Spring naar bijdragen

Survival1 Bouwwedstrijd!


CasBrother

Aanbevolen berichten

sBkQ0Gk.jpg

Beste Torchcrafters,

Vele oud spelers zullen dit event zich nog wel herinneren, de Creeper Bouwwedstrijd! Deze ga ik weer helemaal terug laten komen. Het thema? Creepers! Denk hierbij veel verder dan alleen groen, maak een gehele eigen versie van een creeper! Wat dacht je van een Ender-Creeper? 

Waar & Wanneer?
Vanaf vandaag, 1 augustus, kan je al beginnen! Er zijn 36 plots beschikbaar, dus veel plek. Een plot kost slechts 20$! Je kan de hele bouwwedstrijd zien bij /warp BouwWedstrijd! Hieronder volgt een agenda voor de BouwWedstrijd.
1 t/m 7 augustus; Huren van een plot (Mochten er veel plots vrij zijn kan dit altijd nog langer worden!)
1 t/m 14 augustus; Bouw jouw creeper
Rond 15 augustus; Jury brengt oordeel uit
Na de uitslag t/m 31 augustus; Plot leeghalen, niet leeggehaalde plots worden door mij persoonlijk leeggehaald (Items krijg je niet terug!)

Prijzen?
Natuurlijk zijn er mooie prijzen voor de Top 3. De winnaars krijgen; (Heel erg bedankt voor de donaties van @Jonko1991 & @SaintSDevastator <3)

  1. 10000$ + 64 dia blocks
  2. 1500$ + 64 diamond
  3. 1000$ + 64 diamond

Plots
Zoals ik zei, er zijn 36 plots, die 20$ kosten. Let op! Je kan maar 1 plot huren. Een extra plot is dus niet mogelijk. Een plot is 20x20 groot. Hieronder een overzicht van welke plots nog vrij zijn.

Rij 1 (1-6): Plot 1: Voorbeeldplot. Plot 2: Thu2. Plot 3: spaghettisliert3. Plot 4: KingDannyOne. Plot 5: GhostWarrior1104. Plot 6: Nog beschikbaar
Rij 2 (7-12): Plot 7: Ska21. Plot 8: SoulOfFire. Plot 9: Mrbikke. Plot 10: Hemprig. Plot 11: Sybyy. Plot 12: lunastardust.
Rij 3 (13-18): Plot 13: "Jale1". Plot 14: Coolemous. Plot 15: bustcrafter. Plot 16: GamenMetGino. Plot 17: Nog beschikbaar. Plot 18: TrolTeddy
Rij 4 (19-24): Plot 19: Nog beschikbaar. Plot 20: Nog beschikbaar. Plot 21: Nopsa. Plot 22: Anarchics. Plot 23: Rohan_2000. Plot 24: Quafley
Rij 5 (25-30): Plot 25: hyperschildpad. Plot 26: Nog beschikbaar. Plot 27: superherowout. Plot 28: Anarchics. Plot 29: SendarIneffable. Plot 30: "Liounax"
Rij 6 (31-36): Plot 31: hyperschildpad. Plot 32: MKVGJAIII. Plot 33: WhiteRyuu. Plot 34: Gamen_met_Timo. Plot 35: Legacy_NL. Plot 36: Xoezer

Let op: Items moeten zelf worden geregeld. 

De Jury
Wie bepalen er over wel plot er wint? De jury! De jury bestaat uit 4/5 mensen, maar, die moeten nog bepaald worden! Wil jij in de jury zitten? Stuur dan even een berichtje ingame of een mailtje op het forum! Het enige waar een jurylid aan moet voldoen is dat je niet partijdig bent. 
Edit: Jury is bepaald.

  • CasBrother
  • Wiksxo
  • RodneyJohnsonNL
  • Liounax
  • Jale1

Mocht dit een succes zijn, zal er in september nog een bouwwedstrijd volgen met een ander thema! :D 

Groeten,
CasBrother

Pssst... Een torch of twee op je plot is wel handig... Anders spawnen er beesten op je plot!

  • Leuk 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat komt dat goed uit! Ik heb volgende week vakantie dus....
Zou ik mee mogen doen? :unsure:

Ik merk diep van binnen dat de verlangen om te bouwen nog steeds aanwezig is,
dus ik hoop dat wanneer ik hier aan mee doe dat ik na het event weer vollop zin heb
om aan de slag te gaan op TC!

Dus misschien zorgt dit event voor de terugkeer van jonko1991! :P

Ook vond ik nog een leuke foto van het oude creeper build event:

creeper.jpg

bewerkt door Jonko1991
  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Jonko1991:

Wat komt dat goed uit! Ik heb volgende week vakantie dus....
Zou ik mee mogen doen? :unsure:

Ik merk diep van binnen dat de verlangen om te bouwen nog steeds aanwezig is,
dus ik hoop dat wanneer ik hier aan mee doe dat ik na het event weer vollop zin heb
om aan de slag te gaan op TC!

