Spring naar bijdragen

Ranks van Factions


Kwakje

Aanbevolen berichten

Beste leden van Torchcraft,

Ik ben het lichtelijk eens met het bericht van Viciouscr0c ook al vond ik zijn bericht zeer overdreven. Want ik denk ook dat je zelf wel betaalt voor je rank/kit/extra's of wat dan ook mag zijn. Hij voelde zich hier waarschijnlijk opgelicht (zo zie ik dat niet). Omdat hij betaald had voor iets wat hij leuk vond en het stopte. Waardoor zijn rank of terwijl waarvoor hij betaald heeft naar een andere gamemode over wordt gezet waar hij zelf niet geïnteresseerd in is. Hierbij snap ik zijn reactie maar toch zou ik het zelf eerst willen aan zien. Voor de rest is het misschien een idee omdat ik zelf waarschijnlijk 'kitpvp' zal blijven spelen er een soort topic gemaakt wordt van wie zijn rank op 'kitpvp' of op 'pvp' wil. Dit lijkt mij ook fijner omdat er eerst duidelijk was gemaakt dat de ranks overgezet werden naar kitpvp. Dit vond ik zelf geen probleem, zal het persoonlijk wel jammer vinden als de ranks alsnog naar 'pvp' gaan aangezien ik waarschijnlijk niet zal spelen..

Groetjes, Kwakje

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tzyc//BMXGANG_POKE:

Beste Kwakje,

Het is eigenlijk zo dat Factions gewoon een grote update krijgt en met naam veranderd. Dus ik denk dat het niet mogelijk zou zijn om je rank te laten overzetten naar kitpvp.

MVG, BMXGANG_POKE//Tzyc

De faction plugin gaat eruit en waardoor het feitelijk geen factions meer is. Bovendien is er eerder gezegd dat de ranks naar kitpvp zouden gaan..

 

Groetjes, Kwakje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kwakje:

De faction plugin gaat eruit en waardoor het feitelijk geen factions meer is. Bovendien is er eerder gezegd dat de ranks naar kitpvp zouden gaan..

 

Groetjes, Kwakje

Beste Kwakje,

Dit klopt maar er komt een team plugin voor in de plaats als je het PvP topic in de gaten had gehouden had je dit kunnen lezen. Overigens is het overzetten van rank naar kitpvp teruggedraaid. Daarnaast lijkt me dit eerder of je gewoon wil profiteren van de situatie door je rank nu over te laten zetten.

MVG,
BMXGANG_POKE//Tzyc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Tzyc//BMXGANG_POKE:

Beste Kwakje,

Dit klopt maar er komt een team plugin voor in de plaats als je het PvP topic in de gaten had gehouden had je dit kunnen lezen. Overigens is het overzetten van rank naar kitpvp teruggedraaid. Daarnaast lijkt me dit eerder of je gewoon wil profiteren van de situatie door je rank nu over te laten zetten.

MVG,
BMXGANG_POKE//Tzyc

Ik snap het profiteren niet helemaal. Het laatste wat ik heb gehoord is het feit dat de ranks van factions naar kitpvp zouden gaan, ik speelde ook actief factions dus baalde er zelf ook van. Als ik geen pvp ga spelen en er is eerder bevestigd dat de ranks van factions naar kitpvp zouden gaan, ik wist daar overigens verder niks van, is dit toch gewoon een prima vraag?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kwakje:

Ik snap het profiteren niet helemaal. Het laatste wat ik heb gehoord is het feit dat de ranks van factions naar kitpvp zouden gaan, ik speelde ook actief factions dus baalde er zelf ook van. Als ik geen pvp ga spelen en er is eerder bevestigd dat de ranks van factions naar kitpvp zouden gaan, ik wist daar overigens verder niks van, is dit toch gewoon een prima vraag?

 

Ow sorry als je dit niet wist, excuses.
Vanwege het feit dat je wel wist dat PvP kwam en het forum gebruikt had ik wel verwacht dat je iedergeval het nieuws wel even had gelezen waar in stond dat de rank transfers niet doorgaan.

Lees anders dit ff.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kwakje:

Haha heb net 20 minuutjes geleden een account aangemaakt, was nog nergens van op de hoogte, thanks :)

 

Groetjes, Kwakje

Overigens zal ik PvP wel een kans geven zoals ik heb gelezen word het een stuk beter als factions met meer actie etc. En je kan gewoon 1 team maken.

Hier link voor de updates etc:

Deze link is verkeerde niet goed gecopyt xD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...