Spring naar bijdragen

MEGA Dropparty PRISON Vandaag 17:00


Nehir

Aanbevolen berichten

Hi Torchcrafters!

Ik vind het wel eens tijd voor een MEGA Dropparty!. Deze organiseer ik zelf :) 

Waar en wanneer?

De dropparty zal zich plaats vinden op de gamemode Prison bij /warp dropparty. De dropparty vind zich plaats om 13-7 17:00!!!

Wat word er gedropt?

1x Kit ultragod {Prot II Helmed, Chestplate, Leggings en boots // Sharp II Dia sword // Power II Bow met Infinity}

1x64 Dia Blocks

6x64 Gold Blocks

3x64 Iron blocks

3x64 Lapis Blocks

15x7 Dia blocks <<------ Dit bepalen jullie! Daarom is dit op het forum! Iedereen die een reactie op dit topic achterlaat zorgt ervoor dat er 7 diamond blocks extra worden gedropt! Je mag natuurlijk meerdere keren reageren maar elke persoon kan maar voor 7 extra diamond blocks zorgen. Zet in je reactie +7 en ik noteer het in dit topic. Zo kunnen jullie bepalen hoeveel diamond blocks ik drop! umg is dit wel een goed idee....

+++++++ Een special item??

Epic Donaties!

2x64 Dia Blocks van Webgamer54, Heel, heel erg bedankt! Wat een awesome Donatie! Respect <3

1x64 Gold blocks van GOODLOOKINGTOMWauw, nog zo een awesome donatie! Fijn dat jullie dit doen voor de community! Gaaf om te zien <3

Paar Gold en Iron Blocks van Ivogeerts, Fijn dat je doneerd! Alle kleine beetjes helpen <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps. Zeg het even als dit topic niet hier hoort, dan verplaats ik het even. Sorryyyyy

 

bewerkt door Nehiris4you
Laatste +7: Leonarda9
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ieuw.

 

ik vergat bijna mijn punt

Bedankt voor alle aardige comments guys :) Luv yu all (behalve mindyourown ieuw) <<---- tis een prenk geen gemene comments plez

bewerkt door Nehiris4you
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...