helpen ingame. Het enige wat even moet wachten zijn tickets over rank/betaal problemen. Eigenlijk zijn er nooit echt betaal problemen maar gaat het meer over mensen die vroeger een rank hadden en ze door een naamsverandering bijvoorbeeld zijn kwijtgeraakt.

Om te verzekeren dat alles goed blijft runnen zal ik ook elke paar dagen even kijken of alles nog in orde is. Tickets die alleen voor mij zijn worden alleen niet behandeld aangezien ik wel op vakantie ben en daar ook even van ga genieten. ;P

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. :D
Spannunndd!!

Berend

 

 

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei LaCaptainFluffy:

haha dus als er zomersales komen gebeuren die wss in augustus.

Heb een veilige trip. Kom levend terug. en als je dat niet doet neem ik de server wel over en wordt alles roze.

 

:o!! Kipnuggets all over the server!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...