Spring naar bijdragen

Keuken challenge


xRobert010

Aanbevolen berichten

Omdat veel mensen de laatste tijd vragen wat je allemaal moet hebben om de keuken challenge te voltooien. En omdat ''al het eten'' niet echt duidelijk is. Maak ik even een forum post over wat je allemaal nodig hebt.

In het Engels

Mushroom stew
Rabbit stew
Beetroot Soup
Alle soorten vlees (Cooked beef, Cooked porkchop, Cooked chicken, Cooked mutton, Cooked rabbit)
Alle soorten vis (Cooked Fish, Cooked salmon)
Pumpkin pie
Cake
Baked potato
Bread
Cookie


Nu in het Nederlands.

Paddenstoelenstoofpot
Konijnenstoofpot
BietenSoep
Alles soorten vlees (Biefstuk, Gebraden varkensvlees, Gebraden kip, Gebraden schapenvlees, Gebraden konijn)
Alle soorten vis (Gebakken vis, Gebakken zalm)
Pompoentaart
Taart
Gebakken aardappel
Brood
Koekje

Ben ik wat vergeten? Zet het in de reacties. Veel succes met de challenge allemaal :D

 

bewerkt door xRobert010
Xoezer is gemeen :x + ClownFish hoeft niet meer+Carrot en Melon hoeven niet meer + Apple hoeft niet meer Tnks Panda :D
  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

hallo,

ik heb een vraagje in verband met de keuken challenge.

Hoe kom je precies aan konijnen? De keuken challenge zelf heeft als reward een spawn egg voor een konijn :/

Tenzij ik er over kijk zie ik geen andere challenge die mij aan konijnen kan helpen.

 

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jan159753:

hallo,

ik heb een vraagje in verband met de keuken challenge.

Hoe kom je precies aan konijnen? De keuken challenge zelf heeft als reward een spawn egg voor een konijn :/

Tenzij ik er over kijk zie ik geen andere challenge die mij aan konijnen kan helpen.

 

alvast bedankt

Beste,

Deze challenge is herhaalbaar dus indien je meer spawn eieren zou willen voor konijn zou je de challenge moeten herhalen. En anders kun je altijd nog even iemand vragen of die nog een spawn egg te koop heeft, maar ga daar niet vanuit.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen!

Groetjes,

Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Beste,

Deze challenge is herhaalbaar dus indien je meer spawn eieren zou willen voor konijn zou je de challenge moeten herhalen. En anders kun je altijd nog even iemand vragen of die nog een spawn egg te koop heeft, maar ga daar niet vanuit.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen!

Groetjes,

Tim

Dat was zn vraag niet :3. Bij de challenge heb je natuurlijk konijnenvlees nodig en daar kan je zelf niet aankomen als je die challenge voor het eerst doet :P

@jan159753 Hehe goeie vraag zal even kijken wat ik kan doen :D. Was me zelf nog nooit opgevallen :x maar is best onlogisch inderdaad.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...