Spring naar bijdragen

Mijn inventory is leeg!!!!!!!


Isai2003

Aanbevolen berichten

Bij naderinzien is toch ditgebeurd.

1. Ik was bezig met een project en ik moest snel weg.

2. Ik ging blijkbaar dood?!?!?!

3. Alle gedropte items werden verwijderd.

Maar als ik het goed heb begrepen is er een chest waar al die spullen ingaan, dus kan iemand die daar toegang tot heeft kijken of daar mijn spullen inzitten?

Het is ongeveer Full dia armor met de beste enchantments +

1. 1 dia sword Sharpness V, Looting III en unbreaking III

2. 2 dia pickaxes met:Effecienty V, unbreaking III, mending en Looting III maar 1 heeft silk touch inplaats van looting III

3. 1 of 2(weet niet zeker) dia shovel met unbreaking III, effecienty V, silktouch en mending en die andere(als ik die op me had) heeft Looting III inplaats van silktouch

4. een axe met unbreaking III en effecienty V

en nog meer spullen

 

Als iemand toegang heeft tot deze spullen geef ze alsjeblieft aan mij ze zijn best duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Isai! 

Jammer dat dit gebeurd is! Ik zou ook niet weten hoe dit komt... Helaas is er geen bepaalde chest waar alle ClearLagg items in komen, je zal ze dus niet terug krijgen.

Bovendien doet TorchCraft niet aan refunds.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen!

Groet

Edit: Dit is meer iets voor het ticket systeem. Daar kijken admins en moderators er beter naar! Stuur een mail naar [email protected] :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he ik heb gezien dat iemand mij spullen heb gegeven erg bedankt!

maar dat armor is niet correct op mijn armor zat namelijk:

1. Helmet -->Aqua affinity, protection IV, unbreaking III (maar die heb ik al gekregen) respiration (de hoogste)

2. Chestplate protection IV, en unbreaking III (dat staat op alles)

3. Leggings Protection IV, en unbreaking III

4. Boots Protection IV, unbreaking III, depth strider III of IV(als die bestaat)

volgensmij was dat alles

en die dia shovel met looting III etc. heb ik ook niet meer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey isai2003, 

vervelend dat dit is gebeurd! Ik kan helaas niet verklaren waardoor dit zo komt. 
Verwijderde spullen worden nergens opgeslagen. Deze zijn gewoon helemaal weg =(. Dus je hebt de komende tijd weer genoeg te doen! 

Veel succes en hopen dat het niet weer gebeurd!

Groetjes, 

SaintSDevastatoR

- Moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit door een fout is gekomen bij je player id. Sinds 1.8 ofzo kan je je naam veranderen. Je hebt nu dus een player id en daar is alles op opgeslagen. Zelf heb ik ook wel eens dat ik met mijn vriend in een LAN wereld speel en dat ik opeens alles kwijt ben. Mijn vriend lost het dan op, maar ik weet zelf niet hoe het kan. Ik ben nu aan het logeren maar als ik hem weer zie dan zal ik het vragen en zeggen!

Gigakoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...