Spring naar bijdragen

Ratten vies?


superratje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Heel vaak hoor ik als ik ergens op een nieuwe server kom dingen als 'Bah, een rat!' of 'Ratten zijn vies!'. Ook krijg ik vieze gezichten als ik mensen in real life vertel dat ik ratten heb.  Sommigen beginnen zelfs te gillen! Ik snap dat mensen wilde ratten vies/eng vinden omdat ze ziektes overbrengen en soms mensen aanvallen, maar tamme ratten zijn erg lief (ook al ben ik natuurlijk wel heel erg wild B)).

Kijk nou naar deze baby rat :wub: . Die is toch niet vies? 

tam-ratje.jpg

Wat vinden jullie? Zijn (tamme) ratten vies en eng of niet?

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen van alleess, heb er zelf ook een gehad, hehe een witte met van die rode oogiesss, is een dapper een verschrikkelijke dood tegemoet gegaan.... (is gekookt door mijn buurmeisje, murderer)  was hartstikke schoon, al ben ik het eens met het feit dat de staart er een beetje vies uitziet..  

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minutes ago, Spaghettisliert3 said:

Ik vind de staart van een rat altijd een beetje vies

 

14 minutes ago, Miiiaaaa said:

al ben ik het eens met het feit dat de staart er een beetje vies uitziet..

De staart is inderdaad erg lang. Ze kunnen 25 cm lang worden! Ik persoonlijk heb hier geen problemen mee. 

004.jpg

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Pff.. die paarse niet-zeldzame rat die je altijd in de weg zat als je snel door het gras wilde lopen (En op andere plekken..) :wacko:

 

22 uur geleden zei superratje:

Daar ben ik het mee eens :P

Precies! <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26 juni 2016 at 21:48 zei Miiiaaaa:

Geen van alleess, heb er zelf ook een gehad, hehe een witte met van die rode oogiesss, is een dapper een verschrikkelijke dood tegemoet gegaan.... (is gekookt door mijn buurmeisje, murderer)  was hartstikke schoon, al ben ik het eens met het feit dat de staart er een beetje vies uitziet..  

hzo gekookt? XD    

verder vind ik een rat wel lief ook best schatig maar net als jij al zij ziet de staart er wel een beetje vies uit XD^_^

2946782.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 hours ago, Xoezer said:

Het is alleen jammer dat ze niet zo oud worden.

Dat is idd echt vervelend! 2 weken geleden is één van mijn ratten overleden en de rat die nu over is heeft een hele grote bobbel en zal binnenkort dus ook deze wereld verlaten. Elke keer is het weer verdrietig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op ‎29‎-‎6‎-‎2016 at 16:48 zei superratje:

Dat is idd echt vervelend! 2 weken geleden is één van mijn ratten overleden en de rat die nu over is heeft een hele grote bobbel en zal binnenkort dus ook deze wereld verlaten. Elke keer is het weer verdrietig.

aaahhw gecondoleerd met je ratjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26 augustus 2016 at 20:11 zei witch04:

Whut?

Ratten?

Wat heb ik daar mee te maken, @littleworkswith1.....? :} Toch niet omdat ik een Witch ben, hé? :D

 

Ik heb niet zo veel met ratten, maar dat zegt niet dat ik ze vies vind. ;)  Wel leuke beestjes, maar ik heb nou eenmaal een hond.. Ik weet zeker dat die hond de ratten gaat irriteren als ik ze in huis heb..

hehe bij mijn hond valt het wel met mijn hamster :3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Heb zelf 2 gehad, alleen allebei na ongeveer 2 jaar dood gegaan. Helaas had de laatste een tumor bij z'n benen anders had ie nog wel eventjes mee kunnen gaan. ;P Zal alleen niet nogmaals ratten of andere kleine dieren nemen. Die gaan altijd wel snel dood xD Hou het lekker bij m'n kat (en de 2 honden van m'n moeder).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...