Spring naar bijdragen

VIP DAG OP TORCHCRAFT!


MindYourOwn

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van Torchcraft!

Ik en een paar andere mensen hadden zo een idee, en dat idee is een gratis VIP dag voor iedereen!

Iedereen die geen rank heeft, krijgt toegang tot de VIP(++) rechten, voor een dag lang! Op elke gamemode! :)

Waarom is dit een goed idee? 

Mensen zonder een rank vinden dit vast geweldig! :P

Maar, dit is eigenlijk gewoon een win win situatie, voor server en user.

Voordat mensen een rank kopen, is het natuurlijk wel fijn om te weten of het geld de functies ook wel echt waard zijn. Zodra ze weten of het het echt waard is, zullen ze sneller een rank kopen.

De hele dag is best lang. maar als je dan die hele dag speelt, omdat je er natuurlijk graag gebruik van wilt maken, raak je ook aan die rank gewend. De volgende dag is je rank weg, en zal het weer best raar zijn om user te zijn. De user mist dan de rank, en zal dan waarschijnlijk graag een rank willen kopen. :D 

Is dat dan niet oneerlijk voor de mensen die dan al een rank hebben gekocht?

Tja, volgensmij hebben de meeste users niet op elke gamemode een rank. Zo kan je op andere gamemodes ook even kijken hoe een rank daarop bevalt! ;)

 

Dit is het einde van het topic!

Reageer hier beneden voor verdere meningen/ideeen ^_^

 

  • Leuk 15
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me idd een goed idee.

Heb dit op ander games ook gezien, en merkte dat er afzet van ranks de dagen daarna flink omhoog ging. Overigens is het voor de users die geen geld te besteden hebben ook leuk, die kunnen dan een dag het VIP gevoel beleven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een goed idee!!
 

Vip++ heeft altijd net dat extraatje dat je game leuker maakt!

 

Ik vind wel dat ze in de chat gewoon nog User moeten hebben, anders zijn er zoveel kleuren :o

:D

 

bewerkt door Kamiel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit een goed idee is. Toen ik zelf een klein servertje had kon je voor 3 dagen een rank gratis testen, elk jaar weer. Ik merkte echt dat de helft van de mensen die hiervan gebruik maakte daarna ook de rank daadwerkelijk kocht. Hopelijk gaat het door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk idee,

Ookal... Dan moeten er dingen aangepast worden; Als mensen de gratis rank gaan gebruiken op b.v. survival zullen ze 10 homes krijgen, de dag daarna hebben ze er weer 3 of houden ze er dan 10? Want dan heb je in feite 7 homes voor helemaal niks! Op Prison zullen mensen automatisch 10k ontvangen, Op KitPvP ontvang je 1000 coins (waar je normaal hard voor moet werken) en daarnaast krijg je op creative 1 gratis plot.

bewerkt door witch04
  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei witch04:

Erg leuk idee,

Ookal... Dan moeten er dingen aangepast worden; Als mensen de gratis rank gaan gebruiken op b.v. survival zullen ze 10 homes krijgen, de dag daarna hebben ze er weer 3 of houden ze er dan 10? Want dan heb je in feite 7 homes voor helemaal niks! Op Prison zullen mensen automatisch 10k ontvangen, Op KitPvP ontvang je 1000 coins (waar je normaal hard voor moet werken) en daarnaast krijg je op creative 1 gratis plot.

Witch,

Je kan met bepaalde plugins de permissies gewoon kopieren waardoor je alleen bepaalde rechten krijgt.

Ik ben haast wel verzekerd dat dit probleem gewoon op te lossen is.

@witch04

:)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...