Spring naar bijdragen

Hallo


nietyordi

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na een aantal dagen op de survival 1 server te hebben rondgekeken besloot ik mij maar even aan te melden op het forum en me even voor te stellen.
Nou bij deze, mijn naam is Yordi en m'n ingame naam is nietyordi, (maar ik ben 't toch blijkbaar wel).
Ik ben op moment van schrijven twintig lente's jong en studeer aan het MBO, applicatieontwikkelaar.
Ben een persoon die van gezelligheid houdt, drankjes doen met vrienden, en gewoon lekker computeren, muziek luisteren en programmeren.
Ook ben ik een voetballiefhebber en heb ik zelf ook lang gevoetbald, helaas komt het nu niet meer uit aangezien ik het moeilijk kon combineren met school, vrienden en privacy time.

Ben totaal nieuw op Minecraft en dit was dus ook de eerste server waar ik me bij aan heb gemeld en ja tot op heden bevalt het prima.
Dus aub niet gaan haten als ik soms nogal dom uit te hoek kom, het is onbewust haha, ik moet de basis nog een beetje leren. :P

Ohja.. Mocht je extra geïnteresseerd zijn dan kun je me altijd vragen stellen of me aanspreken voor een babbeltje, bye!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Yordi!

Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt op Survival 1!

(Ennuhh, door vragen wordt men wijs, dus gewoon lekker alles vragen als je iets niet weet. Uit ervaring weet ik dat er genoeg mensen zijn die dolgraag laten horen hoeveel ze over MineCraft weten :rolleyes:, en anders heb je altijd de [Helper]'s nog)!

 

Spaghettisliert3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de positieve reacties!

Ik zal niet alles gaan vragen wat ik niet weet, google en een tweede scherm zijn de grootste vrienden haha.
Maar ja inderdaad, viel me al op dat dit wel een redelijk behulpzame community is dus dat zal wel goed moeten komen!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...