Dus misschien zorgt dit event voor de terugkeer van jonko1991! :P

Ook vond ik nog een leuke foto van het oude creeper build event:

creeper.jpg

Omg de nostalgie haha... Mijn creeper staat er ook nog, helemaal achterin, die ene met de gouden kroon :P Je bent natuurlijk van harte welkom om mee te mogen doen Jonko =) 

We hebben al 10 plots verhuurd en we zijn al lekker bezig! Woohoo! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa de creeperbouwwedstrijd ik weet nog dat ik al mijn geld had uitgegeven om tntblokjes in het midden van mijn creeper te stoppen xD. Ik wil ook graag meedoen. Als het kan zou ik plot 1 wel willen huren

 

Mvg,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spaghettisliert3:

En de eerste prijs gaat naar...

jonko1991 *wat verassend* :(

gefeliciteerd met je 10.000$ en 64 dia blocks.

 

Zoals cas al zei, ik ben idd uit het event gestapt.

De reden hiervoor is, ik merk dat ik een iets te fanatieke bouwer ben als het gaat om buildevents.. waardoor andere misschien afschrikken van mijn werk en dat ze daarom niet meer mee willen doen aan het event..

En dat is ook niet mijn bedoeling..

Ik wil graag dat iedereen een mooi iets gaat maken (zoals het creeper buildevent van vroeger), dus daarom heb ik het prijzengeld verhoogd met 9k + stack dia blocks en ben ik zelf uit het event gestapt.^_^

Ik wens iedereen veel succes met het bouwen!

En moge de best winnen!

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk event @CasBrother! Helaas kan ik er zelf niet bij aanwezig zijn. 

Tof dat @Jonko1991 de prijs verhoogt! Graag stel ik voor de nummers 2 en 3 allebei nog eens 1k beschikbaar. Zodat hun niet achterblijven =) (uiteraard uit eigen zak =p)

Veel succes bouwers! 

Met vriendelijke groet,

SaintSDevastatoR
Moderator

 

PS: ik zal mijn deel van de prijs aan CasBrother overmaken zodat hij het verder kan regelen =)

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijk bericht aan alle bouwers!

Je hebt nog maar ongeveer 2 dagen om te bouwen! Vandaag en morgen mag er nog gebouwd worden, morgen tot 17:00 heb je nog de tijd. Hierna zal de jury een oordeel uitbrengen. En zal de uitslag zo snel mogelijk bekend gemaakt worden.

Maar... Wanneer is zo snel mogelijk?

Morgen (zondag), vanaf 20:00 gaan we LIVE de uitslag bekend maken op www.twitch.tv/casbrother! Als je er niet bij bent, is het niet erg, dan kan je je prijs ophalen bij mij, of de livestream helemaal terugkijken op het YouTube kanaal van de TorchCraft Events. 

Ik heb nog geen plot!

Mocht je nog steeds mee willen doen, dan mag dat! Plots zijn nog altijd 20$, maar je hebt nu iets minder de tijd om te bouwen.

Ik heb er zin in! Jullie ook? :D 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd aan de winnaars van de bouwwedstrijd!

Graag zou ik nog een bouwwedstrijd zien, aangezien veel mensen hier altijd naar uitkijken.

Hieronder heb ik een paar thema's die je zou kunnen gebruiken:

Zombie

Zomer

Back2School

Taco's

En last but not least........ vloerkleden (laatste twee zijn niet serieus voor de pietjes precies onder ons)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey all!

Ten eerste hartstikke bedankt voor alle aanmeldingen & leuke reacties! Binnenkort zal er nog een BouwWedstrijd komen! :D Mocht je een leuk thema weten, laat het dan weten hier beneden in de reacties! =)

Dan natuurlijk de uitslag. Wie is de winnaar geworden? De top 6;

  1. Ska21 - 27,5 punten 
  2. hyperschildpad - 26 punten
  3. GhostWarrior1104 - 24 punten
  4. Anarchics - 23,8 punten
  5. SendarIneffable - 23,5 punten
  6. Xoezer - 20,5 punten 

Welk plot vond jij het mooist? :D 

De gehele livestream zal binnenkort terug te kijken te zijn het kanaal van TorchCraft Events. 

Groeten!
CasBrother

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh ik ben eerste ik voel me vereert kon helaas niet bij de stream zijn maar zal terugkijken als die on komt , ook gefeliciteerd aan de anderen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...