Spring naar bijdragen

Geld terug!


Viciouscr0c

Aanbevolen berichten

@Pixiio Ik was een faction speler, en had daar VIP rank en een ability op gekocht. I was tijdelijk gestopt met factions omdat ik andere dingen te doen had. Wel heb ik gehoord dat faction ranks naar kitpvp verplaatst zouden worden, nu heb ik daar geen interesse in maar ja. Maar sinds kort ben ik weer online geweest, en ben erachter gekomen dat factions weg is, en m'n rank ging daar bij mee. Ik maak deze forum post ook namens een vriend QuikDropsDZ (nu IamDZ) en zijn broer, want hun hebben het zelfde probleem, maar daar moeten zij zelf verder naar kijken! Naar mijn mening hebben wij recht op een terug storting van ons geld, zo niet dan is het oplichting. 

 

M.v.G Tim Vijfschaft

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit komt letterlijk uit de Algemene Voorwaarden van de TorchCraft winkel:

Citaat

1. Een donatie kan je niet terug krijgen, denk er dus goed over na of je wilt doneren!

2. Een donatie is een donatie, je koopt dus niets. Wij geven alleen extra functies als dank voor het doneren.

5. Als de server is gestopt dan is het onmogelijk om een refund te krijgen. Wij betalen ook voor de server en helaas kunnen wij dit ook niet terug toveren.

Dit betekend dat je je geld niet terug krijgt.

Het forum staat bovendien op dit moment bomvol met informatie over Factions, maar aangezien je niet verder keek dan je neus lang was, heb ik toch een paar links toegevoegd;

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen.

Groeten,
CasBrother.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kunnen ze wel mooi zeggen, maar ik heb geen donatie gedaan! Er staat duidelijk dat je voor je rank betaald, niet een donatie waarbij je "extra functies" krijgt. Er staat ook dat 'faction' zo genaamd terug komt in de vorm van pvp. Wel is de faction plugin eruit. Wat betekend dat factions alsnog weg is. Ik wil geen Rank die ik gekocht heb en niet gedoneerd op een andere gamemode. Waardoor je dus eigenlijk geld steelt. Er staat wel heel mooi dat "als het server stop het onmogelijk is om geld terug te krijgen" Maar dat word door mij gezien als stelen en oplichting. 

Screen Shot 2016-06-23 at 12.17.13.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Er staat in de voorwaarden dit:

"

  1. Een donatie kan je niet terug krijgen, denk er dus goed over na of je wilt doneren!"

Je bent tijdens het betalen akkoord gegaan met de voorwaarden en dus is het geen diefstal.  Ze zouden ook gewoon je rank kunnen laten verdwijnen maar Torchcraft lost dit netjes op doormiddel van een overzetting. Verder staat er duidelijk dat je doneert en niet betaald. 

Groet,

Age

bewerkt door age111
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-6-2016 at 10:56 zei Viciouscr0c:

@Pixiio Ik was een faction speler, en had daar VIP rank en een ability op gekocht. I was tijdelijk gestopt met factions omdat ik andere dingen te doen had. Wel heb ik gehoord dat faction ranks naar kitpvp verplaatst zouden worden, nu heb ik daar geen interesse in maar ja. Maar sinds kort ben ik weer online geweest, en ben erachter gekomen dat factions weg is, en m'n rank ging daar bij mee. Ik maak deze forum post ook namens een vriend QuikDropsDZ (nu IamDZ) en zijn broer, want hun hebben het zelfde probleem, maar daar moeten zij zelf verder naar kijken! Naar mijn mening hebben wij recht op een terug storting van ons geld, zo niet dan is het oplichting. 

 

M.v.G Tim Vijfschaft

hey Tim, @Viciouscr0c

Als je even beter kijkt, zie je duidelijk op de voor pagina staan wat er gaat gebeuren. De plannen zijn gewijzigd, de gamemode genaamd "Factions" gaat weg, daarvoor komt in de plaat "PvP''. De ranks worden terug geplaatst van Factions op PvP. Dus je hoeft je echt nergens zorgen over te maken.

Even een klein ding tussendoor. Je geeft een donatie aan de server, ze zijn je geen geld schuldig zoals jij het benoemt.

Ik hoop dat ik je probleem heb kunnen oplossen. Mochten er zich verdere klachten voordoen zou je die kunnen melden op [email protected]. Je kan mij zo citeren als je nog meer vragen hebt :)

- Quafley | Bas

 

(1.Een donatie kan je niet terug krijgen, denk er dus goed over na of je wilt doneren!"

Je bent tijdens het betalen akkoord gegaan met de voorwaarden en dus is het geen diefstal.  Ze zouden ook gewoon je rank kunnen laten verdwijnen maar Torchcraft lost dit netjes op doormiddel van een overzetting. Verder staat er duidelijk dat je doneert en niet betaald. )

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • kaana locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...